اطلاعیه مهم بایننس؛ تغییر آدرس واریز رمزارز کاسموس(ATOM)

تغییر آدرس واریز رمزارز کاسموس: صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) که به دلیل ارائه خدمات و امکانات ویژه یکی از محبوب‌ترین صرافی‌ها در بین سرمایه گذاران است با ارسال ایمیلی به کاربران خود اعلام نمود که سرویس کیف پول ارز دیجیتال کاسموس این صرافی به‌روز‌رسانی خواهد شد و در همین راستا آدرس‌ واریز (Deposit) آن نیز تغییر خواهد کرد.


متن ایمیل ارسالی Binance به شرح زیر است:

صرافی بایننس قصد دارد در راستای خدمات دهی بهتر و تضمین امنیت دارایی‌ دیجیتالی کاربران،اقدام به تغییر آدرس واریز رمزارز کاسموس در تاریخ 29/06/2022 مطابق با هشتم تیرماه 1401 نموده است، تمامی کاربران این صرافی و دارندگان رمزارز ATOM نسبت به مشخص کردن آدرس کیف پول بایننس، از طریق نرم افزار بایننس یا وبسایت بایننس و API (یا SAPI) اقدام کنند.

نکته مهم!

چنانچه دارندگان رمزارز ATOM، معاملات خود را به آدرس ارزی پیشین انجام دهند، عمل شارژ حساب کاسموس بصورت اتوماتیک برای آنها صورت نگرفته و باید از طریق ارسال تیکت به پشتیبانی صرافی ارزدیجیتال Binance، جهت شارژ و حل مشکل پیش آمده، اقدام کنند.

 


چگونه آدرس کیف پول بایننس خود را پیدا کنیم؟


پلتفرم این صرافی به نوعی طراحی شده است که شما می‌توانید کنترل کاملی روی تراکنش‌های رمزنگاری خود در حسابتان داشته باشید.بسته به ارز دیجیتالی که می‌خواهید ارسال یا دریافت کنید، شبکه و آدرس‌های مختلفی وجود دارد، به همین دلیل دسترسی به آدرس کیف پول Binance صحیح، بسیار مهم است تا سرمایه‌تان را از دست ندهید.دانستن آدرس کیف پول قبل از شروع هر نوع تراکنش در این پلتفرم ضروری است. اگر می‌خواهید ارزی را بخرید،بفروشید،برداشت و یا دریافت کنید، باید به آدرس واریزی و شبکه مورد نظر دسترسی داشته باشید.

توجه داشته باشید که در هنگام دریافت آدرس واریزی رمزارزها برخی از ارزها تگ یا ممو دارند که در صورت وارد نکردن آنها هنگام ارسال ارز ،دچار مشکل می شوید.


نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس


در این قسمت از متن، شما با نحوه یافتن آدرس حساب دیجیتال خود آشنا خواهید شد.

مرحله اول

به حساب Binance تایید شده خود وارد شوید و پس از ورود به سیستم، روی گزینه “Wallet” کلیک کنید.

نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس

مرحله دوم

برای ATOM و سایر آدرس‌های رمزنگاری Binance روی Fiat و Spot کلیک کنید.

نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس

مرحله سوم

برای ادامه باید گزینه Deposit را انتخاب کنید و این نکته را به یاد داشته باشید که آدرس کیف پول در صرافی بایننس بسته به شبکه‌ای که انتخاب می‌کنید، متفاوت خواهد بود.

نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس

مرحله چهارم

 در این مرحله، لیست کل ارزهای رمزنگاری شده را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید برای دریافت آدرس کیف پول در کمترین زمان انتخاب کنید.در اینجا چون هدف ما پیدا کردن آدرس کیف پول اتم است، ATOM را سرچ می کنیم.

نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس

مرحله پنجم

نوبت این رسیده است که شما یک شبکه مناسب را انتخاب کنید تا با سپرده یا تراکنش رمزارز انتخابی مشکلی نداشته باشید.در اینجا ما شبکه اصلی خود رمزارز را انتخاب میکنیم و گزینه Get Address را کلیک می نمائیم.

البته نکته مهم دیگر این است که به خاطر داشته باشید که هر شبکه٬ آدرس کیف پول منحصر به فرد خود را دارد، بنابراین مراقب باشید که اشتباه نکنید!

نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس

مرحله ششم

اکنون باید تب را باز کرده و آدرس را کپی کنید.به این روش می‌توانید به آسانی به آدرس ارز دیجیتال ATOM خود دست پیدا کنید.

نحوه پیدا کردن آدرس واریز کیف پول کاسموس


اگر در زمینه موارد ذکر شده،دچار سردرگمی شده اید و نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰

4.8/5 - (5 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل