اخبار آلت‌ کوین‌ هااخبار ارز دیجیتال

کاهش ۱۵% قیمت ایپ کوین ۴ روز پس از هک اینستاگرام BAYC

ایپ کوین (ApeCoin) با بیش از 30 درصد افزایش قیمت و ثبت رکورد 27 دلاری در هفته گذشته بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشته بود. با این حال امروز با گذشت 4 روز از هک حساب اینستاگرام باشگاه قایق‌سواری میمون کسل (BAYC)، قیمت ApeCoin به میزان قابل توجهی بیش از 15٪ کاهش یافت.

هکرها برای این کار پس از دسترسی به حساب کاربری بورد ایپ یات کلاب (BAYC) در اینستاگرام، پستی ایجاد کرده و در آن به عرضه متاورس این پروژه در تاریخ ۳۰ آوریل اشاره کرده بودند. این پست، ایردراپ زمین در این متاورس را اعلام کرده بود و از کاربران درخواست کرد تا کیف پول‌های خود را به لینک‌ ارسالی فیشینگ در این پست متصل کنند. سپس هکرها توکن‌های NFT میمون کسل و میمون جهش‌یافته موجود در کیف پول‌های متصل شده را به کیف پول جدیدی انتقال دادند. بر اساس گزارش اپن‌سی تقریبا ۵۴ توکن در این هک به سرقت رفت.

با این حال، لزوماً نمی‌توان دارندگان NFT را برای این هک مقصر دانست، زیرا ایردراپ از طریق حساب‌های اینستاگرام رسمی BAYC  اعلام شده بود و به نظر می‌رسد که بنیاد BAYC باید در قبال ضررهای کاربران پاسخگو باشد.

حتی پس از انتشار خبر این هک، ایپ کوین با وجود روند نزولی حاکم بر بازاررمزارزها به افزایش قیمت خود در تمام طول هفته ادامه داد تا امروز که APE در یک روز بیش از 15 درصد کاهش یافت.

کاهش 15% قیمت ایپ کوین 4 روز پس از هک اینستاگرام BAYC |

با نگاهی به نمودار کوین مارکت کپ، بیشتر حجم معاملات برای APE در حدود 20 دلار رخ داده است. فومو ایجاد شده در بازار در قیمت‌های بالاتر از 25 دلار منجر شده بود که اکثر معامله گران در سطح 20 دلاری خرید و فروش انجام دهند، بدون اینکه انتظار کاهش بیشتر قیمت ایپ کوین به 18 دلار را داشته باشند.

مطالعه بیشتر
افزایش 75 درصدی ارزش USTC

البته با توجه به اصلاح قیمت ApeCoin در پایان هفته، این کاهش قیمت می‌تواند آغازگز صعودی برای ایپ کوین باشد.

ارزش فعلی ApeCoin نسبتاً بالا و در حدود 6 میلیارد دلار است و ایپ کوین توانسته از ارزهای متاورس دیگر از جمله دسنترالند و سندباکس پیشی بگیرد. بنابراین، اصلاح 10 تا 20 درصدی نباید تعجب‌آور باشد، زیرا این ارز دیجیتال هنوز در مراحل اولیه خود بوده و تنها یک ماه از راه‌اندازی آن گذشته است. همانطور که ایپ کوین شروع به گسترش اکوسیستم خود، ارائه ابزارهای مفید و ایجاد اقتصاد Web3 خود می‌کند، رالی واقعی ایپ کوین آغاز خواهد شد.

ایپ کوین یک توکن ERC-20 در بلاک چین اتریوم است که دارای حداکثر عرضه 1 میلیارد با عرضه فعلی 284 میلیون است.


منبع: NULLTX

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال
5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x