بهترین روش یادگیری ارز دیجیتال در اینترنت

در این مبحث قصد داریم شما را با بهترین روش یادگیری ارز دیجیتال در اینترنت و بهترین راه برای یادگیری سریع را آموزش دهیم. یادگیری مستمر یکی از مهم ترین ابزار های هولدر ارزهای دیجیتال برای ماندن در صدر بازارها است. بدین منظور باید بهترین منابع را جهت تقویت دانش خود کشف کنید، فرصت های جدید پیدا کنید و با آخرین روندها به روز بمانید.

در ادامه چند منبع یادگیری اینترنتی ارز دیجیتال را در سطوح مختلف برای یادگیری مفاهیم ارز دیجیتال و به روز رسانی اطلاعات کاربران معرفی می کنیم.

بهترین روش یادگیری ارز دیجیتال در اینترنت


بهترین روش یادگیری ارز دیجیتال در اینترنت چیست؟

در این قسمت، بهترین روش یادگیری ارز دیجیتال در اینترنت را آموزش داده ایم، پیشنهاد می کنیم موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید:


دانش مبتدی


اهمیت دانش مبتدی در یادگیری ارز دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت. اگر به تازگی سفر ارز دیجیتال خود را شروع کرده‌اید، این منابع به شما کمک می‌کنند تا درک خوبی از مفاهیم ابتدایی ارز دیجیتال کسب کنید.



Coinbase Learn


Coinbase Learn یک پلت فرم آموزشی جامع است در مبحث یادگیری ارز دیجیتال، لازم است با این پلتفرم که هدف آن توضیح مفاهیم ارزهای دیجیتال و بلاک چین آشنا شوید. Coinbase Learn که توسط Coinbase، یک صرافی محبوب ارزهای دیجیتال میزبانی می‌شود، به دارندگان رمز ارز و افراد قدیمی تر امکان تقویت دانش تکنیکال افراد را به طور یکسان فراهم می کند و نحوه عملکرد فناوری‌های اساسی را بررسی کنند.



آکادمی بایننس


آکادمی بایننس یک پلت فرم آموزشی است که هدف آن آموزش مبتدیان ارزهای دیجیتال است. آکادمی بایننس که توسط بایننس، یک صرافی ارزهای دیجیتال و خالق پلت فرم قراردادهای هوشمند زنجیره‌ای هوشمند بایننس ارائه می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا با اصطلاحات و مفاهیم کلیدی در اکوسیستم ارزهای دیجیتال و بلاک چین آشنا شوند.



کوین دسک


Coindesk خود را به عنوان یک پلت فرم رسانه ای برای نسل بعدی سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال معرفی می کند. کوین دسک طیف وسیعی از محتوا از اخبار ارز دیجیتال گرفته تا پادکست ها، مقالات تحقیقاتی و 101 مقاله توضیحی را منتشر می کند  و جدیدترین دارایی های دیجیتال و فناوری بلاک چین را به میلیون ها خواننده خدمات ارائه می دهد.


جالب است بدانید:

ارز دیجیتال تتر چیست؟


کوین تلگراف


کوین تلگراف یک پلت فرم رسانه دیجیتال مستقل است که در فناوری بلاک چین، ارزهای دیجیتال و روندهای نوظهور فین تک تخصص دارد. کوین تلگراف با هدف ارائه اخبار، تحلیل ها و بینش های بی طرفانه  به طور مرتب مقالات و اخبار روزانه را از دنیای متمرکز و غیرمتمرکز ارائه می دهد.



دانش متوسط


هنگامی که دانش بنیادی خود را تقویت کردید، زمان آن رسیده است که ارزهای دیجیتال دیگر و نحوه استفاده از آنها برای تقویت برنامه های غیرمتمرکز مورد استفاده امروز را بررسی کنید.



Coinbase Earn


Coinbase Earn یک پلت فرم آموزشی است که در ازای یادگیری پروژه های ارزهای دیجیتال جدید پول پرداخت می کند. این پلتفرم با همکاری با صادرکنندگان دارایی های رمزنگاری مانند MakerDAO، Celo و The Graph، ویدیوهای آموزشی کوتاهی را ارائه می دهد که کاربران می توانند برای آشنایی بیشتر با یک پروژه خاص، تماشا کنند. با توجه به پیچیدگی و تنوع هر پروژه ارز دیجیتال جدید، این می تواند منبع خوبی برای یادگیری در مورد ابزار واقعی برای برخی از ارزهای دیجیتال مورد علاقه شما باشد.



Coinmarketcap Earn


مشابه پلت فرم Coinbase Earn، Coinmarketcap Earn نیز به کاربران این امکان را می دهد تا با مشارکت در محتوای ویدیویی و آزمون ها، در مورد ارزهای دیجیتال مختلف اطلاعات کسب کنند. این امکان توسط تیم Coinmarketcap ارائه شده است. این پلتفرم تحلیلی در حال حاضر توسط هزاران کاربر برای تعیین آمار و قیمت ارزهای دیجیتال استفاده می شود. کاربرانی که در پایان هر کمپین مسابقه را به درستی تکمیل کنند، مستقیماً در کیف پول ارز دیجیتال خود پاداش دریافت خواهند کرد.



Investopedia


ماموریت Investopedia که در سال 1999 راه‌اندازی شد، ساده‌سازی اطلاعات مالی پیچیده به شکلی قابل هضم تر و قابل درک است. هدف آن ارائه ابزارهای مورد نیاز خوانندگان برای مدیریت هر جنبه از زندگی مالی شان است. در سرفصل های آموزش یادگیری ارز دیجیتال، لازم است با این ابزار آشنایی داشته باشید. اینوستوپدیا با پوشش طیف گسترده ای از موضوعات از دنیای ارزهای دیجیتال و مالی سنتی، بیش از 36000 مقاله با بیش از 14000 تعریف برای اصطلاحات مالی ارائه می دهد.

بهترین روش یادگیری ارز دیجیتال در اینترنت |



کوینیدول


Coinidol یک رسانه بین المللی ارزهای دیجیتال است که بر آخرین اخبار بیت کوین، آلت کوین، بلاک چین و فین تک تمرکز دارد. Coinidol همچنین به عنوان یک خروجی برای پروژه‌های ارز دیجیتال جهت انتشار رایگان بیانیه‌های مطبوعاتی عمل می‌کند و به کاربران این امکان را می‌دهد تا به اخبار منتشر شده توسط تیم‌های پروژه‌هایی که دنبال می‌کنند نگاهی مستقیم داشته باشند.



جالب است بدانید:

معرفی اپلیکیشن مدیریت ارز دیجیتال (کلیک کنید)


دانش پیشرفته


این منابع برای تریدرهای ارزهای دیجیتال و دانشگاهیان پیشرفته‌تر در نظر گرفته شده است تا در مورد روندهای نوظهور در چشم انداز ارزهای دیجیتال بیاموزند.



Coinbureau


Coinbureau که توسط علاقه مندان خود به ارزهای دیجیتال نگهداری می شود، قصد دارد آخرین اخبار، اطلاعات صنعت، تجزیه و تحلیل بازار و قطعات آموزشی را به جامعه ارز دیجیتال ارائه دهد. Coinbureau با پوشش راهنماها، روندهای بازار، و انتخاب کوین های داغ در کانال محبوب یوتیوب خود، و به بررسی و تحلیل برخی از موضوعات سطح بالای صنعت ارز دیجیتال مشهور شده است. آنها همچنین به مشترکین خود یک خبرنامه هفتگی پر از آخرین اخبار، نکات برتر مبتدیان، بررسی ها و تحلیل های عمیق رمزنگاری ارائه می دهند.



DeFi Rate


هدف DeFi Rate ارائه منابع خاص برای کسانی است که از سبد ارزهای دیجیتال خود برای مشارکت در اکوسیستم مالی غیرمتمرکز استفاده می کنند. DeFi Rate که توسط گروهی از علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال اداره می شود، با هدف ابهام زدایی از DeFi تلاش می کند تا به کاربران غیرتکنیکال بیاموزد که چگونه به فرصت های مختلفی که هر روز گزارش می دهند دسترسی پیدا کنند. DeFi Rate که آخرین اخبار، تحقیقات، گزارش‌ها و مصاحبه‌ها را ارائه می‌دهد و دارای یک کتابخانه جامع از مقالات توضیحی برای هر یک از پروژه‌های برتر DeFi است.



Ivan on Tech


Ivan on Tech خود را به عنوان دانشگاه آنلاین پیشرو برای مطالعه موضوعات مربوط به بلاک چین و ارزهای دیجیتال معرفی می کند. هدف آن در دسترس قرار دادن مهارت های مورد نیاز برای توسعه و برنامه نویسی بلاک چین، ارائه بیش از 30 دوره آموزشی است تا به دارندگان رمزارز اجازه دهد دانش خود را در مورد موضوعاتی مانند DeFi، توسعه قراردادهای هوشمند و تحلیل فنی تقویت کنند. همچنین در کانال محبوب یوتیوب Ivan on Techو جلسات لایو منظم در مورد آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و به‌روزرسانی‌های صنعت و تحلیل‌های عمیق بازار اطلاعات مفیدی ارائه  می‌کند.


جالب است بدانید:

نحوه سرمایه گذاری در ارز دیجیتال (کلیک کنید)


یادگیری ارز دیجیتال

نتیجه گیری

صنعت بلاک چین به سرعت در حال تغییر است ، بنابراین یادگیری ارز دیجیتال با جدیدترین تکنیک های روز دنیا اهمیت بسیاری دارد. برخلاف بازارهای سهام سنتی، بازارهای ارزهای دیجیتال هرگز تعطیل نمی شوند، آنها 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته فعال هستند.

حتی باتجربه‌ترین علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال به اهمیت یادگیری مستمر پی می‌برند، زیرا هر هفته صدها ارز دیجیتال جدید راه‌اندازی می‌شوند و پروژه‌های موجود به‌طور مداوم به‌روزرسانی می‌شوند تا مطابق با نیازهای دائمی در حال تغییر جوامعی که به آنها خدمت می‌کنند، تغییراتی داشته باشند.

عوامل زیادی بر بازارهای ارزهای دیجیتال تأثیر می‌گذارند، بنابراین مهم است که از تمام منابعی که در دسترس شماست استفاده کنید تا از آخرین اخبار و پیشرفت‌ها مطلع شوید.

شما عزیزان می توایند سوالات خود را در زمینه یادگیری ارز دیجیتال، قیمت بیت کوین، قیمت ارز دیجیتال و … را در قسمت دیدگاه ها درج نمایید و با کارشناسان کوین کده در ارتباط باشید.

صرافی کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰

امتیاز بهpost
خروج از نسخه موبایل