اخبار آلت‌ کوین‌ هااخبار ارز دیجیتالاخبار بیت کوین

برای اولین بار پس از ۲ ماه بیت‌کوین به ۲۵ هزار دلار رسید!

بیت کوین (BTC) برای اولین بار در دو ماه گذشته به 25.000 دلار رسید. شیبا اینو (SHIB) نیز با افزایش 15 درصدی در صدر آلت کوین‌های سودآور قرار گرفت.

پس از یک افت کوتاه، بیت کوین بار دیگر رالی صعودی خود را آغاز و برای اولین بار از اواسط ژوئن به ۲۵۰۰۰ دلار رسید. اگرچه اکثریت آلت کوین‌ها امروز آرام‌ هستند، اما شیبا اینو با افزایش دو رقمی خود در کانون توجه قرار گرفته است.

بازار کریپتو در یک هفته گذشته روند صعودی داشته که این امر از تغییرات قیمت BTC کاملاً مشهود است. چشمگیرترین افزایش قیمت بیت‌کوین در 10 آگوست (19 مرداد) به دنبال انتشار داده‌های شاخص قیمت مصرف کننده ایالت متحده رخ داد زمانی که BTC از 23.000 دلار به بیش از 24000 دلار رسید.

پس از آن بیتکوین به روند خود ادامه داد و در اواخر همان روز به بالاترین سطح چند ماهه خود به بالای 24.800 دلار رسید. اگرچه BTC با یک اصلاح قیمت مختصر به 23.500 دلار کاهش یافت، اما خریداران بلافاصله به بازی بازگشتند و مانع کاهش قیمت بیشتر شدند.

بیت کوین دیروز بار دیگر به نزدیکی 25.000 دلار رسید، در ابتدا شکست خورد و چند صد دلار کاهش یافت، اما اوایل امروز بار دیگر حرکت خود را آغاز کرد و برای اولین بار پس از گذشت دو ماه از مقاومت 25.000 دلاری عبور کرد.

اگرچه بیتکوین در حال حاضر، نتوانسته قاطعانه بر سطح 25.000 غلبه کند و پایین‌تر از آن معامله می‌شود، اما با این حال، ارزش بازار آن از 470 میلیارد دلار گذشته است و تسلط آن بر آلت کوین‌ها به بیش از 40.5 درصد رسیده است.

مطالعه بیشتر
سختی استخراج بیت‌کوین باز هم کاهش یافت

نمودار بیت‌کوین

آلت کوین‌ها نیز روز گذشته سودهای چشمگیری را پشت سر گذاشتند و امروز شرایط مطلوبی دارند. اتریوم (ETH) روز گذشته به بالاترین سطح 74 روزه خود بالای 2000 دلار رسید. در ساعات بعدی به زیر این سطح سقوط کرد اما اکنون در پی افزایش روزانه جزئی، در بالاتر از 2000 هزار دلار ایستاده است.

پولکادات (DOT)، سولانا (SOL)، ریپل (XRP)، بایننس کوین (BNB) و آوالانچ (AVAX) هم اکنون سودهای ناچیزی داشته‌اند و دوج کوین (DOGE)، کاردانو (ADA) و پالیگان (MATIC) افزایش حدود 5 درصدی را ثبت نمودند.

با این حال، شیبا اینو (SHIB) بیشترین افزایش را در بین آلت‌ کوین‌های با سرمایه بازار بزرگ داشته است. SHIB بیش از 15 درصد در یک روز افزایش یافته و با قیمت 0.000015 دلار معامله می‌شود.

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

نمایه بازار آلت کوین‌ها

به طور کلی، ارزش بازار کریپتو در یک روز با افزایش چند میلیارد دلار دیگر، اوایل امروز به 1.2 تریلیون دلار رسید.

شاخص ترس و طمع بیت کوین نیز برای اولین بار در ۱۷ هفته گذشته به سطح ۴۷ درصدی و به ناحیه خنثی رسیده است.


5/5 - (1 امتیاز)

منبع
CoinGape

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x