نقطه عطف کلیدی استیبل کوین ترون (USDD) در بازار نزولی

در میان عدم اطمینان و احساسات منفی بازار ارزهای دیجیتال در مورد قابلیت استیبل کوین‌ها و روندهای نزولی، استیبل کوین USDD همچنان به درخشش خود ادامه می‌دهد. فروپاشی اخیر اکوسیستم Terra، قابلیت اعتماد پروژه های مختلف استیبل کوین، از جمله استیبل کوین USDD را برجسته نمود.

در همین حال، اکوسیستم Terra در حال آماده شدن برای مهاجرت به Terra 2.0 و ایردراپ LUNA است. پس از فروپاشی شبکه Terra، جامعه کاربران، توسعه‌دهندگان و اعتبارسنجان از طرح احیای ترا پشتیبانی نمودند. دو کوان، بنیانگذار ترا، پیشنهاد ایجاد یک زنجیره جدید را داد، و طرح فورک زنجیره Terra را کنار گذاشت.

USDD، استیبل کوین الگوریتمی غیرمتمرکز مبتنی بر TRON، با وجود سقوط کلی بازار ارزهای دیجیتال، در حال رشد است. ارزش بازار استیبل کوین از زمانی که در اوایل ماه می راه‎‌اندازی شد، رشد چشمگیری داشته است.

موفقیت چشم‌گیر UST قبل از سقوط منجر به برررسی استیبل کوین‌های بازار کریپتو شد. ترون، استیبل کوین USDD را در 5 می راه‌اندازی کرد و از آن زمان توجه صنعت را به خود جلب کرد.

طبق گزارش کوین مارکت کپ، ارزش بازار USDD در زمان نگارش این خبر 603 میلیون دلار است. از داشتن ارزش بازار 378 میلیون دلاری در 21 می (7 روز قبل) تا عبور از مرز 600 میلیون دلار در روز شنبه، رشد این استیبل کوین ثابت بوده است.

پس از اینکه USDD توانست از سقوط اخیر UST جان سالم به در ببرد، تنها در چند هفته پس از راه‌اندازی خود وارد فهرست 100 ارز دیجیتال برتر شد. در حال حاضر استیبل کوین ترون از نظر ارزش بازار در رتبه 72 قرار دارد.

استیبل کوین ترون در چند هفته گذشته شاهد افزایش شدید حجم روزانه خود بود که پس از افت موقت فعالیت استیبل کوین پس از سقوط بازار اتفاق افتاد و این در حالی بود که سقوط UST، استیبل کوین شبکه ترا، تأثیر منفی بر کل بازار و به ویژه روی استیبل کوین‌ها داشت.


منبع: CoinGape

5/5 - (1 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل