اخبار ارز دیجیتالاخبار بیت کوین

بازگشت قیمت بیت‌کوین با شروع موج خرید نهنگ‌ها

قیمت بیت‌کوین (BTC) پس از سقوط به زیر 30000 دلار، توانست کمی بهبود یابد. در واقع پس از کاهش چشمگیر قیمت بیت‌کوین، نهنگ‌ها و معامله‌گران سارمانی شروع به انباشت بیت کوین نمودند که این امر منجر به آن شد که بیت کوین بتواند با کمی بهبود قیمت، به سطح 32 هزار دلاری برسد.

شرایط نامناسب و نزولی در بازار  ارزهای دیجیتال تنها در 24 ساعت گذشته تشدید شد. کمتر از یک هفته پیش، پادشاه بازار رمزارزها سطح 40.000 دلاری را به چالش کشید، اما فایده‌ای نداشت.

دقیقاً برعکس، چشم انداز بازار به شدت تغییر کرد و بیت‌کوین به سرعت ارزش خود را از دست داد. در ابتدا 4000 دلار کاهش یافت و به 36000 دلار، پایین‌ترین حد چند هفته ای رسید، اما این فقط شروع ماجرا بود.

چند روز بعد، بیت کوین 2000 دلار دیگر کاهش یافت و دیروز در حدود 33000 دلار بود. با این حال، این هم تمام ماجرا نبود. در چند ساعت بعد، ارزش بیت کوین بیش از 3000 دلار دیگر سقوط و برای اولین بار از اواسط ژوئیه 2021 به زیر 30000 دلار رسید. این بدان معنی بود که این ارز دیجیتال در حدود پنج روز 10،000 دلار از دست داد.

با کاهش قیمت برخی سرمایه‌گذاران ترجیح دادند تا برای جلوگیری از ضررهای بیشتر بیت کوین‌های خود را فروخته و در سوی مقابل شروع به فروش بیت کوین بسیاری از سرمایه گذاران برای افزایش دارایی، شروع به خرید بیت کوین نمودند. دولت السالوادور نیز همزمان با این کاهش قیمت اقدام به خرید 500 بیت کوین دیگر نمود.

مطالعه بیشتر
افزایش درآمد شبکه اتریوم با رشد ۴۶%

قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته در میان موج فروش به 29.750 دلار کاهش یافت. با این حال، هنگامی که نهنگ‌ها برای خرید بیتکوین در این محدوده‌ی قیمتی وارد صحنه شدند، این روند بلافاصله معکوس شد.

برطبق گزارش WhaleAlert، بیت‌کوین در چند ساعت گذشته شاهدخروجی‌های زیادی از صرافی‌هایی مانند Gemini ،Coinbase و Bitfinex بود. بیت کوین‌هایی به ارزش بیش از 500 میلیون دلار  نیز به کیف پول یک نهنگ ناشناخته منتقل شده است. بنابراین، بر طبق داده‌های WhaleAlert و پرایس اکشن، افزایش علاقه در میان نهنگ‌ها و سرمایه گذاران نهادی در سطوح قیمت فعلی در حال افزایش است و بنابراین، احتمال جهش قوی در قیمت بیتکوین وجود دارد.

بازگشت قیمت بیت‌کوین با شروع موج خرید نهنگ‌ها |

شاخص احساسات بازار ارزهای دیجیتال همچنان در سطح “ترس شدید” قرار دارد. این شاخص به 10 رسیده است که پایین‌ترین سطح در چند سال گذشته است.

در حال حاضر بیت‌کوین با کاهش بیش از 4 درصدی در طی 24 گذشته با قیمت 31.821 دلار معامله می‌شود.

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بازگشت قیمت بیت‌کوین با شروع موج خرید نهنگ‌ها |


منبع: CoinGape

5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x