اموزشمطالب کاربردیمعرفی و بررسی رمزارزهاویدیو ها

چطور در کوین مارکت کپ ارزهای متاورس را پیدا کنیم؟

متاورس چیست؟


متاورس که به تازگی در دنیای ارزهای دیجیتال از آن صحبت می شود، به عنوان شبکه گسترده از دنیاهای سه بعدی و شبیه سازی های دائمی و لحظه ای شناسایی می شود. متاورس از چند فناوری شامل، واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و ویدیو استفاده کرده وبه کاربران این امکان را می دهد که به معنای واقعی کلمه در یک دنیای دیجیتال زندگی کنند. انتظار می رود که متاورس مرحله بعدی اینترنت کنونی خواهد بود و محیطی را ایجاد خواهد کرد که از طریق آن بتوانیم با افراد دیگر در جهان تعامل کرده و حتی از این طریق کسب درآمد کنیم.



از کجا میشه ارز های متاورس را پیدا کرد؟


ما در کلیپ از کجا میشه ارزهای متاورس را پیدا کرد بهتون آموزش می دهیم که چه طوری از طریق سایت کوین مارکت کپ می شود ارز های متاورس پیدا کرد.

 



چطور ارزهای متاورس را در کوین مارکت کپ پیدا کنیم؟


پیدا کردن اطلاعات رمزارزهای متاورس در سایت کوین مارکت کپ به سادگی یافتن اطلاعات سایر رمزارزها در این بستر می باشد. همزمان با رشد محبوبیت متاورس، کوین مارکت کپ نیز شروع به جمع آوری داده‌های این رمزارزها کرده است و اطلاعات آنها را مانند سایر کریپتو ها ارائه می دهد.

برای دسترسی به اطلاعات ارزهای متاورس در کوین مارکت کپ تنها لازم است که به آدرس https://coinmarketcap.com مراجعه کنید.

مطالعه بیشتر
پای نتورک؛ کلاهبرداری در ارزهای دیجیتال

در این صفحه اطلاعات به روز سایر رمزارزها را مشاهده خواهید کرد. برای مشاهده لیست رمزارزهای متاورس کافی است که از گزینه های بالای لیست ارزها ( همانطور که در تصویر مشاهده می کنید) گزینه Metaverse  را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنید.

how to find metaverse crypto1
ارزهای متاورس در کوین مارکت کپ

 

تصویر پایین نشان دهنده لیست ارزهای متاورس بر اساس رتبه بندی و ارزش آن ها می باشد:

 

how to find metaverse crypto2 (2)
اطلاعات ارز متاورس در کوین مارکت کپ

 

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

همانند سایر رمزارزها شما می توانید نام ارزها و لوگوی آن ، قیمت لحظه‌ای، میزان صعود یا نزول آن در 24 ساعت یا 7 روز اخیر(%) ارزش بازار، حجم 24 ساعته اخیر آن، میزان عرضه در گردش و نمودار روند 7 روزه آن را مشاهده کنید.

نکته : قابل توجه است که در این لیست، رتبه نمایش داده شده برای هر رمزارز مربوط به ارزش آن در بازار ارزهای متاورس نیست، بلکه رتبه کلی آن ارز در کل بازار رمزارزها است. به همین خاطر اولین رمزارزی که در این لیست مشاهده می کنید، رتبه یک ندارد، بلکه رتبه آن در کل بازار ارز دیجیتال را نمایش می دهد.

 

به همین سادگی شما می توانید به اطلاعات لحظه ای ارزهای متاورس دسترسی پیدا کنید. البته کوین مارکت کپ تنها سایتی نیست که اطلاعات لحظه‌ای این رمزارزها را در اختیار شما قرار می دهد، ولی یکی از مهم‌ترین و معتبرترین آن هاست.


اگر در زمینه موارد ذکر شده، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

مطالعه بیشتر
آشنایی با بلاک توپیا (Bloktopia)؛ جدیدترین پروژه در دنیای متاورس

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰


ایا این مطلب برای شما مفید بود؟

5/5 - (4 امتیاز)

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x