اخبار ارز دیجیتالاخبار کوتاه

مدیرعامل بایننس: طرح پیشنهادی برای بازیابی لونا کارساز نیست!

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، اظهار داشت که از نظر او طرح دو کوان برای نجات لونا کارساز نخواهد بود. دو کوان دو روز قبل پیشنهادی برای انتقال LUNA به یک نسخه جدید به منظور نجات اکوسیستم آن را اعلام کرد.

ژائو بیان کرد:

این طرح پیشنهادی کارساز نخواهد بود. هارد فورک نمی‌تواند به طور بالقوه به فورک جدید ارزش مضاعف ببخشد. نمی‌توان تمام تراکنش‌ها را، چه درون‌زنجیره‌ای و چه برون‌زنجیره‌ای (صرافی) از یک اسنپ شات (Snapshot) قدیمی به بعد باطل کرد.

اسنپ شات‌ها در طول هارد فورک‌های بلاکچین ارتفاع بلوکی را که زنجیره اصلی قبل از تولد زنجیره جدید در آن ثبت می‌شود، مشخص می‌کنند.

ژائو در ادامه این سوال را مطرح نمود که بیت‌کوین‌های ذخیره شده توسط بنیاد لونا پس از آنکه در قالب وام به بازارسازهای شبکه ترا داده شدند، سر از کجا در آورده‌اند. دو کوان نیز اعلام نمود که بنیاد لونا هم در حال مستندسازی موارد استفاده از این بیت کوین‌هاست و گزارش کاملی در این‌باره منتشر خواهد کرد.
کوان از افراد متضرر خواست که صبر داشته باشند زیرا تیم او به طور همزمان در حال کار بر روی موضوعات مختلفی است.
ژائو در ادامه استراتژی کوان را با تلاش برای فورک بیت کوین در زمان اوج قیمت و انتظار حفظ ارزش آن مقایسه کرد.

مدیرعامل بایننس: طرح پیشنهادی برای بازیابی لونا کارساز نیست! |
ژائو همجنین خاطر نشان کرد که هرگز جز هولدرهای UST، استیبل کوین شبکه ترا، نبوده است و درباره‌ی آن چیز زیادی نمی‌داند زیرا معمولاً درگیر چیزهای دیگری است، اما اکنون پای او به این موضوع کشیده شده است. در توئیت‌های اخیر ژائو نیز کاملاً پیداست که به دو کوان و بلاک چین ترا احساس خوبی ندارد.
او در توییتر خود با اشاره به افزایش قیمت لونا پس از انتشار پیشنهاد دو کوان لینکی به موضوع توضیح جهش گربه مرده در آکادمی بایننس قرار داد.
هنوز هیچ پیشنهادی توسط اعتبارسنج‌های شبکه ترا تأیید نشده است و جامعه ترا همچنان از طریق تالارهای گفتمان Terra به بحث و گفتگو ادامه می‌دهد.

مطالعه بیشتر
بیت‌کوین با سقوط به زیر 25.000 دلار به پایین‌ترین سطح از دسامبر 2020 رسید

منبع: CryptoSlate

5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x