اخبار آلت‌ کوین‌ هااخبار ارز دیجیتال

راه‌اندازی پرتال توکن سوزی شیبا اینو

تیم توسعه دهنده‌ی یکی از محبوب‌ترین میم کوین‌های الهام‌گرفته از دوج کوین، شیبا اینو (SHIB)، پرتالی را راه‌اندازی کرده است که به دارندگان Shiba Inu اجازه می‌دهد توکن‌های خود را بسوزانند و با این کار علاوه بر کاهش عرضه‌ی توکن‌های در حال گردش، درآمد غیرفعالی نیز ایجاد کنند.

پرتال توکن سوزی شیبا اینو، عملکردی است که کاربران را قادر می سازد تا توکن‌های SHIB خود را به آدرس ثبت شده ارسال کنند. این آدرس متعلق به کیف پولی است که شیبا دیگر از آن قابل بازیابی نخواهد بود، به این معنی که هنگامی که توکن ها به آنجا فرستاده می شوند، برای همیشه از بین خواهند رفت. این کار به طور مؤثر مکانیزمی را معرفی می‌کند که امکان کاهش کل توکن‌های در گردش را فراهم نموده و تعداد آن‌ها را کم‌تر می‌کند.

به صورت تئوری، توکن سوزی می‌تواند به نفع سرمایه‌گذاران باشد زیرا یک دارایی کمیاب به دارایی با عرضه نامحدود یا با نرخ تورم قابل توجه ترجیح داده می‌شود. البته، همه این‌ها کاملاً تئوری هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد، زیرا کاهش عرضه لزوماً به معنای افزایش ارزش نیست و باید منتظر ماند تا ببینیم در آینده نتایج این توکن سوزی چه خواهد بود.

جامعه شیبا اینو، یا THE SHIB ARMY، در این باره سروصدای زیادی به راه انداخته و معتقد است که کاهش توکن‌ها منجر به افزایش ارزش آن‌ها خواهد شد.

برای پاداش دادن به کاربرانی که تصمیم به سوزاندن توکن‌های خود می‌گیرند، تیم شیبا اینو انگیزه‌ای در قالب یک منبع درآمد غیرفعال بالقوه فراهم کرده است. کسانی که SHIB را می سوزانند توکنی به نام burntSHIB دریافت خواهند کرد. پس از آن حدوداً نیم درصد (0.49٪) از کل تراکنش‌های RYOSHI بین تمام دارندگان توکن‌های burntSHIB، به عنوان پاداش توزیع خواهد شد.

مطالعه بیشتر
بازگشت خریداران بیت‌کوین

برگرفته از: cryptopotato

5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x