بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری ۲۰۲۲

در حال حاضر ارزهای متاورس در همه جا محبوب هستند.کلا فضای متاورس بسیار در میان افراد محبوب شده است و همه به دنبال اخبار و پیشرفت‌های این پدیده نوظهور هستند و به دنبال پیدا کردن بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری. در ادامه ی این مطلب قصد داریم 10 رمز ارز متاورس برتر را که برای سرمایه گذاری در سال 2022 مفید هستند را بررسی کنیم.



بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری 2022


بلاکچین و NFT ها بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری 2022

ارزهای دیجیتال متاورس زیادی وجود دارد که هر کسی می‌تواند آنها را بخرد. اگر به دنبال ارزهای متاورس با بازدهی بالا هستید، به خواندن این مطلب ادامه دهید. در اینجا ما بهترین ارزهای دیجیتال متاورس را معرفی کرده ایم و پیش بینی می‌کنیم که در سال 2022 برای شما سود ده برابری خواهند داشت.



ارزهای متاورس ارزش سرمایه گذاری دارند؟


اعتقاد بر این است که متاورس نسل بعدی اینترنت است. اخیراً توکن‌های متاورس در حال افزایش هستند و در سال جاری بازدهی عظیمی‌ را برای سرمایه‌گذاران خود داشته اند. بلاکچین و NFT‌ها جنبه مهمی‌از اکوسیستم نوپا متاورس به شمار می‌روند.



AXIE INFINITY (AXS)


Axie Infinity بزرگترین ارز دیجیتال متاورس است که تاکنون بیش از 3 میلیون کاربر فعال را در این پلت فرم جذب کرده است. Axie Infinity به عنوان ارزی شناخته شده است که برای بازیکنان خود منبع درآمد واقعی فراهم می‌کند، و یکی از بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری و بازی برای کسب درآمد به شمار می‌رود. از مارس 2022، Axie Infinity (AXS) برای معامله در پلتفرم‌های صرافی‌های متعدد، از جمله صرافی‌های برتر مانند بایننس، Huobi Global، کوین بیس، FTX، Bithumb، KuCoin، Gate.io و Kraken در دسترس است.

Axie Infinity بزرگترین ارز دیجیتال متاورس است



The Sandbox (SAND)


Sandbox به عنوان یک سرمایه گذاری قوی در مارس 2022 شناخته می‌شود زیرا فناوری بلاک‌چین را در بازار بزرگ جهانی مانند صنعت بازی به کار می‌برد و کاملاً بر تمرکززدایی متمرکز است. Sandbox یک دنیای مجازی است که در آن بازیکنان می‌توانند با استفاده از توکن SAND، تجربه‌های بازی خود را در بلاک چین اتریوم بسازند و از آن کسب درآمد کنند. بازیکنان می‌توانند دارایی‌های دیجیتالی را در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) ایجاد کنند، آن‌ها را در بازار آپلود کرده و با Game Maker در بازی‌ها ادغام کنند.



Decentraland (مانا)


Decentraland یا مانا خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی مجهز به بلاک چین اتریوم تعریف می‌کند که به کاربران امکان ایجاد، تجربه و کسب درآمد از اپلیکیشن‌ها را می‌دهد. در این دنیای مجازی، کاربران زمین‌هایی را خریداری می‌کنند که بعداً می‌توانند در آن جابجا شوند، روی آن فضاهایی را بسازند و درآمد کسب کنند. درحال حاضر مانا با رشد قیمتی مناسب خود جزء بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری می‌باشد.



بازی‌های گالا (GALA)


طبق گزارش‌ها، Gala Games قصد دارد ۲ میلیارد دلار برای بازی، ۱ میلیارد دلار برای فیلم، ۱ میلیارد دلار برای موسیقی و ۱ میلیارد دلار باقی‌مانده را در یک پارک موضوعی خاص NFT سرمایه‌گذاری کند. گالا گیمز (GALA) تاکنون تنها یک بازی بر روی پلت فرم خود منتشر کرده است که در نتیجه پتانسیل مثبت این پروژه بسیار زیاد است. اگر آن‌ها در اجرای استراتژی‌ای که تعیین کرده‌اند موفق باشند، بنابراین این شبکه می‌تواند به یکی از نام‌های معروف در آینده متاورس تبدیل شود.



Enjin Coin (ENJ)


انجین کوین (ENJ)

انجین کوین دارای برنامه‌های کاربردی در دنیای واقعی است و همچنین بر روی صنعت بازی متمرکز شده است. توکن NFT علاوه بر تمرکز بر تحول فضای بازی با ایجاد اقتصاد مبتنی بر بازیکن، توکن‌سازی و انتقال بعدی دارایی‌های درون بازی را در چندین پلت فرم نیز امکان‌پذیر می‌سازد. این شبکه مبتنی بر اتریوم در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای گسترش به شبکه ناهمگن به نام Polkadot است تا از هزینه‌های بالای سوخت همراه با شبکه ETH جلوگیری کند.



Seventh High Street (HIGH)


HIGH یک پروژه رمزارز متاورس است که در آن بازیکنان فرصت برنده شدن را دارند. این پروژه از نظر مجازی و فیزیکی منحصر به فرد است. برای کسب توکن، هر کاربر به سادگی می‌تواند بازی را انجام دهد و فعالیت‌های خود را انجام دهد. NFT‌ها در تنظیمات مجازی در HIGH استفاده می‌شوند.



SushiSwap (SUSHI)


SushiSwap

SushiSwap میزبان یک صرافی غیرمتمرکز است که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به شخص ثالث متمرکز، ارزهای دیجیتال را خریداری کرده و یا بفروشند. این محبوبیت از آن زمان منجر به افزایش سرمایه SushiSwap از 500 میلیون دلار آمریکا در اوایل سال 2022 شده است. با این اوصاف، SushiSwap از آن زمان مدل کسب و کار خود را با ایجاد یک بازار NFT در ارتباط با متاورس گسترش داده است.



The Meta Hero (HERO)


HERO یک شبکه اسکن سه بعدی و خدمات مجسمه سازی و تولید شخصیت‌های درون بازی را ارائه می‌دهد. فناوری اسکن سه بعدی آن، اشیاء دنیای واقعی، از جمله انسان‌ها را به آواتارهایی با کیفیت بسیار بالا بازسازی می‌کند. آنها قبلاً تصمیم گرفته اند سیستم‌های خود را به اسکنرهای  16کای فوق HD ارتقا دهند. همچنین می‌توان آن را با ارزدیجیتال خریداری کرد یا فروخت.



RedFox (RFOX)


این شرکت متاورس RFOX VALT را ساخته است،  تا یک تجربه همه‌جانبه با تمرکز بر خرده فروشی، رسانه، بازی و پاداش را ایجاد کند. با RFOX VALT به عنوان نقطه کانونی، RFOX اکوسیستمی‌از راه‌حل‌ها را برای بازی‌های الکترونیکی، Defi، NFT، دیجیتال و موارد دیگر ایجاد کرده است که همگی در متاورس ادغام شده‌اند. توکن RFOX پروژه به عنوان روش اصلی تبادل در این اکوسیستم عمل می‌کند، در حالی که توکن VFOX آن به دارندگان سهمی‌از درآمد حاصل از متاورس RFOX VALT پاداش می‌دهد.



Bloktopia (BLOK)


آسمان خراش مجازی 21 طبقه که در متای BLOK گنجانده شده است. اعضای BLOK می‌توانند آواتارهای خود را ایجاد کنند، در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنند، در مورد ارز‌دیجیتال اطلاعات کسب کنند و همچنین آن را مبادله کنند. و همچنین موتورهای تولید لحظه ای سه بعدی برای بهترین جلوه‌های بصری واقعیت مجازی استفاده می‌شوند. بلاک‌چین Polygon به عنوان پایه ای برای Bloktopia عمل می‌کند. پیشنهاد می‌کنم مطلب آشنایی با بلاک توپیا را مطالعه نمایید.



نکته اخر


در این مطلب سعی کردیم لیستی از بهترین ارزهای دیجیتال متاورس را معرفی و بررسی کنیم.لازم به ذکر است این پست پیشنهاد خرید نیست و فقط یک بررسی اجمالی از بهترین ارزهای متاورس است که دارای بیشترین رشد قیمت درسال 2022 بوده‌اند و توسط بسیاری از تحلیلگران بازار ارز دیجیتال، بررسی و پیشنهاد شده‌اند. لطفا قبل از اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال اطلاعات خود را تکمیل نمایید.


برای مطالعه:


ایا این مطلب برای شما مفید بود؟

5/5 - (4 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل