بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران برای مدیریت دارایی

در این مقاله به معرفی بهترین اپلیکیشن ارز دیحیتال در ایران برای مدیریت دارایی رمزنگاری و ابزارهای لازم برای مدیریت دارایی ارز دیجیتالی پرداخته ایم. قبل از ورود به دنیای رمزارزها بهتر است با مفاهیم پایه و نحوه مدیریت دارایی‌هایمان آشنا باشیم. به همین دلیل در ادامه در مورد این که چطور باید دارایی‌های ارزدیجیتال خود را مدیریت کنیم؛ بیشتر صحبت می‌کنیم:



بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران برای مدیریت دارایی رمزنگاری


در نهایت، وقت آن است که نگاهی دقیق به ابزارهای مدیریت دارایی‌های رمزارز بیندازیم و با بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران برای مدیریت دارایی رمزنگاری آشنا شوید. این پلتفرم و ابزارها خرید، ترید، حسابداری و خرج کردن ارزهای دیجیتال شما را کمی‌آسان‌تر می‌کنند و به شما کمک می‌کنند تا در دنیای پیچیده دارایی‌های ارز دیجیتال قدم بردارید.



Blox برای مدیریت دارایی


Blox یک پلت فرم مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال است که ترکیبی از خدمات حسابداری، ردیابی و مدیریت ارزهای دیجیتال را فراهم می‌کند. علاوه بر این، Block حتی به شما کمک می‌کند تا مالیات رمزارز خود را نیز ثبت کنید.

Blox امکان همگام سازی تمام کیف پول‌های بلاک چین و همچنین حساب‌های صرافی تان در این پلت فرم را فراهم می‌کند.

داشبورد لحظه ای به شما نمای کلی از موجودی‌ها، عملکرد دارایی‌ها و همچنین تجزیه و تحلیلی از سبد سهام شما  را ارائه می‌دهد. از جمله این تحلیل‌ها بررسی این است که ارزش پرتفولیوی شما در طول زمان چه تغییراتی داشته است. علاوه بر آن می‌توانید تغییرات قیمت کوین‌ها را نیز مورد بررسی قرار دهید.


جالب است بدانید:

چطور ارز دیجیتال بخرم؟ (کلیک کنید)



بهترین اپلیکیشن ارز دیجیتال در ایران برای مدیریت دارایی

کیف پول سخت افزاری برای مدیریت دارایی


اگر برای ذخیره رمزارز خود به فضای امنی نیاز دارید، کیف پول‌های سخت افزاری  روش مطمونی برای این کار هستند. این کیف‌پول‌ها آفلاین هستند و بنابراین از دسترسی توسط شبکه‌های ناامن محافظت می‌شوند. به محض این که ارزش و مقدار دارایی‌های شما شروع به رشد قابل توجهی کرد، بهتر است از کیف پول سخت افزاری برای ذخیره دارایی‌های خود استفاده کنید.

یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه ترین کیف‌پول‌های سخت افزاری، Ledger Nano S است. Nano S تا حدودی شبیه یک درایو USB است و می‌تواند به رایانه شما متصل شود و شما می‌توانید از طریق برنامه Ledger Live با آن تعامل داشته باشید. Nano S از طیف گسترده ای از دارایی‌های دیجیتال از جمله همه ارزهای دیجیتال اصلی پشتیبانی می‌کند.

کوین بیس برای مدیریت دارایی


کوین بیس یکی از صرافی‌های ارز دیجیتال پیشرو در ایالات متحده است و خدمات خود را در بیش از 100 کشور دنیا ارائه می‌دهد. در اینجا شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را بخرید و بفروشید و سبد خود را مدیریت کنید. زمانی که این پلت فرم در سال 2012 شروع به کار کرد، شما فقط می‌توانستید بیت کوین معامله کنید. اکنون این لیست گسترش یافته است و همچنین شامل اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین و XRP می‌شود.

استفاده از این پلت فرم آسان است و بنابراین برای سرمایه گذاران جدید نیز جذاب است. کیف پول‌های بلاک چین و همچنین کیف پول‌های ارز فیات را در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توانید کریپتویی یا دلار و یورویی را که خریداری کرده‌اید را در اینجا ذخیره کنید.

بهتر است بدانید که کوین بیس از قانون‌های KYC (شناخت مشتری)  و AML (قوانین ضد پولشویی) در فعالیت‌های خود استفاده می‌کند.


مدیریت دارایی رمزارز چیست؟


دارایی کریپتو شامل ارز دیجیتال یا دارایی است که تبدیل به توکن شده است، که روشی برای انتقال ارزش یک شی به یک بلاک چین است. توکن‌ها را می‌توان برای توزیع گسترده‌تر مالکیت، مانند تقسیم مالکیت یک دارایی به سهام، تقسیم کرد – اما این سهام دیجیتالی هستند.

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر پیشنهادها اولیه کوین (“ICO”) بسیار پرریسک است و هدف ما از نوشتن این مقاله ارائه توصیه ای برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یا سایر ICOها نیست. از آنجایی که موقعیت هر فرد منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک فرد آگاه مشورت کرد.

مدیریت دارایی

مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال به چه معناست؟


مدیریت دارایی‌های ارز‌دیجیتال، به شیوه‌ی ردیابی و خرید و فروش دارایی‌هایی است که از طریق یک بلاک چین توکن می‌شوند گفته می‌شود تا اطمینان حاصل شود که پورتفولیو شما بهترین عملکرد ممکن را خواهد داشت.



چگونه پورتفولیوی ارز‌‌دیجیتال خود را مدیریت کنم؟


شما می‌توانید هر دارایی خود را به صورت جداگانه بررسی کنید. با این حال، دارایی‌های ارز دیجیتال احتمالا از مکان‌های مختلف می‌آیند، بنابراین مدیریت آنها می‌تواند بسیار چالش برانگیز باشد. برای این کار بهتر است که از یک برنامه مدیریت دارایی ارز دیجیتال استفاده کنید چرا که به شما امکان ردیابی سرمایه گذاری‌های سنتی تان به طور همزمان را فراهم می‌کند. این ساده‌ترین کار است.


جالب است بدانید:

ارز دیجیتال تتر چیست؟



مدیریت دارایی رمزارز

چرا مدیریت دارایی رمزارز از سایر دارایی‌ها متفاوت است؟


مدیریت دارایی‌های رمزنگاری با مدیریت دارایی‌های دیگر متفاوت است تنها به این دلیل که شامل دارایی‌های توکن شده–  و یا هر دارایی است که دارای ارزشی انتقال یافته به یک بلاک چین است. پلت فرم‌ها و برنامه‌ها گزینه‌های سرمایه‌گذاری بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهند و به شما امکان استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری سنتی و نوظهور را می‌دهد.

می‌توانید کل سبد سرمایه‌گذاری خود را با برنامه‌های مدیریت دارایی‌های کریپتو مشاهده کنید. استفاده از این ابزارها اطلاعات بهتری از وضعیت موجود فراهم می‌کند و شما می‌توانید برمبنای اطلاعات لحظه ای در مورد همه سرمایه گذاری‌هایتان، صمیمات سرمایه‌گذاری و معاملاتی بگیرید.



اهداف مدیریت دارایی‌ ارز دیجیتال


خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سایر دارایی‌ها نسبت به گذشته آسان تر شده است. شما فقط باید در صرافی مورد نظر خود یک حساب ایجاد کنید و کیف‌پولی را انتخاب کنید که امکان خرید یا فروش دارایی‌ها را برای شما فراهم می‌کند.

 سهولت دسترسی به دارایی‌های ارزدیجیتال به این معنی است که باید راهی برای مدیریت آنها، مشابه روشی که برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌های سنتی خود در یک سبد اتخاذ کرده اید، پیدا کنید. بسیاری از مردم و شرکت‌ها این نیاز را درک کرده‌اند و ابزارها و برنامه‌هایی را ایجاد کرده‌اند که اکنون در بازارهای مالی سنتی‌تر رایج هستند – این ابزارها همان برنامه‌ها و خدمات مدیریت دارایی هستند.

به جای مدیریت چندین حساب و کیف‌پول از صرافی‌های مختلف و سرو کله زدن با  مدیریت دارایی‌های سنتی، پلت‌فرم‌های مدیریت دارایی‌های ارزدیجیتال با تجمیع دارایی‌های متنوع کاربران و در عین حال ارائه ابزارهای بهبود یافته مدیریت پورتفولیو، فرآیند مدیریت این نوع دارایی‌ها را ساده‌تر می‌کنند.

بسیاری از این برنامه‌ها از مشاوران روبو و یا برنامه‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی (AI/ML) استفاده می‌کنند که به کاربران در مدیریت سبد سرمایه‌گذاری شان بر اساس اهداف خود کمک می‌کنند. آنها همچنین به شما کمک می‌کنند تعداد فزاینده ای از دارایی‌ها را ردیابی و مدیریت کنید. می‌توانید عملکرد دارایی‌های خود را از طریق نمودارها و معیارها مشاهده کنید، و مشاور روبو می‌تواند به شما در شناسایی فرصت‌هایی برای مبادله دارایی‌ها با سایر دارایی‌هایی که عملکرد بهتری دارند، کمک می‌کند.

حتی با AI/ML، بسیاری از تریدرها و سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند که خودشان سرمایه گذاری‌های شان را مدیریت کنند. این پلتفرم‌های مدیریت دارایی جدید به شما این امکان انجام چنین کاری را می‌دهند. این ابزارها به همه تریدرهای روزانه که درک عمیق و کاملی از بخش دارایی‌های ارز دیجیتال ندارند، مسیر آسان تری برای ورود و موفقیت ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی:

اگر در مورد مفاهیم مربوط به مدیریت ارزدیجیتال و ابزارهای مدیریت ارز دیجیتالی اطلاعات کافی نداشته باشید، شانس موفقیت شما خیلی کاهش پیدا می‌کند. بهتر است قبل از شروع سرمایه گذاری در رمزارز بدانید که چطور باید دارایی‌های ارز‌دیجیتال خود را مدیریت کنید و چه ابزارهایی برای این کار وجود دارد و با نحوه استفاده از آنها آشنا باشید.

شما عزیزان می توانید سوالات و ابهامات خود را درمورد ابزارهای کاربردی مدیریت ارز دیجیتالی، در قسمت دیدگاه های همین صفحه مطرح نمایید و منتظر پاسخ فوری کارشناسان کوین کده باشید.

کوین کده، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰

3/5 - (2 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل