اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتال

چهار ابزار تحلیلی برای کسب درآمد از رمزارزها

برای کسب درآمد از رمزارزها، نیاز به ابزارهایی دارید، در این مقاله چهار ابزار تحلیلی برای کسب درآمد از رمزارزها که به نیاز دارید را معرفی کرده ایم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله آموزشی را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید از دارایی های ارز دیجیتال خود محافظت کنید:



ابزارهای تحلیلی کسب درآمد از رمزارزها 

آشنایی با ابزارهای تحلیلی کسب درآمد از رمزارزها به سرمایه گذاری مطمئن با ریسک پایین کمک می کند. دارایی‌های ارز دیجیتال سال 2022  با به چالش کشیدن سرمایه‌گذاران آغاز شده است و برخی از ابزارهایی که توسط Felipe Dantas، کارشناس ارزهای دیجیتال در Exame Invest، انتخاب شده اند می‌توانند به سرمایه‌گذاری کمک کنند.

مهم است که بدانید در این مسیر سرمایه گذاری باید از چه ابزارهایی استفاده کنید تا فرصت‌های سود خوب را از دست ندهید. فیلیپ دانتاس، کارشناس ارزهای دیجیتال Exame Invest، چند مورد از سایت‌های مورد علاقه خود را معرفی می‌کند تا به درک سناریوی اقتصاد کلان دیجیتال کمک کرده، توکن‌های خود را انتخاب کند و پول خود را در مکان‌های مناسب سرمایه گذاری کند.  در زیر برخی از توصیه‌های وی را می‌توانید بررسی کنید:



DeFi Rate


اولین گزینه پیشنهادی دانتاس Defi Rate است، وب‌سایتی که ابزارهای مالی غیرمتمرکز را گردآوری می‌کند و فرصت‌های متعددی برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال معرفی می‌کند. این پلتفرم با ارائه گزینه‌های متنوع و امکان نظارت مکرر بر نرخ بازدهی، این پتانسیل را دارد که به تقویت دارایی‌های ارز دیجیتال سرمایه‌گذاران کمک کند. این کارشناس می‌گوید: “Defi Rate یکی از بهترین منابع برای تامین مالی غیرمتمرکز است.”

دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) به طور مداوم در حال تحول است. این تحولات با تجمیع و تکامل ارزهای دیجیتال مختلف یا با ایجاد ساختارهای مالی که از قبل با آن آشنایی داریم و در مدل غیرمتمرکز اعمال می‌شود، اجرایی می‌شوند.

مطالعه بیشتر
بیت‌کوین و 40.000 دلار؛ گام بعدی بیت‌کوین به کدام سمت است؟

چهار ابزار تحلیلی برای کسب درآمد از رمزارزها |

یکی از رایج‌ترین ساختارها در دنیای سنتی مالی، بانک‌ها و کارگزاران سرمایه‌گذاری هستند که معادل‌های آن را در دنیای ارزهای دیجیتال هم مشاهده می‌کنیم. با ایجاد بانک‌های رمزارز و پیاده سازی پروتکل‌های وام، کسانی که صاحب رمزارز هستند می‌توانند منابع خود را به منظور کسب درآمد اختصاص دهند. Defi Rate ابزاری است که این فرصت‌ها را برای سرمایه گذار فراهم و ارائه می‌کند.



Whale Stats


سایت دوم ابزاری است که نشان می‌دهد بزرگترین سرمایه گذاران رمزارز پول خود را کجا می‌گذارند. Whale Stats داده‌های 1000 مورد از بزرگ ترین کیف پول‌های دیجیتال شبکه‌های مختلف (اتریوم، زنجیره هوشمند بایننس و غیره) را جمع‌آوری می‌کند و به صورت بصری – از طریق نمودارها، جداول و پیام‌های نقاشی‌ دیواری – آمارهای مهمی ‌را برای کسانی که می‌خواهند از دارایی‌های ارز دیجیتال درآمد کسب کنند، به کاربران نشان می‌دهد.

در Whale Stats می‌توانید ببینید که سرمایه‌گذاران میلیونر ارزهای دیجیتال پول خود را کجا می‌گذارند، روی چه چیزی شرط ‌بندی می‌کنند و کدام گزینه خرید بالاترین بازده را دارد. این نظارت از این جهت حائز اهمیت است که این پورتفولیوها علاوه بر کمک به تحلیل ترندها، مقادیر بسیار زیادی را جابه‌جا می‌کنند که می‌تواند تأثیر مستقیمی‌بر افزایش یا کاهش ارزش بازار داشته باشد.

چهار ابزار تحلیلی برای کسب درآمد از رمزارزها |

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال


Whalemap ( توصیه کوین کده)


Whalemap ابزاری مشابه Whale Stats است که زیرساختی برای ارائه یک پلت فرم با کاربری آسان برای کاربران ایجاد کرده است تا داده‌ها را در بلاک چین‌های مختلف از جمله Solana، Ethereum و Polygon ردیابی کنند. جست و جو، ایندکس و تجزیه و تحلیل داده‌های بلاک چین بسیار دشوار است. بنابراین،این کار نیاز به منابع مهندسی و سخت افزاری قابل توجهی دارد. Whalemap این کار سخت را بر عهده می‌گیرد تا دیگران مجبور نباشند راه حل‌های اختصاصی برای تجزیه و تحلیل‌های درون زنجیره ای ایجاد کنند. استفاده از بلاک چین برای دسترسی به آن داده‌ها، گام بعدی است.

مطالعه بیشتر
هشدار پلیس فتا درباره‌ی ورود هرمی‌ها به حوزه ارزهای دیجیتال

در بازارهای قدیمی، مؤسسات به منابعی دسترسی دارند که برای عموم مردم قابل دسترس نیست. اما با ظهور بلاک چین، داده‌های مالی دیگر نباید فقط در دسترس عده معدودی باشد. بنابراین Whalemap در تلاش است که این داده‌ها برای همگان، نه فقط تعداد انگشت شماری از مؤسسات بزرگ، قابل دسترس باشد.



 مزایای Whalemap


  • سرعت مناسب آن برای Mempool ها،
  • آنالیز سولانا، به عنوان یکی از اولین پلت فرم‌هایی که داده های تحلیلی سولانا را ارائه می دهد،
  • و ارائه بینش صحیح ازارزش واقعی توکن های دیفای بر اساس فاندامنتال قراردادهای هوشمند آن‌هاست.


Playtoearn.net


سومین توصیه کارشناس Exame Invest، سایت Playtoearn.net است که از طریق آن می‌توان در مورد ژانری که بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است، یعنی بازی‌های ارز دیجیتال ، اطلاعات کسب کرد. این سایت ابتکارات مختلف بازی را که از قبل اجرایی  شده و یا هنوز در دست توسعه است را جمع آوری می‌کند و تعاملات شما را با NFT‌ها، ارزهای دیجیتال و شبکه‌های بلاک چین طبقه بندی می‌کند. این سایت همچنین به طور مداوم ارتباط اجتماعی بازی‌ها را از طریق منشن شدن آن‌ها در شبکه‌ها را رصد می‌کند.

در این پلتفرم، کاربران می‌توانند فرصت‌های مختلف بازی را ارزیابی کرده و آن‌ها را با ویژگی‌های مورد علاقه خود فیلتر کنند. علاوه بر این، این ابزارهمچنین می‌تواند پروژه‌هایی که شانس بالایی برای موفقیت دارند را نیز شناسایی می‌کند. این عملکرد جالبی است، چرا که در دنیای رمزارزها، زود وارد شدن به یک پروژه تقریباً همیشه یک مزیت به شمار می‌رفته است.



کسب درآمد از رمزارزها

چرا باید برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال از ابزارها استفاده کنیم؟


مواردی که در بالا ذکر شد، تنها برخی از سایت‌های متنوعی هستند که به عنوان ابزاری برای افزایش سود حاصل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال عمل می‌کنند. موارد گفته شده بر اساس آزمون و خطا توسط دانتاس در تصمیم گیری‌های وی انتخاب شده اند. علاوه بر این، یکی از مزایای فناوری بلاک چین (که در همه سایت‌های ذکر شده و سایت‌های دیگر استفاده می‌شود) شفافیت و قابل ممیزی بودن آن است که دسترسی به داده‌های بازار را بسیار آسان می‌کند.

مطالعه بیشتر
حذف استیبل کوین USDC از صرافی بایننس

برخلاف بازار سنتی، که در آن داده‌ها در اختیار واسطه‌هایی مانند بانک‌ها و کارگزاران است، در بازار رمزارزها اطلاعات به صورت عمومی‌منتشر می‌شود که باعث می‌شود داده‌های زیادی در دسترس همگان باشد. این اطلاعات به سرمایه گذاران در تجزیه و تحلیل بازار، انتخاب بهترین سرمایه گذاری، تعریف بهترین زمان برای خرید، زمان فروش و غیره کمک می‌کند. این ابزارها برای رسیدن به این مقاصد بسیار مهم هستند – و به همین دلیل است که ابزارهای زیادی از این دست در بازار وجود دارد.

جمع بندی :

دارایی‌های رمزارز در سال 2021 بحث اصلی همه محافل بودند، و در سال 2022 سرمایه گذاران را به چالش کشیدند. رمزارزهای معروفی مانند بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) در تغییرات قیمتی قوی و افت‌های شدید شهرت بسیار دارند.

اما در حالی که برخی از سرمایه گذاران از نمودارها ترسیده اند، برخی دیگر به این نوسانات قیمتی به عنوان فرصت‌های کسب درآمد نگاه می‌کنند؛ شما جزء کدام گروه هستید؟

البته با وجود همه تغییراتی  که به صورت همزمان اتفاق می‌افتد، همگام شدن با فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوب می‌تواند از آنچه که به نظر می‌رسد هم دشوارتر باشد.

اگر در زمینه نوسان گیری و کسب درآمد از رمزارزها، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰

امتیاز بهpost

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x