اخبار آلت‌ کوین‌ هااخبار ارز دیجیتال

قیمت CAKE در نزدیکی ۱۰ دلار؛ آیا اکنون زمان خرید است؟

ریزش‌های اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، منجر به کاهش 31.4 درصدی قیمت رمز ارز CAKE توکن بومی پلتفرم پنکیک سواپ شد و آن را به سطح اصلاحی فیبوناچی 0.618 (7.5 دلار) رساند. اما با تغییر احساسات معامله‌گران از فروش، به خرید این توکن، کیک توانست قیمت خود را افزایش داده و با نزدیک شدن به مقاومت 10 دلاری برای شکست این سطح مقاومتی تلاش کند.

  • نمودار CAKE نشانگر الگوی ستاره صبحگاهی در تایم فریم هفتگی است. (الگوی ستاره صبحگاهی یک الگو، متشکل از سه candlesticks است که توسط تکنیکالیست‌ها به عنوان یک نشانه‌ی صعودی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این الگو در انتهای یک روند نزولی  رخ می‌دهد و نشانه‌ای برای معکوس شدن روند نزولی می‌باشد.)
  • میانگین متحرک نمایی 200 روزه که با 11 دلار هم تراز شده است، مقاومتی قوی ایجاد می‌کند.
  • حجم معاملات روزانه در توکن CAKE، 172.8 میلیون دلار است که بیانگر کاهش 3.82 درصدی می‌باشد.

قیمت CAKE در نزدیکی 10 دلار؛ آیا اکنون زمان خرید است؟ |

در 17 مارس (26 اسفند)، قیمت CAKE توانست الگوی کنج 4 ماهه را بشکند و این حرکت صعودی پایدار، منجر به رسیدن قیمت کیک به رکورد 11 دلاری شد.

با این حال، ریزش اخیر در بازار کریپتو، قیمت کیک را به سطح اصلاحی فیبوناچی 0.618 (7.5 دلار) کاهش داد و 30 درصد کاهش ارزش برای توکن CAKE را به ثبت رساند. از سوی دیگر این کاهش قیمت، خریداران بسیاری را جذب کرد و قیمت کیک بار دیگر افزایش یافت.

این روند صعودی پس از اصلاح بازار، قیمت کیک را به بالای مقاومت مشترک 9 دلار و متحرک نمایی 100 روزه رساند و شتاب خرید را تشدید کرد. اگر خریداران این روند را حفظ کنند، CAKE با 7 درصد افزایش به 10 دلار خواهد رسید.

مطالعه بیشتر
اکوسیستم جدید ترا راه‌اندازی شد، ایردراپ لونا چگونه توزیع می‌شود؟

بسته شدن نمودار شمعی روزانه بالاتر از 10 دلار نشان دهنده از سرگیری روند صعودی خواهد بود و از طرف دیگر برگشت از مقاومت 10 دلاری می‌تواند قیمت کیک را به 7.45 دلار کاهش دهد.

CAKE در حال حاضر با قیمت 9.45 دلار معامله می‌شود.


منبع: CoinGape

5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x