آموزش احراز هویت تراست ولت

ایا تراست ولت نیاز به احراز هویت دارد؟ در این مقاله آموزش احراز هویت تراست ولت را شرح داده ایم. مدتی است که ایمیل‌هایی با عنوان “Your wallet will be suspended ” یا ” Your trust wallet has not yet been verified” به کاربران تراست ولت ارسال شده و از آن‌ها درخواست می‌کند که برای (verification) احراز هویت تراست والت خود وارد یک لینک شوند. اما علت دریافت این ایمیل احراز هویت تراست ولت چیست؟ در ادامه پاسخ تمام سوالات خود را می خوانید. پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه این پست مطلب تراست ولت: ویدیو آموزشی، معرفی کامل، دانلود، نصب و استفاده از کیف پول تراست والت (Trust Wallet) را مطالعه نمایید.


همه چیز در مورد احراز هویت تراست ولت


کیف پول نرم افزاری تراست ولت، از بهترین نرم‌افزارهای موبایل کیف پول ارز دیجیتال است که قبلا مطالب زیادی در مورد تراست ولت منتشر کرده‌‎ایم. در این بخش آموزش احراز هویت تراست والت را شرح داده ایم. اگر این نرم افزار را نصب کرده باشید احتمالا با متن مشکوک در ایمیل خود مواجه شده اید. متن ایمیل تایید هویت تراست ولت ارسالی به شرح زیر است:

Hi there
At Trust Wallet, your security is our priority. We’re constantly aiming to keep our platform safe and secure for all our customers
For this reason, to continue trading, we must request that you complete our Trust Wallet Verification process to avoid
deactivation of your Account 

Click the button below and continue to complete our fast and easy verification!

 

توجه داشته باشید که تنها در صورتی از طرف Trust Wallet با شما تماس گرفته خواهد شد که خود شما درخواستی برای پشتیبانی داشته باشید. در غیر این صورت تراست ولت، هیچ ایمیلی مبنی بر احراز و درخواست اطلاعات شخصی برای کاربران خود ارسال نخواهد کرد. در ادامه‌ی این مطلب به برخی سؤالات درباره‌ی تأیید و احراز کیف پول تراست پاسخ داده خواهد شد:

در این ایمیل که از آدرس trustwallet@support.com برای کاربران ارسال می‌شود از آن‌ها خواسته شده برای جلوگیری از به تعلیق درآمدن کیف پول تراست خود، وارد لینک شوند و اطلاعات شخصی مانند عبارات بازیابی (seed phrase)، اطلاعات کاربری و رمز عبور را وارد کرده یا به کیف پول مجرمان سایبری پول ارسال کنند.

این ایمیل یک ایمیل فیشینگ است که مشتریان تراست ولت را هدف قرار داده است و اگر شما ایمیلی با این محتوا دریافت نمودید هیچ لینکی را باز نکنید یا روی هیچ دکمه‌ای در ایمیل کلیک نکنید!!

نمونه ایمیل کلاهبرداری تراست ولت


ایمیل تایید هویت تراست ولت ارسالی | کلاهبرداری تراست ولت | نمونه ایمیل کلاهبرداری تراست ولت


تأیید هویت کیف پول تراست ولت چیست؟


تأیید هویت در کیف پول تراست والت چیست و چگونه انجام می‌شود؟

در اکثر اپلیکیشن‌های مربوط به امور مالی، شرایط و مقررات بسیاری وجود دارد که کاربران برای استفاده مجبور به رعایت و ارائه‌ی برخی اطلاعات شخصی خود هستند.

اما Trust Wallet به عنوان یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌ها، برنامه‌ای منحصر به فرد است که نیازی به تأیید یا انجام فرآیند احراز (Verify) به غیر از تنظیم عبارت بازیابی ندارد و همان عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای به عنوان معیار شناسایی استفاده می‌شود.  ایمیل‌ها، پیامک‌ها و تماس‌هایی که ادعا می‌کنند از طرف Trust Wallet هستند را نپذیرید، زیرا ممکن است یک حمله فیشینگ باشد.


آیا تراست والت به احراز هویت نیاز دارد؟


وریفای تراست ولت: تراست ولت به هیچ نوع شناسایی یا احرازی نیاز ندارد زیرا نه اطلاعات شخصی را جمع آوری می‌کند و نه دارایی‌های دیجیتالی شما را کنترل می‌کند. این اپلیکیشن ابزاری برای انجام تراکنش‌ها از طریق پلتفرم‌های غیرمتمرکز است. تنها گزینه‌ی احراز در تراست والت همان عبارت بازیابی 12 کلمه‌ای برای امنیت کیف پول است.


احراز هویت در تراست والت


آیا تراست‌ ولت از کاربران خود درخواستی مبنی بر احراز هویت (KYC) دارد؟ تراست ولت برای استفاده‌ی کاربران از سرویس کیف پول خود، اطلاعات KYC (Know Your Customer) نمی‌خواهد اما با این وجود در جریان باشید که کیف پول تراست هنگام گزارش مشکلات توسط کاربران و تیکت زدن به تراست ولت اطلاعات KYC مانند نام، تلفن و آدرس ایمیل و غیره را درخواست می‌کند. همچنین ممکن است از شما خواسته شود که اطلاعات غیر شخصی مانند اطلاعات عمومی کیف پول را در صورت درخواست ارائه دهید.

تمام اطلاعات شخصی که موردنیاز نیستند به طور خودکار پس از 90 روز حذف می‌شوند. کاربران نیز می‌توانند با ارسال ایمیل به support@trustwallet.com، درخواست دسترسی به اطلاعات جمع آوری شده درباره خود را داشته باشند و از تراست والت بخواهند که اطلاعات را حذف کند و یا تغییر دهد.

اموزش احراز و تایید هویت تراست ولت | آیا تراست‌ ولت از کاربران خود درخواستی مبنی بر احراز هویت (KYC) دارد؟


چرا تراست ولت نیاز به فرآیند احراز هویت توسط کاربران ندارد؟


این برنامه بر اساس اصول مبتنی بر حفظ حریم خصوصی ساخته شده است و به فروش اطلاعات شخصی کاربران اعتقادی ندارد. به طور کلی شبکه بلاک چین ارز دیجیتال بر اساس اطلاعات حداقلی لازم برای انجام احراز هویت در راستای اطمینان از سهولت استفاده ساخته شده است.


آیا این امکان وجود دارد که Trust Wallet در آینده درخواست وریفیکیشن داشته باشد؟

پاسخ به این سؤال منفی است، زیرا تراست ولت یک مرجع متمرکز نیست که برای انجام تراکنش‌ها به اطلاعات شخصی نیاز داشته باشد. با این حال، اگر قوانین و مقررات هر کشوری، Trust Wallet را ملزم به قرار دادن پروتکل‌های تأیید کند، ممکن است در راستای مطابقت با این مقررات این کار را انجام دهد.

تأیید هویت کیف پول تراست ولت | آیا این امکان وجود دارد که Trust Wallet در آینده درخواست وریفیکیشن داشته باشد؟


سخن پایانی


تراست ولت، اپلیکیشنی است که به دلیل سهولت استفاده و پشتیبانی مناسب جایگاه ویژه‌ای در بین کاربران دنیای ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است. تراست والت نیازی به احراز هویت و تأیید اطلاعات کاربران ندارد و تنها 12 عبارت بازیابی بسیار ایمن را به کاربران ارائه می‌دهد.

اگر در زمینه موارد ذکر شده، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰


ایا این مطلب برای شما مفید بود؟

5/5 - (3 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل