کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس

 بازی همسایه من آلیس یک بازی بی نظیر مبتنی بر بلاک چین است که در آن بازیکنان بومی‌غیر ارز دیجیتالی برای ساخت، ایجاد و بازی با یکدیگر همکاری می‌کنند. این بازی ویژگی‌های بلاک چین را برای بازیکنانی که با توکن های غیرقابل تعویض (NFT) آشنا نیستند، در دسترس و لذت بخش می‌کند. اما چه کسی پشت بازی همسایه من آلیس است؟

بازی برای کسب درآمد بسیار جذاب تر از بازی برای سرگرمی است. بازی مبتنی بر متاورس این امکان را به کاربر می دهند که ضمن بازی و سرگرمی درآمد نیز کسب کنند.



ارز دیجیتال همسایه من آلیس چیست؟


ارز دیجیتال همسایه من آلیس همان توکن این بازی به نام ALICE است که برای موارد درون بازی به کار می رود. امکان خرید ارز دیجیتال همسایه من آلیس از طریق بازار این بازی و همچمنین صرافی ها وجود دارد.

یک استودیوی بازی سازی به نام Antler Interactive با الهام گرفتن از بازی‌هایی مانند Animal Crossing و Minecraft، My Neighbor Alice را ایجاد کرد. آنا نورویک مدیرعامل این استودیوی بازی سازی است. هدف همسایه من آلیس آموزش بلاک چین به میلیون‌ها بازیکن از طریق داستان‌های دلپذیر و گزینه‌های جذاب درآمدزایی است. چندین کاربر می‌توانند دنیای مجازی خود را با My Neighbor Alice ایجاد کنند.

 علاوه بر این، چندین بازیکن می‌توانند با همسایگان خود ارتباط برقرار کنند، در فعالیت‌های سرگرم کننده روزانه شرکت کنند و جوایزی کسب کنند. برای تبدیل شدن به بخشی از دنیای بازی همسایه من آلیس، فرد باید زمین بخرد و در فعالیت‌هایی مانند جمع آوری حشرات، ماهیگیری، کشاورزی و زنبورداری شرکت کند. وضعیت بازیکنان در بازی از طریق فعالیت‌ها، ماموریت‌های مشترک و مسابقات ارتقا می‌یابد.

از NFT‌های مختلف ساختمان‌ها، گیاهان، درختان، گل‌ها و حیوانات درون بازی می‌توان برای طراحی و تزئین قلمرو بازیکنان استفاده کرد. بازیکنان همچنین ممکن است از ابزارهای جدید درون بازی مانند Game Builder و NFT Creator استفاده کنند تا تجربه بازی خود را مطابق میل خود سفارشی کنند.

یک بازار درون بازی به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا آیتم‌های مختلف بازی و NFT را بخرند و بفروشند. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند شخصیت‌های بازی خود را با استفاده از آواتارها شخصی‌سازی کنند و در یک انجمن درون زنجیره‌ای با یکدیگر ملاقات کنند. یک سیستم شهرت مترقی در بازی بازیکنان را تشویق می‌کند تا وضعیت خود را بهبود بخشند تا به رویدادهای انحصاری و NFT دسترسی پیدا کنند.

ارز دیجیتال همسایه من آلیس چیست؟ | ویژگی‌های کلیدی بازی همسایه من آلیس

این مقاله به این موضوع می‌پردازد: این بازی مبتنی بر متاورس چه ویژگی هایی دارد؟ هزینه خرید زمین در همسایه من آلیس چقدر است؟ آیا باید روی همسایه من آلیس سرمایه گذاری کنید؟ و چگونه می‌توان کوین همسایه من آلیس را خرید؟ در نهایت بررسی می کنیم که این بازی برای کسب درآمد متاورس چه آینده ای می تواند در پیش داشته باشد؟



همسایه من آلیس چگونه کار می‌کند؟


بازی همسایه من آلیس با اجازه دادن به بازیکنان برای تعامل، ارتباط و ارتباط با سایر کاربران و بازیکنان، کل تجربه بازی را بهبود می‌بخشد. این یک بازی جهان باز است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا محیط آلیس را به طور نامحدود کاوش کنند و آواتارهای خود را ایجاد کنند تا بازیکنان بتوانند با دیگران تعامل داشته باشند.

 دنیای آلیس از جزایر مجازی زیادی تشکیل شده است که به زمین‌های همسایه من آلیس تقسیم شده اند. NFT‌ها نماد این زمین‌ها هستند، که کاربران ممکن است از آنها برای سفارشی کردن ویژگی‌های درون بازی خود، تغییر توپوگرافی، ساخت یک پچ جدید و تزئین استفاده کنند. علاوه بر این، بازی شامل یک خط داستانی است که از طریق آن بازیکنان در حین انجام وظایف به پیش می‌روند.

همسایه من آلیس چگونه کار می‌کند؟ | شش جزیره مجازی در همسایه من آلیس

مقدار زمینی که بازیکنان می‌توانند خریداری کنند محدود است، که همین موضوع به تنظیم ارزش NFT‌ها کمک می‌کند. نادر بودن و کمیاب بودن دارایی‌ها بر قیمت و ارزش NFT‌ها در این بازی ارز دیجیتال که برای کسب درآمد طراحی شده است، تأثیر می‌گذارد.

کاربران همچنین می‌توانند دارایی‌هایی مانند سبزیجات، خانه‌ها، اقلام آرایشی و بهداشتی ایجاد کنند و نیازهای عرضه خود را تعریف کنند، اما بازی رایگان است. با این حال، کاربران باید هنگام خرید و فروش دارایی‌های غیرقابل تعویض مانند زمین، کارمزد تراکنش بپردازند.

کاربران همچنین می‌توانند از سیستم وام دهی استفاده کنند و NFT‌ها را قرض بگیرند و بازی را انجام دهند. وام دهندگان می‌توانند بر اساس وام‌هایی که می‌گیرند سود کسب کنند و به آنها امکان می‌دهد درآمد خود را در گیم پلی آلیس تکمیل کنند.

توکن اصلی بازی همسایه من آلیس ، به نام توکن آلیس به بازیکنان اجازه می‌دهد زمین بخرند، NFT‌ها را مبادله کنند و از محصولات خاص DeFi مانند بازخرید، وثیقه‌گذاری و استیکینگ استفاده کنند.



 چه چیزی همسایه من آلیس را منحصر به فرد می‌کند؟


 My Neighbor Alice به دو مخاطب متمایز – گیمرها و علاقه مندان به DeFi – پاسخ می‌دهد و آن را به یک ابتکار بی نظیر از نظر موارد استفاده بازی تبدیل می‌کند. فناوری به کار رفته برای ساخت اکوسیستم آن شامل یک بازی سازنده چند نفره، دارایی‌های درون بازی مبتنی بر بلاک چین، استیکینگ و اقتصاد وام برای NFT است. این همان چیزی است که بازی همسایه من آلیس را از بازی‌های دیگری مانند Decentraland یا پلتفرم‌های متاورس پرطرفدار مانند The Sandbox متمایز می‌کند.



دارایی‌های درون بازی مبتنی بر بلاک چین


این بازی دارای ارز درون بازی خود، توکن ALICE است که 1:1 بر روی بلاک چین منعکس می‌شود. توکن ALICE یک توکن ERC-20 مبتنی بر اتریوم است که توسط یک شبکه بزرگ ماینینگ اثبات کار (POW) محافظت می‌شود و شامل هزاران گره است که برای ایمن نگه داشتن بلاک چین همکاری می‌کنند.

در دنیای آلیس، توکن را می‌توان برای دریافت پاداش‌های استیکینگ، خرید موارد موردنیاز در بازی و شرکت در سیستم مدیریت غیرمتمرکز بازی (که توسط Chromunity ارائه می‌شود) استفاده کرد.



سهام گذاری


کاربران بازی همسایه من آلیس می‌توانند توکن‌های خود را برای دریافت درآمد غیرفعال به اشتراک بگذارند، زیرا این بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بیشترین بازدهی استیکینگ را در روزهای اولیه بازی ارائه دهد. با راه اندازی ویژگی‌های جدید و پیشرفت بازی، پاداش‌های سهام گذاری به تدریج کاهش می‌یابد.



 قرض دادن و قرض گرفتن


 My Neighbor Alice یک سیستم وام بدون اعتماد برای بازیکنان بازی با قابلیت قراردادهای هوشمند ایجاد می‌کند، که تضمین می‌کند با پایان دوره اجاره NFT، توکن‌ها به وام دهندگان بازگردانده می‌شوند.

بازیکنان همچنین می‌توانند توکن‌های ALICE و NFT‌ها را مستقیماً در بازی یا در سایر بازارهای NFT خارجی، مانند Treasureland (در چندین بلاک چین) خریداری و بفروشند.

 چه چیزی همسایه من آلیس را منحصر به فرد می‌کند؟ | قرض دادن و قرض گرفتن | بازار NFT همسایه من آلیسبازی همسایه من آلیس همچنین دارای یک ویژگی جدید است که در آن بخشی از قیمت خرید هر NFT به یک حساب خاص مرتبط با NFT واریز می‌شود. به عنوان مثال، اگر شخصی یک NFT را به ازای 1 بیت کوین خریداری کند، 10 درصد از این مبلغ در حساب NFT قفل می‌شود و در صورت سوزاندن NFT می‌توان آن را پس گرفت.

NFTها همچنین می‌توانند به عنوان وثیقه در برنامه‌های وام دهی DeFi به دلیل ارزش ذاتی آنها استفاده شوند و اطمینان حاصل شود که آنها همیشه حداقل مقدار از پیش تعیین شده را حفظ می‌کنند.



چه چیزی به My Neighbor Alice ارزش می‌دهد؟


 قابلیت‌های فنی My Neighbor Alice ارزش آن را تعیین می‌کند. علاوه بر این، فناوری مورد استفاده برای توسعه پروژه و ویژگی‌های آن و موارد استفاده نیز ارزش بازی را افزایش می‌دهد. این عوامل ارزش ذاتی پروژه و توانایی آن را برای تبدیل شدن به یک بازی اصلی با ویژگی‌ها و فناوری‌های DeFi تعیین می‌کنند که اقتصاد وام‌دهی غیرقابل اعتمادی را ایجاد می‌کنند.

از آنجا که ارزهای دیجیتال مستعد نوسانات مکرر ناشی از نوسان هستند، ارزش ذاتی ALICE همیشه با ارزش بازار برابری نمی‌کند. در عوض، روندهای درون بازار و حرکت بازار، ارزش توکن همسایه من آلیس را تعیین می‌کنند.

این پروژه هم برای گیمرهای مبتنی بر بلاک چین و هم برای علاقه مندان به DeFi جذاب است و با افزایش نرخ پذیرش آن، ارزش ALICE نیز افزایش خواهد یافت. ایجاد NFT برای دارایی‌های درون‌بازی نیز ارتباط بیشتری را با My Neighbor Alice به عنوان یک بازی جدید مبتنی بر NFTs فراهم می‌کند.



با توکن‌های ALICE چه کاری می‌توانم انجام دهم؟


توکن همسایه من آلیس را می‌توان برای اهداف مختلفی استفاده کرد که در زیر ذکر شده است:

خرید آیتم‌های بازی: ALICE یک توکن درون بازی است که می‌توانید از آن برای خرید محصولات درون بازی و NFT برای آواتارها در بازار استفاده کنید.

 بازی برای کسب درآمد: توکن‌های ALICE را می‌توان با شرکت در رویدادهای مختلف درون بازی، مانند مسابقات، به دست آورد.

پاداش‌های استیکینگ: توکن ALICE را می‌توان برای به دست آوردن پاداش‌های سهام گذاری در سیستم استفاده کرد. هدف این است که کاربران را به نگه داشتن توکن‌ها و کمک به اکوسیستم ترغیب کند.

حاکمیت غیرمتمرکز: دارندگان توکن ممکن است بتوانند از طریق شورای جامعه که نحوه خرج کردن درآمد و همچنین توسعه و گسترش بازی را تعیین می‌کند، در فرآیند حاکمیت غیرمتمرکز شرکت کنند.



مراحل کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس


 همانطور که در زیر توضیح داده شده است، از آنجایی که بازیکنان اقتصاد My Neighbor Alice را مدیریت می‌کنند، تعامل بین آنها فرصت‌های کسب درآمد زیادی ایجاد می‌کند. کسب درآمد از بازی همسایه من آلیس بسیار جذاب است چرا که ضمن بازی و سرگرمی می تواند مقداری هم پول در بیاورید.



حیوانات خود را ترید کنید


 حیوانات NFT‌های منحصر به فرد با قدرت ساختن موارد جدید از موارد موجود هستند. حیوانات اغلب در بازار مطلوب‌تر هستند و حتی می‌توانند به کالاهایی بی‌نظیر تبدیل شوند، زیرا هر حیوانی استعدادهای پرورشی منحصربه‌فردی دارد که برخی از آنها غیرمعمول‌تر از بقیه هستند.

به عنوان مثال، پس از برداشت پنبه ارگانیک در ملک خود، برخی از حیوانات به شما در تبدیل پنبه به نخ کمک می‌کنند. در مقابل، حیوانات دیگر می‌توانند نخ را بافته و به پارچه تبدیل کنند و برخی از گونه‌ها می‌توانند پارچه را به رنگ‌های دلخواه خود رنگ کنند. این مواد را می‌توان در بازار فروخت یا برای ساخت لباس‌های منحصر به فرد استفاده کرد!

از سوی دیگر، ممکن است بخواهید پس از کسب درآمد کافی به عنوان یک تاجر دوره گرد وارد قلمرو مالکیت حیوانات خانگی شوید. شما می‌توانید در بازی صاحب حیوانات شوید و آنها را در زمینی که از بازیکن دیگری اجاره کرده اید نگهداری کنید. همچنین اگر از حیوانات خود استفاده نمی‌کنید، می‌توانید مهارت‌های خود را به بازیکنان دیگر برون سپاری کنید.



کارهای دیگر بازیکنان را تکمیل کنید


اگر هنوز صاحب حیوانات یا زمین نیستید، ممکن است بتوانید اولین درآمد خود را با درخواست مشاغلی که توسط مالکان آگهی می‌شود به دست آورید. آنها ممکن است برای مراقبت از محصولات خود یا مراقبت از حیوانات خود به کمک شما نیاز داشته باشند.

 حیوانات آب، غذا، عشق و توجه می‌خواهند و زمین نیاز به آبیاری و مراقبت دارد – اینجا جایی است که می‌توانید به عنوان مراقب حیوانات و زمین وارد شوید. زمین‌هایی که به خوبی نگهداری می‌شوند، محصولات بیشتری به بار می‌آورند، و حیواناتی که به خوبی نگهداری می‌شوند در تولید مثل بسیار بهتر عمل می‌کنند و کمک آنها برای مالک زمین مهم است.



 منابع صادراتی


این یک سفر شگفت انگیز برای رفتن به کشورهای متعدد بازیکنان مختلف است. شما با افراد جدیدی ملاقات خواهید کرد و مزارع، خلاقیت‌ها، حیوانات و مبلمان آنها را مشاهده خواهید کرد.

 اگر خوش شانس باشید، ممکن است متوجه شوید که برخی از اقلام در یک مکان ارزان تر از مکان دیگر هستند. این پویایی به شما این امکان را می‌دهد که نقش یک تاجر را بازی کنید و در سرتاسر دنیا برای کسب سود به خرید و فروش کالا بپردازید!



فارمینگ (فارمینگ محصولات کشاورزی یا اجاره زمین خود) 


کشاورزی در زمینی انجام می‌شود که توسط NFT‌ها نمایندگی می‌شود و می‌توان از طریق قرعه کشی خریداری کرد. کاشت و رشد یک تجربه لذت بخش است. اگر یکی از افرادخوش شانسی هستید که زمین دارید، می‌توانید محصولات کشاورزی را بکارید و آنها را به بازیکنان دیگر بفروشید!

 مطمئن شوید که گیاهان شما به خوبی آبیاری می‌شوند تا با فروش محصولات سالم درآمد کسب کنید. اگر این کار طاقت فرسا به نظر می‌رسد، می‌توانید زمین خود را به شخص دیگری در بازی اجاره دهید و از درآمد اجاره سود ببرید.



 NFT‌های انحصاری را ترید کنید


کلاه‌ها و لباس‌ها محصولات منحصر به فردی هستند که گیمرها می‌توانند برای نشان دادن سبک خود ایجاد کنند. از آنجایی که هر لباسی که می‌سازید یک NFT منحصر به فرد است، می‌توانید آن را به بازیکنان دیگر بفروشید. هرچه یک طراحی منحصر به فرد و جذاب تر باشد، ارزش بازار آن بالاتر خواهد بود!



لاتاری آلیس لند چیست؟


لاتاری آلیس لند اولین فرصت برای خرید زمین در بازی است. اما، فایده قرعه کشی چیست؟ آلیس می‌خواهد به همه – نه فقط به بالاترین پیشنهاد – فرصتی برابر برای خرید یک قطعه زمین در این اولین حراج بدهد.

 سه قرعه کشی در گذشته رخ داده است که به ترتیب در 12 ژوئن 2021، 12 اگوست 2021 و 11 اکتبر 2021 به پایان رسید. در اولین قرعه کشی، 29,010,516 بلیط صادر شد و سهامداران برنده 927 قطعه شدند.

 در دومین قرعه کشی، 36,584,066 بلیط در مقابل 1000 قطعه برنده شده توسط سهامداران صادر شد. در سومین قرعه کشی فروش زمین، 45 میلیون و 860 هزار و 693 بلیط صادر شد و سهامداران 1000 قطعه برنده شدند.

 برای شرکت در رویداد قرعه‌کشی، اطمینان حاصل کنید که دانش اولیه NFTs دارید، داشبورد قرعه‌کشی فروش زمین را می‌شناسید، کیف پول MetaMask دارید، نحوه استفاده از آن را می‌دانید و با Chromia و توکن CHR آشنا هستید. نکته آخر اینکه باید بازی همسایه من آلیس و توکن ALICE را درک کنید.



هزینه بازی همسایه من آلیس چقدر است؟ 


بازی همسایه من آلیس کاملا رایگان است. با این حال، شما می‌توانید آواتارها و نقشه‌های مجازی خود را با خرید آیتم‌های متعدد در بازی شخصی سازی کنید.

نیازمندی‌های سیستم شامل سیستم عامل ویندوز 7 یا بالاتر می‌باشد. علاوه بر این، رایانه شخصی یا لپ‌تاپ شما باید از یک کارت گرافیک با 1024 مگابایت حافظه دسترسی تصادفی و به دنبال آن فضای ذخیره‌سازی 4 گیگابایتی پشتیبانی کند.

این بازی از طریق پلتفرم‌های استاندارد بازی و وب سایت رسمی‌Alice در دسترس خواهد بود. با این وجود، مهم است که توجه داشته باشید که بازی کامل قرار است در بهار 2022 منتشر شود. کسانی که می‌خواهند از مفهوم بازی فراتر رفته و از تجربه خود کسب درآمد کنند، می‌توانند علاوه بر روایت هیجان‌انگیز، از عناصر مالی بازی و بلاک‌چین استفاده کنند.



آیا همسایه من آلیس یک سازمان مستقل غیرمتمرکز (DAO) دارد؟


بازی همسایه من آلیس بر روی شبکه Chromia ساخته شده است که تغییر ناپذیری و عناصر امنیتی یک بلاک چین را با ذخیره سازی داده‌ها و کارایی مدیریت یک پایگاه داده رابطه ای ترکیب می‌کند.

 Chromia Originals، استاندارد NFT بلاک چین، غنی‌تر از NFT‌های معمولی است و ممکن است هم به‌عنوان دارایی‌های بومی‌در زنجیره Chromia و هم به عنوان یک لایه بهبود در اتریوم استفاده شود. بازی توسط شورای جامعه کنترل خواهد شد، یک DAO که دموکراسی را ایجاد می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند کد منبع اجرا شده را کنترل کنند.



چگونه توکن همسایه من آلیس را بخرم؟


شما باید به دنبال صرافی باشید که هم ارزهای فیات و هم ارزهای دیجیتال را پشتیبانی کند. صرافی ای را انتخاب کنید که از ALICE پشتیبانی می‌کند، ایمن است، از انواع روش‌های پرداخت پشتیبانی می‌کند و از نظر کارمزد ارزان است. Binance (به جز ساکنان ایالات متحده)، KuCoin، Gate.io، Huobi global، و WazirX (فقط هند) از جمله صرافی‌هایی هستند که از توکن‌های ALICE پشتیبانی می‌کنند.

برای خرید توکن آلیس ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس وجوه را از طریق کارت اعتباری، برای خرید توکن Alice واریز کنید.

پس از پایان خرید «همسایه من آلیس»، به دنبال بهترین کیف پولی باشید که می‌توانید آلیس را در آن نگه دارید.



چگونه آلیس را ذخیره کنیم؟


 ALICE یا همان ارز دیجیتال همسایه من آلیس، را می‌توان در هر صرافی و کیف پول سازگار با اتریوم معامله و ذخیره کرد. ذخیره سازی آفلاین توسط کیف پول‌های سخت افزاری یا کیف پول‌های سرد مانند Ledger یا Trezor ارائه می‌شود. کیف پول‌های نرم افزاری راه حل متفاوتی را ارائه می‌دهند که استفاده از آن هم رایگان و هم ساده است. آنها ممکن است تضمینی یا غیر تضمینی باشند و می‌توانند آن‌ها را به عنوان برنامه‌های تلفن هوشمند یا دسکتاپ دانلود کرد.

 کیف پول‌های تضمینی از طرف شما کلیدهای خصوصی شما را مدیریت کرده و از آن‌ها نسخه پشتیبان تهیه می‌کند. با این حال، کیف پول‌های تضمینی بیشتر مستعد سرقت ارز دیجیتال هستند. کیف پول‌های غیرتضمینی کلیدهای خصوصی را با استفاده از اجزای امنیتی روی دستگاه شما نگه می‌دارند و برای کاربرانی که ALICE کمتری دارند یا بی‌تجربه‌تر هستند مناسب‌تر هستند.

 کیف پول‌های آنلاین نیز رایگان و ساده هستند و می‌توان با استفاده از یک مرورگر وب از دستگاه‌های مختلف به آنها دسترسی داشت. از سوی دیگر، کیف‌پول‌های گرم خطرناک تلقی می‌شوند و می‌توانند امنیت کمتری نسبت به جایگزین‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری آن‌ها داشته باشند.

همچنین می‌توان از MetaMask، یک افزونه مرورگر که تراکنش‌های اتریوم را در وب‌سایت‌های معمولی امکان‌پذیر می‌کند و از پذیرش اتریوم با پر کردن شکاف بین رابط‌های کاربری اتریوم و رابط‌های کاربر وب معمولی پشتیبانی می‌کند، نیز استفاده کرد. افزونه مرورگر متاسک همچنین هنگام شرکت در یک رویداد قرعه‌کشی ALICE قابل استفاده است.



 مسیر پیش رو 


یکی از جذاب ترین کاربردهای فناوری بلاک چین، ترکیب قراردادهای هوشمند، NFT‌ها و عناصر سرگرم کننده در قالب بازی است. این یک بازار بزرگ و دست نخورده است که در حال حاضر در مرحله ابتدایی است.

اگر روند فعلی محبوبیت NFT ادامه یابد، همسایه من آلیس می‌تواند به یکی از محبوب‌ترین طرح‌های مبتنی بر بلاک چین در سطح جهان تبدیل شود. بنابراین، آیا سکه آلیس سرمایه گذاری خوبی است؟

بسیاری از کارشناسان NFT احساس می‌کنند که ALICE یک سرمایه‌گذاری هوشمند است و می‌تواند دستاوردهای بلندمدت قابل‌توجهی داشته باشد، زیرا بازی ویدیویی My Neighbor Alice در میان بازی‌های مبتنی بر بلاک چین که از NFT استفاده می‌کنند، منحصربه‌فرد است. بازی همسایه من آلیس ضمن سادگی، بسیار جذاب و سرگرم کننده است و با توجه به رشد روز افزون ترند بازی برای کسب درآمد متاورس، انتظار می رود که توکن های آلیس در آینده رشد مناسبی داشته باشند.

با این حال، از آنجایی که بازارهای ارز دیجیتال نوسان‌های شدیدی دارند، همیشه باید احتیاط کنید و قبل از سرمایه گذاری در هر دارایی، تحقیق کنید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل