کیف پول کوین ۹۸ چیست و چگونه کار می‌کند؟ آموزش کامل + دانلود کیف پول Coin98

آنچه در این مطلب می‌خوانید

کیف پول Coin98، یک کیف پول چند زنجیره ای (multi-chain) و دروازه ورود به دنیای DeFi، در حال حاضر یکی از جدیدترین کیف پول های دیجیتالی با پشتیبانی از کاربران در سراسر جهان است. هدف از نوشتن این مقاله بررسی پروتکل کیف پول کوین 98 و ویژگی‌های خاص آن است که پتانسیل‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای c98 را گسترش می‌دهد. بنابراین، سوال اصلی این مقاله این است: کیف پول Coin98 چیست و چگونه کار می‌کند؟



کیف پول کوین 98 چیست؟


کیف پول کوین 98 چیست؟ کیف پول Coin98 یک کیف پول غیر امانی (non-custodial) و چند زنجیره ای است که برای ذخیره، ارسال و دریافت دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌شود. کیف پول چند زنجیره ای به شما امکان ذخیره، ارسال و دریافت توکن‌ها را در بلاک چین های مختلف و تنها در یک کیف پول واحد را می‌دهد. هدف کوین 98 تبدیل شدن به یک برنامه غیرمتمرکز (Dapp) است که طیف وسیعی از محصولات و خدمات را برای کاربران جامعه ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد و همچنین تجربه جامع‌تری را برای کاربران هنگام استفاده از این محصولات ارائه نماید.

کیف پول کوین ۹۸ از چه بلاک چین‌هایی پشتیبانی می‌کند؟


در حال حاضر، کیف پول C98 از تمام کوین‌ها و توکن‌ها در بیش از 25 سیستم بلاک چین از جمله بلاکچین بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تومو (TOMO)، ترون (Tron)، بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain)، سولانا (Solana)، پولکادات (Polkadot)، کوساما (Kusama)، هکوچین (Huobi ECO Chain)، نیر (Near)، آوالانچ (Avalanche) و بلاک چین درون ساخته Avax C- chain و Avax V- chain ، بایننس چین (Binance Chain)، سلو (Celo)، پالیگان (Polygon/Matic)، فانتوم (Fantom)، دفینیتی (Dfinity)، کازماس (Cosmos) و شبکه‌های ساخته شده روی آن شامل تورچین (Thor)، ترا (Terra)، کاوا (Kava) و سکرت (Secret)، پرسیستنس (Persistence)، هلیوم (Helium)، کاردانو (Cardano)، کاردیا چین (KardiaChain)، ایکس دای چین (xDai Chain)، رونین (Ronin) پشتیبانی می‌کند.

بلاک چین‌هایی قابل پشتیبانی در کیف پول کوین ۹۸



دانلود کیف پول کوین 98


کیف پول کوین 98 به صورت نسخه موبایل (Android و iOS)، تحت وب و به صورت افزونه مرورگر قابل دسترسی است و می‌توان برای دانلود کیف پول کوین 98  از طریق لینک‌های زیر اقدام نمود:

نسخه موبایل کیف پول کوین 98  (IOS/ Android)

دانلود کیف پول کوین 98 نسخه IOSدانلود کیف پول کوین 98 نسخه Android


نسخه تحت وب کیف پول کوین 98

کیف پول کوین 98 تحت وب


افزونه مرورگر

افزونه کیف پول کوین 98 برای کروم



ساختار و ویژگی‌های کیف پول کوین 98


تغییر و گسترش دنیای ارزهای دیجیتال و در پی آن ایجاد پلتفرم‌های بلاک چین غیر از بیت کوین و اتریوم، منجر به ایجاد مشکلات متفاوتی برای کاربران شده است. در حال حاضر کاربران نیاز به مدیریت و ذخیره دارایی‌های دیجیتال خود نه تنها در اتریوم و بیت‌کوین، بلکه در بسیاری از بلاکچین های دیگر مانند سولانا، بایننس اسمارت چین، هکو، پالیگان و … دارند. در نتیجه بزرگ‌ترین مشکل کاربران این است که هنگام ذخیره دارایی‌ها مجبورند اطلاعات زیادی از جمله کلمات عبور و کلید خصوصی چندین کیف پول را مدیریت کنند که این فرآیند می‌تواند بسیار وقت‌گیر باشد.

هسته کیف پول چند زنجیره‌ای کیف پول کوین 98

همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، اگر کاربران بخواهند دارایی‌های خود را مدیریت کنند، علاوه بر نیاز به برنامه‌های مختلف کیف پول مانند تراست ولت (trust wallet)، متاماسک (Metamask)، ترون لینک (Tronlink)، سول لت (Sollet)، رین بو (Rainbow) و … باید کلمات عبور و کلیدهای خصوصی همه کیف پول ها را نیز نگه‌داری کنند. در نتیجه کاربران چندین کیف پول خواهند داشت که مدیریت آن زمان‌بر و امری دشوار است.

راه حل کوین 98: کیف پول coin98، یک کیف پول چند زنجیره ای است و کاربران برای ذخیره و نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال خود در بلاک چین های بی‌شمار پشتیبانی شده توسط c98 می‌توانند تنها از یک کیف پول با یک رمز عبور واحد استفاده نمایند.

کیف پول چند زنجیره ای کیف پول کوین 98


هدف کیف پول کوین 98 نه تنها تبدیل شدن به بهترین کیف پول بازار کریپتوست بلکه یک برنامه تجمیع کننده DAPهاست که از تمام خدمات بازار به صورت غیرمتمرکز و بدون نیاز به مجوز پشتیبانی می‌کند.

مشکلات فعلی در بازار:

همزمان با رشد برنامه‌های امور مالی غیرمتمرکز (Defi)، انواع بلاکچین‌های دارای DApp و پروتکل‌های متعدد ظهور کرده‌اند. بنابراین، اگر مبتدیان بخواهند DeFi و سایر خدمات مانند مبادله (Swapping)، وام دهی(Lending)، سهام‌گذاری (Staking)، ذخیره (Saving)، رای گیری (Voting)، … را بررسی کنند و از این خدمات به شیوه‌ای مطلوب استفاده نمایند نیازمند کسب اطلاعات بسیار در این زمینه هستند.

به عنوان مثال برای استفاده از یک ویژگی ساده مبادله یا Swap در DeFi، کاربران باید بدانند:

آن توکن یا کوین متعلق به کدام بلاک چین است؟

چه کیف پول‌هایی از این بلاک چین پشتیبانی می‌کنند؟

کدام بازارسازهای خودکار (AMM) از ترید این توکن یا کوین پشتیبانی می‌کنند؟

کیف پول کوین 98 چیست و چگونه کار می‌کند؟ آموزش کامل + دانلود کیف پول Coin98 |
مشکلات فعلی در بازار

حتی پس از به دست آوردن این اطلاعات، کاربران همچنان باید مراحل طولانی را طی کنند :

بنابراین کاربران برای انجام یک مبادله ساده باید مراحل زیادی را پشت سر بگذارند. این فرآیند ممکن است برای معامله‌گران حرفه‌ای آسان به نظر برسد، اما برای مبتدیان این چنین نیست.

بنابر آنچه گفته شد پیچیدگی خدمات امورمالی غیرمتمرکز (DeFi) در مقایسه با امور مالی متمرکز (CeFi) یکی از مشکلات این فناوری نوظهور است که پذیرش انبوه کاربران را دشوارتر خواهد کرد.

راه حل کیف پول کوین 98

برای حل این مشکل و سهولت مبادله (Swap)، کیف پول کوین 98 بسیاری از بازارسازهای خودکار (AMM) (بازار ساز خودکار نوعی پروتکل صرافی غیرمتمرکز بوده که برای قیمت‌گذاری دارایی‌ها به یک فرمول ریاضی متکی است) سطح بالا را در بلاکچین های مختلف ادغام کرده است و کاربران در حال حاضر می‌توانند تقریباً با تمام دارایی‌های خود در بزرگترین AMM ها در بسیاری از بلاک چین های محبوب ترید انجام دهند. از جمله:

بلاکچین اتریوم: یونی سوآپ (UniSwap)، سوشی سوآپ (SushiSwap)

بلاکچین بایننس اسمارت چین (BSC):: نسخه 1و 2 پنکیک سوآپ (PancakeSwap)

بلاکچین هکوچین: ام دکس (MDEX)

بلاکچین سولانا: نسخه 3 صرافی غیرمتمرکز سریوم (Serum DEX V3)

راه حل کیف پول کوین 98

 

با ادغام این AMM ها، کیف پول کوین 98 مراحل را کوتاه کرده و روند سواپ در کیف پول کوین 98 را برای کاربران ساده کرده است.

علاوه بر این در نسخه X کیف پول coin98، کوییک سوآپ (QuickSwap ) در پالیگان و جول سوآپ (JulSwap) در ترون نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد.

مراحل انجام مبادلات در کیف پول c98

کاربران در حال حاضر برای انجام مبادلات در کیف پول c98 تنها باید مراحل زیر را انجام دهند:

  1. کوین یا توکنی که می‌خواهند را انتخاب کنند.
  2. روی گزینه Swap کلیک نمایند.
  3. سپس فرآیند مبادله (Swap) را در بازارساز خودکار انتخابی خود شروع کنید.

انجام مبادلات در کیف پول c98


مزایای مبادله (Swap) در کیف پول کوین 98

انجام مبادله در کیف پول کوین 98 آسان و سریع است و علاوه بر آن کاربران نیاز به یادگیری دانش زیادی ندارند زیرا تمام موارد از جمله بلاکچین مناسب و بازارساز خودکار صحیح همه به صورت خودکار انتخاب می‌شوند. سیستم کیف پول coin98 به طور خودکار تمام توکن‌های جدید موجود در بازار را سریع و دقیق به روز می‌کند. کاربران به راحتی می‌توانند دارایی‌های خود را با حفظ امنیت و بدون نیاز به پیدا کردن آدرس قرارداد هوشمند مبادله کنند.


با گسترش امورمالی غیرمتمرکز (Defi) به سایر بلاک چین ها، تقاضا برای مبادله و انتقال توکن بین بلاک چین های مختلف بیش از گذشته افزایش یافته است.

برای رفع این نیاز کیف پول کوین 98 نسخه اول پل میان زنجیره ای (Cross-Chain Bridge V1) را منتشر کرده است، که در حال حاضر از تبدیل توکن بین 4 بلاک چین اتریوم، بایننس اسمارت چین، ترون و سولانا پشتیبانی می‌کند.

مدل عملیاتی پل میان زنجیره‌ای

نسخه 1 پل میان زنجیره‌ای کیف پول کوین 98

پل میان زنجیره ای (Cross-chain Bridge) کیف پول کوین 98 از مدل استخر نقدینگی (Liquidity Pool) استفاده می‌کند و به ارائه دهندگان نقدینگی اجازه می‌دهد نقدینگی را در استخرها تأمین کنند. هنگامی که یک کاربر از دارایی‌های موجود در استخر استفاده می‌کند، تأمین کنندگان نقدینگی یا LP ها کارمزد تراکنش دریافت می‌کنند.

ویژگی ویژه پل میان زنجیره ای c98 نسبت به سایر پل‌ها، مکانیزم ریبالانس (Rebalance) خودکار است.

به عنوان مثال: وقتی مقدار زیادی استیبل کوین یو اس دی تی (USDT) بر پایه ای آر سی 20 (ERC20) در انتظار تبدیل به یو اس دی تی بر پایه سولانا (SPL) باشد، مقدار USDT در استخر ERC20  تا حد زیادی افزایش می‌یابد و مقدار USDT در استخر SPL  کاهش می‌یابد. پل میان رنجبره‌ای کیف پول کوین 98 سپس به طور خودکار یک قسمت از USDT بر پایه ERC20 را به USDT بر پایه SPL تبدیل می‌کند تا از نقدینگی مناسب برای کاربران اطمینان حاصل شود.

اگر بخواهیم با بررسی همین مثال نگاه عمیق‌تری به جنبه‌های فنی مدل پل میان زنجیره ای کیف پول coin98 بیندازیم مراحل فنی به شرح زیر خواهد بود.

مدل پل میان زنجیره ای کیف پول coin98

  1. اول از همه، USDT بر پایه ERC20 شما به استخر ERC20 پل میان زنجیره ای ارسال می‌شود.
  2. این استخر تحت یک قرارداد هوشمند قرار می‌گیرد، به طوری که وقتی مبلغی USDT به این استخر ارسال می‌شود، قرارداد هوشمند یک فرمان فراخوانی برای اعتبارسنجان استخر ارسال می‌کند.
  3. پس از دریافت دستور فراخوانی، اعتبارسنجان استخر ERC20 به اعتبارسنجان استخرSPL اطلاع می‌دهند.
  4. اعتبارسنج استخر SPL بررسی می‌کند که آیا این مقدار USDT به استخر ERC20 وارد شده است یا خیر. در غیر این صورت، کل این مراحل دوباره انجام می‌شود.
  5. اگر USDT وارد استخرERC20 شده باشد، اعتبارسنج با فرمانی قرارداد هوشمند استخرSPL  فراخوانی می‌کند و می‌خواهد USDT بر پایه SPL را به آدرس تعیین شده قبلی ارسال کند.
  6. سپس استخر SPL مقدار مربوطه USDT را به آدرس کیف پول SPL کاربران ارسال می‌کند.

این روند هر بار که از پل میان زنجیره ای کیف پول کوین 98 استفاده شود تکرار خواهد شد.

کارمزد تراکنش بین همه تامین کنندگان نقدینگی یا LP ها به طور مساوی تقسیم نمی‌شود، بلکه این کارمزد به LPهایی تعلق خواهد گرفت که نقدینگی آن تراکنش خاص را تأمین می‌کنند. در این مثال LP های استخر ERC20 و SPL. بنابراین، APY (مخفف Annual Percentage Yield  به معنی درصد سود سالیانه) در این استخرها می‌تواند متفاوت باشد.

مزایای استفاده از پل میان زنجیره‌ای در کیف پول کوین 98

  1. سریع و راحت: کاربران نیازی به واریز و برداشت دارایی های خود در CEX (صرافی‌های متمرکز) که ممکن است زمان بر باشد، ندارند.
  2. بدون لغزش (slippage): نرخ تبدیل همیشه 1: 1 است.
  3. پشتیبانی از بلاکچین های مختلف: اکثر پل‌ها فقط از 2 تا 3 بلاک چین یا فقط از EVM پشتیبانی می‌کنند، در حالی که کیف پول coin98 از تبدیل هر توکن در هر زنجیره ای پشتیبانی می‌کند.

پتانسیل توسعه پل میان زنجیره‌ای (Cross-Chain Bridge)

همانطور که در مدل بالا مشاهده می‌کنید، پل میان زنجیره ای کیف پول کوین 98 برای اجرا شدن به 2 فاکتور اصلی نیاز دارد: قرارداد هوشمند و اعتبارسنج. با وجود این دو فاکتور، پل میان زنجیره ای می‌تواند به راحتی در تبدیل دارایی‌های دیجیتال مانند بیت‌کوین، اتریوم، لینک در اکثر بلاکچین ها (BSC ، Solana، Tron، Avalanche، Cosmos و …) همکاری نماید.

پل میان زنجیره ای در حال حاضر از تبدیل استیبل کوین ها بین 4 بلاک چین اتریوم (ERC20)، ترون (TRC20)، بایننس اسمارت چین (BEP20) و سولانا (SPL) پشتیبانی می‌کند و انواع بیشتری از دارایی‌های دیجیتال در آینده نزدیک به این مجموعه اضافه خواهند شد.



ویژگی مارکت کیف پول کوین 98


کیف پول کوین 98 با استفاده از ویژگی به نام بازار (market)، برای کاربران خود همه اطلاعات مهم مانند ارزش بازار (market cap)، حجم معاملات (trading volume)، بیت کوین دامیننس (BTC Dominance) یا به عبارتی درصد سهم بیت کوین از کل بازار ارز دیجیتال، نرخ کارمزد شبکه اتریوم (ETH Gas Gwei)، … را به منظور درک کلی از وضعیت فعلی بازار ارائه می‌دهد.

مارکت کیف پول کوین 98

البته لازم به ذکر است که کیف پول coin98 هنوز در حال توسعه این ویژگی است. در آینده، با Market، می‌توان نه تنها اطلاعات کلی کیف پول، بلکه آمارهای مربوط به پروژه های مختلف را نیز مشاهده نمود.

مارکت کوین 98



پرتفولیوی کوین ۹۸


کوین ۹۸" class="index-title">
کیف پول چند زنجیره ای Coin98 یک کیف پول چند زنجیره ای است که به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های چند زنجیره ای خود را ذخیره کنند. حال این سوال پیش می‌آید که کاربران چگونه می‌توانند دارایی‌های خود را در صرافی‌های متمرکز (CEX) مدیریت کنند؟

 

راه حل کیف پول کوین 98

کیف پول کوین 98 پرتفولیوی کوین ۹۸ را توسعه داده است که از طریق آن کاربران قادرند دارایی‌های خود را به راحتی با این دو روش پیگیری کنند:

برای مدیریت پرتفولیوی کوین ۹۸ از پلتفرم‌های CEX،  مراحل زیر را انجام دهید:

پرتفولیوی کوین ۹۸

برای ایجاد پرتفولیو مخصوص به خود در کیف پول Coin98، این 2 مرحله را انجام دهید:

به کمک پرتفولیو کیف پول c98، می‌توانید دارایی‌های خود را از جمله دارایی‌های موجود در کیف‌های غیر امانی و دارایی‌هایی موجود در پلتفرم صرافی‌های متمرکز و سایر دارایی‌های شخصی را در یک مکان مدیریت کنید.



DApp استور؛ دسترسی کاربران به کل برنامه‌های دیفای


همانطور که ذکر شد هدف کیف پول کوین 98 تنها تبدیل شدن به یک کیف پول دیجیتال برتر نیست. کیف پول coin98 علاوه بر بهینه سازی ویژگی مبادله (Swap)، همچنین یک DApp استور برای خدمات رسانی به نیازهای کاربران فراهم می‌کند.

 

مسئله؟

پس از ذخیره دارایی‌ها و انجام معامله در کیف پول ارز کوین 98، اگر کاربران بخواهند فعالیت‌های دیگری را در دیفای (DeFi) مانند وام‌دهی (Lending) ، سهام‌گذاری (Staking)، کشت سود (Yield Farming)، رای گیری (Voting) و … آغاز کنند باید چه کاری انجام دهند؟

مشابه فرآیند سوآپ، مبتدیان برای استفاده از امکانات و خدمات دیفای (DeFi)، ابتدا باید اطلاعاتی را کسب کنند، تحقیقات انجام دهند و مراحل پیچیده‌ای را پشت سر بگذارند، به عنوان مثال:

یافتن پروتکل‌های وام دهی (Lending)، سهام گذاری (Staking)، کشت سود (Yield Farming)، …

فهمیدن این موضوع که این پروتکل‌ها متعلق به کدام بلاک چین است و کدام کیف پول در این پروتکل پشتیبانی می‌شود.

نصب کیف پول، اتصال آن و انتخاب بلاک چین و غیره.

علاوه بر تمام این مراحل، پس از راه اندازی کیف پول، استفاده از پروتکل نیز به هیچ وجه ساده نیست.

راه حل کیف پول کوین 98

کیف پول کوین 98 این مشکل را با ارائه یک DApp با دسته‌های مختلف برای پاسخگویی کامل به خواسته‌های کاربران فراهم می‌کند:

  1. صرافی‌ها: سوشی سوآپ (اتریوم)، یونی سوآپ (اتریوم)، پنکیک سوآپ (بایننس اسمارت چین)، ام دکس (هوبی اکو چین)، وان اینچ (اتریوم و بایننس اسمارت چین)، …
  2. دیفای: کامپاند (Compound)، آوی (Aave)، یرن فایننس (yearn.finance)، کِرو (Curve)، زاپر (Zapper)، زریون (Zerion)، …
  3. استارتر: داک استارتر (Duckstater)، پولکا استارتر (Polkastarter) ( پولکااستارتر استارت‌آپ‌ها و سایر پروژه‌ها را قادر می‌سازد تا از طریق حراج رمز ارز و استخرهای توکن بین بلاک چین ها، سرمایه جذب کنند)، پولز (Poolz).
  4. مزرعه و سهام: لوآ سوآپ (Luaswap)، یو بی یو (UBU Finance)، اکس استیکینگ (Ox staking)، داک فارم (Duckfarm)، لیدو استیکینگ (Lido Staking)…
  5. امکانات: Bidali (شرکت ارائه دهنده خرید گیفت کارت از طریق بیت کوین)Snapshot ، (پروژه‌ای  که در آن می‌توان طرح های پیشنهادی در زمینه ارزهای دیجیتال ارائه داد تا دیگران به آنها رأی دهند)، شبکه Keep3R (شبکه Keep3r یک بازارگاه (Marketplace) غیرمتمرکز نیرو گرفته از قراردادهای هوشمند برای مشاغل حوزه فنی است)
  6. بازی‌ها: فرارلند (Faraland)، کریپتوکیتز (CryptoKitties)، پول توگدر (PoolTogether)…

و خیلی موارد دیگر! کاربران تنها باید دسته دلخواه خود را انتخاب کرده، DApp را انتخاب کرده و مستقیماً وارد عمل شوند. کیف پول کوین 98 بقیه موارد را بر عهده می‌گیرد: بلاک چین صحیح و کیف پول مناسب را انتخاب می‌کند.


فرآیند استفاده از DApp استور در کیف پول کوین 98


فرآیند استفاده از DApp استور در کیف پول کوین 98

مزایای استفاده از DApp استور در کیف پول کوین 98

هنگام استفاده از DApp استور در کیف پول coin98، می توان به راحتی از پروتکل‌های مختلف در جهت رسیدن به ی اهداف مختلف استفاده کرد. به عنوان مثال کیف پول ارز C98 در حال حاضر با پشتیبانی از بسیاری از DApp ها به کاربران امکان می‌دهد فعالیت‌های مختلف را با سرعت اتصال سریع‌تری انجام دهید. این کیف پول همچنین به طور خودکار بلاکچین صحیح را انتخاب کرده و به تمام کیف های موجود در این بلاک چین متصل می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد که فوراً از هر پروتکلی استفاده کنید.

 

موتور کیف پول چند زنجیره‌ای – آینده بازار این کیف پول

موتور کیف پول چند زنجیره ای یک ویژگی منحصر به فرد است که کیف پول کوین 98 را از سایر کیف پول های چند زنجیره ای موجود در بازار متمایز می‌کند. اساساً، موتور کیف پول چند زنجیره ای به شما امکان فعال‌سازی همزمان تمامی کیف پول‌ها را می‌دهد.

موتور کیف پول چند زنجیره‌ای کیف پول کوین 98

 مسئله؟

هنگامی که کاربران با چندین کیف پول روی یک پروتکل معامله انجام می‌دهند، اگر بخواهند کیف پول را عوض کنند، باید به داشبورد کیف پول مورد استفاده خود رفته و سپس به کیف پول دیگر بروند و آن را به پروتکل متصل کنند. دلیل این امر نیز این است که در یک زمان تنها می‌توان یک کیف پول را به پروتکل وصل نمود. بنابراین برای جابجایی بین کیف پول‌ها باید دوباره به پروتکل متصل شد.

مسئله اتصال به چندین برنامه معامله

چگونه فناوری موتور کیف پول چند زنجیره‌ای مشکل را حل می‌کند

با استفاده از موتور کیف پول چند زنجیره ای، در زمان دسترسی به DApp در کیف پول کوین 98، کیف پول‌های بلاکچین های مختلف به صورت همزمان برای شما فعال می‌شوند. بنابراین در مکانیزم کیف پول کوین 98 برای انجام معاملات نیازی به بازگشت به داشبورد کیف پول c98 نخواهد بود و می‌توان با جابجایی بین کیف پول و بلاکچین مستقیماً به انجام معاملات پرداخت.

مکانیزم کیف پول کوین 98

مزایای استفاده از موتور کیف پول چند زنجیره‌ای در کیف پول Coin98

به طور کلی، زمانی که کیف پول‌ها روی تمام بلاکچین ها به طور همزمان فعال باشند، می‌توان راحت‌تر به کیف پول‌ها متصل و بین بلاک چین ها جابجا شد.در کیف پول کوین 98 این فرآیند تنها در طی 1 تا 2 مرحله کوتاه شده و تجربه DeFi  راحت و بدون نقص را به شما ارائه خواهد کرد.

 

پتانسیل موتور کیف پول چند زنجیره‌ای

امروزه، اکثر پروتکل‌ها فقط در یک بلاکچین واحد کار می‌کنند، بنابراین، کاربران هنگام تعامل با یک پروتکل تنها قادر به استفاده از 1 کیف پول به جای چند کیف پول در یک زمان هستند.

کوین 98 معتقد است که Cross-Chain آینده است. با افزایش و رشد تعداد بلاکچین های واحد، پروتکل‌های میان زنجیره ای نیز برای کمک به تبادل ارزش بین بلاکچین ها افزایش خواهد یافت. این پروتکل‌ها همزمان چندین زنجیره را پشتیبانی می‌کنند، بنابراین کیف پول برای اتصال به آن‌ها باید از تمام آن زنجیره‌ها پشتیبانی کند.

پتانسیل موتور کیف پول چند زنجیره‌ای

موتور کیف پول چند زنجیره ای برای آینده ساخته شده است: وقتی همه کیف پول ها روی تمام زنجیره ها فعال شوند، کاربران می‌توانند به راحتی به این پروتکل‌های میان زنجیره ای دسترسی داشته باشند.


X -Energy ؛ برنامه تشویقی


گذشته از محصولات و خدمات کوین 98، کیف پول کوین 98 دارای برنامه تشویقی است که با X-Point به کاربران خود پاداش می‌دهد تا کاربران بیشتری را به استفاده از سرویس‌ها و خدمات و محصولات مختلف کیف پول کوین 98 تشویق کند.

X-Energy برای تشویق کاربران به استفاده و آزمایش ویژگی‌های مختلف کیف پول کوین 98 ایجاد شده است که با تشویق کاربران از طریق اعطای پاداش با X-Point  نیز از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

کاربران پس از دریافت میزان مشخصی از X-Point می‌توانند از آن برای دریافت مواردی از قبیل هدیه یا توکن در X-Store، مزایای ویژه ارائه شده توسط کیف پول coin98، بازی‌ها و رویدادهای مختلف مبتنی بر X-Point استفاده کنند.

برنامه تشویقی کیف پول کوین 98



مروری بر مدل عملیاتی کیف پول کوین 98


ویژگی‌های کیف پول کوین 98


مهترین ویژگی‌های کیف پول کوین 98

 

مکانیزم کیف پول کوین 98 با ویژگی‌های ارائه شده‌ی خود به کاربران در حوزه‌های بیان شده کمک خواهد کرد.



مقایسه کیف پول کوین 98 با سایر کیف پول‌های ارز دیجیتال


در جدول زیر به مقایسه‌ی ویژگی‌های کیف پول تک زنجیره ای و چند زنجیره ای کوین 98 پرداخته شده است. علاوه بر امکان ذخیره ومدیریت دارایی‌ها در بلاکچین‌های مختلف، کیف پول coin98 سرویس‌ها و امکانات بیشتری از جمله پرتفولیو (Portfolio)، بازار (Markets)، مرورگر برنامه‌های غیرمتمرکز (DApp Browser) و … را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مقایسه کیف پول کوین 98:

مقایسه کیف پول کوین 98



آینده کیف پول کوین 98


مکانیسم کیف پول کوین 98 به گونه‌ای طراحی شده است که می‌‍تواند به راحتی توسعه یافته و در مقیاس بزرگتر گسترش یابد و این امر منجر به پشتیبانی از بلاک چین های بیشتر و همچنین ادغام DApp های بیشتر برای کاربران DeFi خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود با ارائه‌ی X-Store در آینده‌ای نزدیک کاربران کیف پول c98 به مزایای بیشتری دسترسی یابند.

علاوه بر این، با چشم انداز Cross-Chain که توسط فناوری موتور کیف پول چند زنجیره ای به واقعیت تبدیل شده است ، ماموریت کیف پول کوین 98 در تبدیل شدن به یک برنامه جمع آوری کننده برنامه‌های غیرمتمرکز (Dapp) متوقف نمی شود. هدف کیف پول coin98 این است که با تبدیل شدن به بخشی جدایی ناپذیر از فناوری Cross-Chain ساده ترین و راحت ترین تجربه در مبادله میان زنجیره ای را برای کاربران خود به ارمغان آورد.


مزایای کیف پول کوین 98


کیف پول Coin98 اولین محصول آزمایشگاه کوین 98 است که بیشترین تمرکز توسعه‌دهندگان در این بخش را به خود اختصاص داده است. این کیف پول دارای ویژگی های متعددی است که خواسته‌های مختلف کاربران در زمینه‌ی امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) را برآورده می‌کند و علاوه بر آن با ویژگی‌های خود تجربه‌ی کاربری مناسبی را ارائه داده و در راستای تسهیل استفاده از محصولات مختلف دیفای (Defi) با راهکارهای مفید به کاربران کمک می‌کند.
امروزه، کیف پول به یک عرصه‌ی رقابتی در بازار تبدیل شده است و کیف پول کوین 98 نیز در راستای رقابت با سایر کیف پول‌ها به دنبال ارائه‌ی ویژگی‌های متفاوت و کاربردی است. کیف پول coin98 با هر به روز رسانی و ارتقاء جزئی، انجام بسیاری از فعالیت‌ها را در 1 یا 2 مرحله ساده کوتاه کرده و معتقد است که حذف قسمت های غیر ضروری می‌تواند کمک زیادی به کسب یک تجربه بی عیب و نقص DeFi کرده و آن را به کاربران بیشتری نزدیک کند.

مزایای کیف پول کوین 98: مدل عملیاتی کیف پول کوین 98 در چندین نکته به صورت خلاصه به شرح ذیل بیان می‌شود:


 

4.7/5 - (16 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل