اخبار آلت‌ کوین‌ هااخبار ارز دیجیتال

آیا استراتژی «هر چه طولانی‌تر، بهتر» برای معامله‌گران دوج کوین سودآور است؟

دوج کوین جایگاه خود را در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار رمزارزها حفظ کرده و به نوعی توانسته در جایگاهی مناسب و مطرح باقی بماند. با این حال، از دیدگاه سرمایه گذاران، DOGE به تدریج در سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت شکست می‌خورد.

علیرغم بازگشت دوباره 25.17 درصدی در بازه زمانی یک ماهه، دوج کوین به هیچ وجه تسلی خاطری به هولدرهای خود نمی‌دهد و روند نزولی که در می 2021 آغاز شده بود، همچنان به تسلط خود در بازار دوج کوین ادامه می‌دهد. البته تلاش‌های متعددی برای تغییر این روند صورت گرفته که تمام آن بی‌فایده بوده است.

در صعود هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال، مومنتوم بازار به سمت خریداران تغییر کرد. سرمایه گذاران فکر می‌کردند که DOGE از مقاومت بلندمدت خود خارج خواهد شد. اما، متأسفانه، دوج کوین نتوانست حرکت صعودی قوی خود را برای مدت طولانی ادامه دهد.

در زمان نگارش این خبر، این میم کوین در سه روز گذشته 4 درصد کاهش یافته و به زیر خط روند بازگشته است.

نمودار DOGEUSDT

در نمودار بلند مدت دوج کوین به نظر می‌رسد که اوضاع برای سرمایه گذاران ناامید کننده باشد و سرمایه گذاران، از جمله هولدرهای بلندمدت (LTH)، در نهایت صبر خود را از دست خواهند داد.

نمودار هولدرهای بلندمدت (LTH)

اخیراً پیشرفت چشمگیری در حجم معاملات دوج کوین رخ داد. در این فرآیند، سرمایه گذاران بیش از 7.4 تریلیون در روز جابجایی انجام دادند. این اتفاق، پس از جابجایی شش تریلیون در روزهای قبل از آن رخ داد. این امر منجر به آن شد که حجم معاملات از 4.1 میلیارد دلار بگذرد که بالاترین حجم یک روزه ثبت شده از مارس 2022 تا کنون است.

مطالعه بیشتر
آیا استیبل کوین شبکه ترون به سرنوشتی مشابه UST دچار خواهد شد؟

افزایش حجم معاملات دوج کوین را نمی‌توان با فشار فروش مرتبط دانست زیرا حجم معاملات به ویژه به هیچ حرکت خرید یا فروش اشاره نمی کند.

حجم معاملات نهنگ‌های دوج کوین

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بر اساس گزارش‌ها، حدود 94 درصد از حجم معاملات توسط نهنگ‌ها تولید شده است و این امر به نوعی بر این واقعیت تأکید می‌کند که سرمایه گذاران کوچک امیدوار به بهبودی در قیمت دوج کوین هستند.

حجم معاملات نهنگ‌های دوج کوین

به نظر می‌رسد که با معامله با 0.06 دلار، روند صعودی دوج کوین پس از رسیدن شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه صعودی بالای ناحیه خنثی، در حال پیشرفت است. اما از آنجایی که در بازه زمانی گسترده‌تر، افزایشی به این زودی اتفاق نمی‌افتد، مدتی طول می‌کشد تا سرمایه‌گذاران کوچک شروع به جابجایی دارایی‌های خود کنند.


 

5/5 - (1 امتیاز)

منبع
ambcrypto

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x