بیت کوین رایگان! واقعیت یا یک دروغ جذاب

بیت کوین رایگان! حتما این تیتر را در بسیاری از سایت‌ها و شبکه‌های اجماعی دیده اید. ایا بیت کوین رایگان حقیقت دارد؟ مسلما با افزایش قیمت بیت کوین پروژه های اسکم زیادی بوجود امده است. یکی ازین پروژه ها، کریپتو فری است. اما کریپتو فری ( Cryptofree ) چیست و چگونه کار می‌کند؟ ایا امکان برداشت بیتکوین رایگان در کریپتوفری وجود دارد؟

وبسایت کریپتوفری CryptoFree تاکنون دامین‌های مختلفی داشته است و گویا بیشتر ترافیک این سایت شامل کاربران ایرانی می‌شود که رتبه الکسای ان در لحظه نوشتن این مقاله 1052 است. در واقع رتبه این سایت بسیار بالاتر از سایت‌های تخصصی است که می‌شناسید!!!! بسیاری از افراد در بلاگ‌ها، سایت‌ها، شبکه های اجتماعی اقدام به معرفی سایت کریپتو فری CryptoFree و نحوه ثبت‌نام و دریافت بیتکوین رایگان کرده‌اند.


از کجا بیت کوین رایگان بگیریم اپدیت 2022


هرکسی که اندکی از دنیای ارز‌های‌ دیجیتال داده‌ها داشته باشد‌، به‌یقین کلمه بیتکوین رایگان‌ را چندین‌ بار شنیده است؛ منتها مسئله‌ای که وجود دارد‌ آیا بیت کوین مجانی صحت دارد‌ ؟

امروزه خیلی از روش های دریافت‌ بیت کوین مجانی به روشی برای سوء‌استفاده از شما تبدیل‌ شده‌اند . غالباً این روش‌‌ها‌ وقت‌ زیادی‌ از شما تباه می‌کنند ، درآمد‌ ناچیزی دارند. در ادامه بعضی ازین پروژه ها را به شما معرفی می‌کنیم اما هیچکدام را تایید نمی‌کنیم.

سایت‌های فاست بیت کوین

سایت‌های تبلیغاتی برای بیت کوین



دریافت بیت کوین رایگان در کریپتو فری


در این سایت روش های مختلفی برای دریافت بیتکوین رایگان دارد:
  1. آنلاین شدن ساعتی (FREE BTC): این سایت هر ساعت مقداری بیتکوین رایگان به کاربران اهدا میکند. برای این منظور از منوی سمت چپ صفحه گزینه Free BTC کلیک کرده و هر یک ساعت روی دکمه ROLL کلیک نمایید. مقدار بیت کوین رایگان که هر ساعت داده می‌شود مطابق جدول و بر حسب درصد و شانس شماست.
  2. بازی قرمز/سیاه: سایت cryptofree به کاربران این امکان را می‌دهد که با بازی کردن بتوانند بیت کوین رایگان دریافت کنند.
  3. Spin: در این بخش ۱۲ شکل مختلف وجود دارد که پنج جای خالی با آنها توسط اشکال پر میشود.
  4. صندوقچه ها Safes: در این بخش سه صندوقچه وجود دارد که شما یکی از آنها را مشخص می‌کنید و بعد از کلیک بر روی BET تیکی بین صندوقچه ها رد و بدل می‌شود.
  5. dice تاس: در این بخش دو تاس وجود دارد . شما بر روی یکی از این باکس ها کلیک میکنید و اگر جمع دو تا تاس یکی از اعداد آن باکسی باشد که شما انتخاب کرده اید، پولتان چند برابر میشود.
  6. لاتاری Lottery: سایت cryptofree هر نیم ساعت یک لاتاری به راه می‌اندازد. شما می‌توانید پنج عدد انتخاب کنید و اگر آن عدد ها جزو عدد های رو شده لاتاری باشند بیت کوین شما اضافه می‌شود.
  7. زیر مجموعه گیری Referralبا زیرمجموعه گیری برای سایت کریپتوفری cryptofree می‌توانید شانس خود را برای دریافت بیتکوین رایگان بیشتر نمایید.

بیت کوین چرا ارزش دارد؟ترون چیست؟ همه چیز درباره ترون (Tron) و رمزارز ترونیکس (TRX)



ایا کریپتو فری CryptoFree امکان برداشت Withdrawal دارد؟


بیت کوین رایگان! واقعیت یا یک دروغ جذاب |

 

ایا امکان برداشت بیت کوین رایگان در کریپتوفری وجود دارد؟ آیا بیت کوین رایگان کریپتوفری واقعیت دارد؟ برای برداشت بیت کوین رایگان از سایت کریپتوفری باید موجودی شما به 0.3 بیت کوین برسد. برای برداشت بیت کوین رایگان دریافت شده از سایت کریپتوفری CryptoFreeبرروی گزینه Withdrawal کلیک نمایید و ادرس کیف پول بیتکوین خود را وارد کنید. بر روی گزینه Withdraw کلیک نماید سفارش شما ثبت خواهد شد و به حالت pending تغییر خواهد کرد و یک نشانگر تایمر به نمایش می‌اید. بعد از گذشت مدت زمان اعلام شده توسط کریپتو فری CryptoFree نتیجه درخواست برداشت به حالت های زیر خواهد بود:

  1. هیچ بیت کوین رایگانی به کیف پول کاربران واریز نمی‌شود.
  2. سایت کریپتو فری CryptoFree کاربران متهم به رفتار ربات گونه می‌کند.
  3. اعنبار شما در سایت کریپتو فری CryptoFree منفی می‌شود.

نتیجه: کاربران هیچ بیت کوینی دریافت نخواهند کرد. با سرچ کلمات کریپتو فری CryptoFree در گوگل به نتایج عجیبی می‌رسید. بسیاری از افراد در بلاگ‌ها، سایت‌ها، شبکه های اجتماعی و رسانه‌های ویدویی اقدام به معرفی سایت کریپتو فری CryptoFree و نحوه ثبت‌نام و دریافت بیتکوین رایگان کرده‌اند و در قسمت ثبت‌نام رفرال لینک خود را گذاشته‌اند!! اما چند درصد از این افراد توانسته‌اند از کریپتو فری CryptoFree برداشت موفق داشته باشند؟ چرا سندی مبنی بر برداشت موفق بیتکوین رایگان ارائه نمی‌دهند؟؟



کریپتوفری معتبر است؟


دامنه وب‌سایت کریپتو فری CryptoFree در اواخر سال 2019 به مدت یک سال خریداری شده هر تا ابتدای سال 2023 اعتبار دارد و در پاناما (کشوری که معروف به بهشت پولشویی است) به ثبت رسیده است. نامعلوم بودن هویت گردانندگان و عدم وجود راه‌های ارتباطی رسمی، مهر تأییدی بر کلاهبردار بودن کریپتو فری CryptoFree است در فروم‌ها و وب‌سایت‌های ایرانی متعدد، کامنتها کامنت های زیادی از کاربران مبنی بر متقلب بودن این وب‌سایت وجود دارد.

وب‌سایت‌های خارجی هم از جمله scamadviser درباره کریپتو فری CryptoFree هشدار داده‌اند. به جز کریپتو فری CryptoFree، طرح‌های مشابه دیگری هم وجود دارند که با روشی یکسان و با نام‌های گوناگون سعی می‌کنند از عدم آگاهی کاربران به سود برسند.



معروفترین سایت‌های مشابه کریپتوفری CryptoFree


 


ایا این مطلب برای شما مفید بود؟

5/5 - (15 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل