مطالب کاربردی

چگونه بفهمیم چه رمزارزی بخریم؟

احتمالا این سوال برای شما هم پیش آمده است که چگونه بفهمیم چه رمزارزی بخریم؟  اکثر اطلاعاتی که مردم هنگام شروع به کار با آن مواجه می‌شوند، در مورد ترید ارز دیجیتال است. پینشهاد می کنیم برای رسیدن به پاسخ این سوال و اینکه بدانید برای خرید ارز دیجیتال پرسود چه باید کرد، تا پایان این مطلب با کوین کرده همراه باشید:

از کجا بفهمیم چه رمزارزی بخریم؟

اما از کجا بفهمیم چه رمزارزی را بخریم، در این موارد توصیه می‌شود که به دنبال ارز دیجیتال پرسود بعدی باشید و امیدوار باشید که 20٪ افزایش یابد تا پول تان به شما بازگردد یا سعی کنید کوین بعدی را که افزایش قیمت چشمگیری پیدا می‌کند را شناسایی کنید. با این حال، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و سهام بیشتر در مورد خرید چیزی است که در طول سال‌ها ارزش داشته باشد.

اگر امروز 50.000 دلار داشتید، چگونه آن را سرمایه گذاری می‌کردید؟  بسیاری از مردم منابع لازم و تمایل به سرمایه گذاری را دارند اما نمی‌دانند چه چیزی سرمایه گذاری خوبی به شمار می‌روند. در نتیجه، آنها در نهایت با سرمایه گذاری بر روی شت کوین‌ها یا سهام فانتوم به شدت ضرر می‌کنند.

وقتی شروع به خواندن در مورد نحوه عملکرد بازار می‌کنید، متوجه خواهید شد که به وضوح پارامترهایی دارد که می‌تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید آیا این کوین سرمایه گذاری خوبی است یا خیر. بنابراین اگر می‌پرسید روی کدام ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنید، باید بدانید که فاندامنتال در این بازاراه همه چیز است.

 انتخاب یک ارز دیجیتال یا سرمایه گذاری سهام می‌تواند آسان باشد. فقط ابتدا باید کمی‌تحقیق کنید. بنابراین در این مطلب، به شما آموزش خواهیم داد که چطور با تنها سه مرحله ساده متوجه شوید که سرمایه گذاری خوبی انجام داده اید یا خیر؟ بهتر است، فقط چیزهایی را بخرید که می‌توانند در 10 سال آینده تأثیر بگذارند.

 وقتی وارن بوفن گفت: “اگر نمی‌توانید سهامی‌را برای 10 سال نگه دارید، نباید حتی 10 دقیقه آن را داشته باشید”، منظور او این نیست که در تمام این سال‌ها باید فقط باید صاحب یک سهام باشید، بلکه تنها باید مواردی را خریداری کنید که در طول زمان تاثیرات مثبتی را داشته باشد.

مطالعه بیشتر
چطور در کوین مارکت کپ ارزهای متاورس را پیدا کنیم؟

این به شما کمک می‌کند که فقط کوین‌ها یا سهامی‌را در اختیار داشته باشید که دارای پتانسیل رشد هستند، حتی اگر فقط برای چند ماه آن را بخواهید.

به عنوان مثال، من هنگام انجام ترید روزانه و برای  انتخاب بهترین سهام بر اساس حجم روز، به اخباری توجه می‌کنم که اکنون پتانسیل صعودی دارد و آنچه آن شرکت می‌تواند در آینده انجام دهد، را بررسی می‌کنم.

به این ترتیب، می‌دانم که اگر کاهش یابد، می‌توانم مطمئن باشم که پولم را کاملاً از دست نمی‌دهم و حتی می‌توانم بیشتر بخرم زیرا پتانسیل خوبی دارد.

این مورد به من کمک کرد تا اقدامات لازم را انجام دهم و در مورد ارزهای دیجیتال مانند ADA، DVPN و MATIC، که تغییرات بزرگی نداشته اند، صبر پیشه کنم. اما مشخصا پروژه آنها وعده‌هایی داده است که می‌تواند در آینده تأثیر بگذارد.

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

چه رمزارزی بخریم؟



رمزارز دیجیتالی


اگر من یک شرکت داشتم و از شما می‌خواستم 10000 دلار سرمایه گذاری کنید، اما مطلقاً هیچ فعالیتی در شرکت وجود نداشت و من نمی‌دانستم چگونه به هدفم می‌برسم، اما ادعا می‌کردم  که در آینده می‌توانم 100000 دلار به شما برگردانم، آیا این سرمایه گذاری را انجام می‌دادید؟  البته که نه …

هنگام انتخاب یک ارز دیجیتال یا سهام نیز باید همین اتفاق بیفتد.

وقتی مردم برای اولین بار شروع به ایجاد پورتفولیوی خود می‌کنند، معمولا سهام‌هایی مانند نتفلیکس، اپل، استارباکس و NIKE یا بیت کوین و اتریوم را انتخاب می‌کنند. این فقط به این دلیل است که آنها می‌دانند که این شرکت‌ها فروش زیادی دارند. اگر می‌خواهید روزی به سود *و نه ضرر احتمالی* پول خود برسید، این همان طرز فکری است که همیشه باید داشته باشید.

من معمولاً بررسی می‌کنم که یک ارز دیجیتال یا شرکت واقعاً چه کاری انجام می‌دهد (یا انجام خواهد داد) و چطور به این اهداف دست خواهد یافت، و تیم پشت آن پروژه چیست.

مطالعه بیشتر
7 روش کسب درامد از ارزهای دیجیتال

به عنوان مثال، به دلایل مختلفی XRP در سال جاری کاهش زیادی داشته است، اما همچنان یکی از 10 ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار است. دلیل این امر مربوط به سیستم تسویه حساب آن است که فناوری زیربنایی ریپل به بانک‌های مرکزی و سایر موسسات مالی وعده می‌دهد.



چگونه بفهمیم چه رمزارزی بخریم؟ |

 

راهنمای خرید رزمراز دیجیتال

برای خرید رمزارز، تاریخچه قیمت و حجم را بررسی کنید. طی سال‌ها یادگیری از بازار متوجه شدم که اگر پروژه‌ای قوی باشد و تیم پشتیبان‌ی خوبی در پشت پرده خود داشته باشد، در نهایت به آخرین قیمت حداکثری خود باز خواهد گشت. بنابراین، اگر رمزارزی 50٪ کمتر از   ATHخود باشد، می‌تواند خرید خوبی باشد (حتی اگر هنوز در حال کاهش باشد).

حتی به این معنی نیست که ممکن است قیمت‌های گذشته در آینده  نیز (به خصوص در بازار) دوباره تکرار شود. نوسانات قیمت به شما یک سابقه قوی از یک سرمایه گذاری و اینکه آیا این یک انتخاب درستی برای آینده خواهد بود، می‌دهد.

بنابراین بررسی تاریخچه قیمت و حجم واقعی می‌تواند سود قابل توجهی در هنگام انجام صحیح آن به همراه داشته باشد.

با توجه به نرخ پول، اینها راه‌ها و مزایای مطالعه تاریخ مالی یک بازار است که می‌تواند به شما در تصمیم گیری در مورد یک سرمایه گذاری کمک کند:

  • رفتارهای کلاسیک بازار. این  بازار یک چرخه رونق و رکود است، یعنی بازارهای صعودی با رشد آهسته و پیوسته که در نهایت شروع به جذب افراد بیشتر و بیشتری می‌کند تا زمانی که ارزش آن کم کم بالا می‌رود. بررسی این موضوع به شما کمک می‌کند بدانید که آیا ارزش خرید سهام یا ارز دیجیتال را دارد یا باید صبر کنید تا سقوط کند.
  • احتمال وقوع. این می‌تواند به شما کمک کند تا در مورد آنچه که طبق الگوهای مشابه اتفاق می‌افتد تصمیم بگیرید.
  • ماهیت ریسک. این میزان پولی است که یک سهام و ارز دیجیتال در طول یک سال در طی یک بازار صعودی از دست خواهد داد و به شما کمک کند تا بفهمید با خرید آن دارایی چقدر پول از دست می‌دهیم.
مطالعه بیشتر
پول چیست؟

سوابق تاریخی با  بررسی الگوهای تکراری انبساط و اصلاح در دوره‌های زمانی طولانی ، نشان می‌دهد که بازارهای سهام دوره‌ای هستند.

همچنین، حجم می‌تواند نشانگر قدرت بازار باشد، زیرا بازارهای رو به افزایش با افزایش حجم معمولاً قوی و سالم به نظر می‌رسند. هنگامی‌که قیمت‌ها با افزایش حجم کاهش می‌یابد، روند به سمت نزولی افزایش می‌یابد.

حجم یکی از مهمترین شاخص‌ها است زیرا نشان دهنده علاقه به فعالیت معاملاتی سهام مذکور است. حجم سنگین تر نشان دهنده علاقه بیشتر است و بالعکس یا حجم کمتر.

افزایش حجم در بسیاری از موارد منجر به تغییرات قابل توجه قیمت می‌شود، به همین دلیل مهم است که هنگام بررسی قیمت‌های تاریخی حجم آن را نیز بررسی کنید.

چه رمزارزی بخریم



 جمع بندی نهایی


اگر تنها دلیل سرمایه گذاری شما بر روی یک دارایی، جلوگیری از از دست دادن آن است، تنها چیزی که از دست نمی‌دهید این است که همه چیز را از دست بدهید.

FOMO راهی عالی برای از بین بردن ثروتی است که ممکن است در طول سال‌ها انباشته کرده باشید. هرگز نخریدن چیزی به دلیل واکنش سریع می‌تواند بهتر از انجام  تحقیق اولیه باشد. معامله بر اساس یک احساس فوری به سرعت منجر به ضرر احتمالی می‌شود.

در مورد دارایی که خریداری می‌کنید، آگاهی داشته باشید. واقعا در رابطه با آن اطلاعات داشته باشید. چک کردن یک اپلیکیشن ترید و مشاهده بالارفتن یک ارز یا سهام  در 24 ساعت اخیر به معنای تحقیق در مورد آن ارز یا سهام نیست. شما عزیزان می توانید سوالات خود در زمینه رمزارزها را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ فوری کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰

امتیاز بهpost

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x