آموزش ورود به دنیای ارز دیجیتال برای تازه کاران

ورود به فضای ارز دیجیتال

این مقاله راهنمای ورود تازه کارها به فضای ارز دیجیتال است. اگر تازه‌کار هستید، این مطلب مناسب شماست. ورود به فضای ارزدیجیتال برای خیلی از افراد جذاب و وسوسه کننده شده است. اما افراد تازه‌کار باید با مفاهیم این بازار آشنا شوند و دانش خود را ارتقا ببخشند.

راهنمای نحوه ورود به فضای ارز دیجیتال 

افراد تازه‌کار برای جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان تمامی جوانب این تصمیم خود را بسنجند و اگر آمادگی دارند ادامه این مطلب را بخوانند. آغاز بکار در این فضا باید برنامه ریزی شده و دقیق باشد پس از هرکونه سهل انگاری بپرهیزید. اگر مطمئن هستید باید این مراحل را به دقت طی کنید. در این بخش، نحوه ورود به فضای ارز دیجیتال را به صورت گام به گام شرح داده ایم:

آموزش ورود به دنیای ارز دیجیتال برای تازه کاران |

گام اول :

آشنایی افراد تازه‌کار با مفاهیم خاص این حوزه از قبیل اصطلاحات: کلمات مربوط به این حوزه را شاید شنیده باشید اما این کافی نیست. باید به دقت این کلمات را بشناسید زیرا این مفاهیم جدید هستند و برخلاف خیلی از افراد که ادعا میکنند، در توضیح اصطلاحات اطلاعات کافی را ندارند.

گام دوم:

شناخت فناوری بلاک‌چین برای فعالیت افراد تازه‌کار در این فضا بسیار مهم و کمک کننده است. به دقت با این فناوری و ویژگی‌های آن آشنا شوید.

گام سوم:

 شناخت شبکه‌های مختلف به افراد تازه‌کار امکان عملکرد بهتر و به صرفه‌تر را میدهد، پس از این نکته غافل نشوید.

گام چهارم

در  حوزه بلاک‌چین پروژه‌های مختلفی در حال توسعه است از جمله ارزهای دیجیتال، قراردادهای هوشمند، کسب و کارها، خدمات و تجارت‌های جهانی و… که آشنایی با این پروژه‌ها به افراد تازه‌کار برای انتخاب فضای کاری کمک خواهد کرد.

پنجم

تا به امروز ارزهای مختلفی پا به عرصه وجود گذاشتند، باید به دقت و با تحقیق کافی ارز مورد نظر خود را انتخاب کنید. به موئلفه هایی از جمله: white paper, حجم بازار، رتبه بندی در بازار، اخبار مختلف، سیگنال ها و… توجه کنید.

ششم

انتخاب روش سرمایه گذاری صحیح و اصولی را شاید بتوان گفت یکی از کلیدی ترین تصمیمات این بازار است. روشهای متنوع در این بازار با سرمایه گذاری در پروژه‌ها به روش های کوتاه یا بلند مدت وجود دارد.

فضای ارز دیجیتال برای افراد تازه کار

هفتم

برای نگهداری دارایی دیجیتال به کیف پول نیازمندید. کیف های دیجیتال مختلفی برحسب نوع به سرد و گرم، نرم افزاری یا سخت افزاری موجود است که ازمیان آنها باید انتخابی کرد که کمترین مشکلات و بهترین عملکرد را داشته باشد. در این موضوع حتما به عبارات بازیابی توجه فرمایید.

هشتم

برای خرید و فروش ارز دیجیتال به صرافی دیجیتال نیازمندید، از صرافی های داخلی به کوین کده و خارجی به بایننس می‌توان اشاره کرد.

نهم

جهت فعالیت در صرافی ها داخل کشور  احراز هویت برای جلوگیری از اعمال مجرمانه ضروری است. حتما به موضوع حساب اجاره‌ای توجه فرمایید.

دهم

حالا زمان آن رسیده که خرید و فروش را آغاز کنید.برای خرید فروش باید تمام جزئیات گفته شده را مد نظر قرار دهید. برای مثال نحوه‌ی خرید و فروش در صرافی کوین کده را دنبال کنید. باید مفهوم کلماتی TXID, تگ ممو و ادرس کیف را به درستی بدانید.

سخن پایانی:

افراد تازه‌کار برای جلوگیری از هر گونه ضرر و زیان تمامی جوانب این تصمیم خود را بسنجند و اگر در زمینه موارد ذکر شده، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰

4.6/5 - (26 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل