گیم پلی Axie Infinity چیست؟ چطور می توان (AXS) خرید؟

آیا Axie Infinity یک پروژه متاورس است؟

این مقاله درباره Axie Infinity و نحوه عملکرد آن توضیح می‌دهد و بررسی می‌کند که چگونه می‌توانید بخشی از گیم پلی Axie Infinity باشید و از بازی اکسی اینفینیتی درآمد کسب کنید. در ادامه این مطلب، جزئیات هیجان انگیزی در مورد کارت‌های بازی Axie Infinity، آموزش انجام بازی اکسی اینفینیتی برای کسب درآمد را در اختیار شما قرار می دهیم.


گیم پلی Axie Infinity چیست؟ چطور می توان (AXS) خرید؟


گیم پلی Axie Infinity یک بازی متاورس با الهام از پوکمون است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. Lunacia، سرزمین اکسی، از 90601 قطعه زمین تشکیل شده است. بازیکنان می‌توانند موجودات دیجیتالی معروف به Axies را جمع آوری کنند، رشد و پرورش دهند و با آن‌ها مبارزه کنند. Axiesها از زمین به عنوان خانه و پایگاه عملیات استفاده می‌کنند و می‌توانند آزادانه این زمین‌ها را که به عنوان توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) نشان داده می‌شوند، مبادله کنند. گیم پلی Axie Infinity یک بازی هیجان انگیز است. برای کسب درآمد از بازی Axie Infinity باید با نحوه انجام این بازی به خوبی آشنایی داشته باشید.

بازیکنان از Lunacia SDK برای طراحی بازی‌ها استفاده می‌کنند و سپس آنها را در سرزمین خود قرار می‌دهند. یک بازی به عنوان یک NFT ذخیره می‌شود و پس از ایجاد آن می‌توان آن را ترید کرد. علاوه بر این، بازیکنان دیگر می‌توانند با کلیک بر روی این NFT‌ها روی نقشه وارد بازی شوند.

این شرکت می‌خواهد اکوسیستمی‌از تجربه‌های بازی باورنکردنی بر اساس اقتصادهای متعلق به بازیکنان بسازد. این ویژگی Axie Infinity را از دیگر بازی‌ها متمایز می‌کند که هر چه زمان بیشتری را صرف بازی کنید، پاداش بیشتری دریافت خواهید کرد.



Axie Infinity چگونه توسعه می‌یابد؟


Axie Infinity بر روی زنجیره جانبی Ronin ساخته شده است که یک زنجیره جانبی اتریوم توسعه یافته توسط Sky Mavis است. زنجیره‌های جانبی راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری هستند که برای رسیدگی به مسائل مربوط به قابلیت استفاده از شبکه که ممکن است در هنگام بارگیری بیش از حد شبکه‌های بلاک چین عمومی‌بوجود آیند، ایجاد می‌شوند. کارمزد بالای تراکنش و تأخیر در زمان تأیید تراکنش دو نمونه از این مشکلات است.

از آنجایی که بازی Axie Infinity بر روی زنجیره جانبی اتریوم اجرا می‌شود، می‌تواند از بسیاری از ویژگی‌های بلاک چین اتریوم استفاده کند و در عین حال به شبکه‌ای متناسب‌تر که بیشتر با نیازهای تراکنش‌های آن سازگار است، تکیه کند.

پس از ازدحام شبکه اتریوم که مانع از فعالیت‌های Axie Infinity شد و قابلیت استفاده آن را به خطر انداخت، Sky Mavis ساخت زنجیره جانبی Ronin را در ژوئن 2020 آغاز کرد. طبق گفته این شرکت، Ronin خدماتی نظیر تأیید سریع تراکنش، تسهیل ورود به سیستم برای کاربران جدید و هزینه‌های کمتر سوخت ارائه می‌کند. علاوه بر این، زنجیره جانبی بلوک اکسپلورِر مخصوص به خود را دارند.

از سال 2017، محبوبیت بازی‌های مبتنی بر اتریوم افزایش یافته است و در حال گسترش است به طوری که کلکسیون‌های NFT و متاورس‌ها را در تعداد فزاینده ای از پلتفرم‌ها را نیز شامل می‌شود. موفقیت Axie Infinity در سال 2021 تا حد زیادی به دلیل ادغام زیبای عناصر رمزنگاری و مبتنی بر بلاک چین در یک تجربه گیم است.



توکن‌های Axie Infinity


Axie Infinity Shards (AXS) و Smooth Love Potions (SLP) دو توکن در اکوسیستم Axie Infinity هستند. کوین AXS پول اصلی شبکه است که برای پاداش دادن به بازیکنان و مدیریت سایت استفاده می‌شود. Axie Infinity Shards (AXS) در حال حاضر یکی از محبوب ترین کوین‌های متاورس است.

توکن‌های Axie Infinity | انواع توکن های اکسی

بازیکنان می‌توانند با انجام بازی‌های مختلف در متاورس Axie Infinity و شرکت در پروژه‌های محتوای تولید شده توسط کاربر، کوین AXS به دست آورند. دارندگان کوین AXS همچنین در صورتی که توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند، بازی کنند و در مورد مسائل مهم حاکمیتی رای دهند، پاداش‌هایی را دریافت خواهند کرد.

آکسی‌ها با توکن‌های SLP برای ساختن توکن‌های جدید پرورش داده می‌شوند. توکن‌های SLP مستقیماً توسط Axie Infinity به گیمرها فروخته نمی‌شوند. شما فقط با بازی کردن در این پلتفرم می‌توانید توکن‌های SLP به دست می‌آورید.



دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟


Axies حیوانات خانگی مجازی بازی شما هستند. Axies ویژگی‌های مختلفی دارند که یکی از آنها این است که در دسته بندی‌های پایه Axie قرار می‌گیرند. 9 دسته بندی مختلف Axie شامل موارد زیر می‌شود:

دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟ | 9 دسته بندی پایه اکسی

Axie و حرکات (یا کارت) آنها در یکی از این 9 دسته قرار می‌گیرند. Axie و مانورهای آن برای اکسی‌های اصیل در یک دسته قرار می‌گیرند. اگر یک Axie خالص نباشد، به این معنی است که دو Axie از دسته بندی‌های مختلف از محل پرورش اجدادشان رشد یافته اند، و در نتیجه یک Axie با دسته بندی‌های متعدد ایجاد شده که بر حرکت‌ها و نژادش تاثیرگذار است.

اگرچه این همیشه بد نیست، اما پرورش دهندگان Axie Infinity اکسی‌های اصیل را ترجیح می‌دهند. هنگام پرورش اکسی‌های اصیل، پرورش اکسی‌هایی با قطعات و استعدادهای خاص آسان تر است. در نتیجه، آکسی‌های اصیل آنهایی که 6/6 قسمت دارند و با گونه‌های Axie مطابقت دارند معمولاً نسبتاً گران هستند. آشنایی با این دسته بندی ها بخشی از پیش نیاز‌های لازم برای آموزش ورود به بازی Axie Infinity است. به محض این که با مفاهیم پایه ای بازی اکسی اینفینیتی آشنا شدید، می توانید شروع به کسی درآمد از این بازی کنید.



آمار Axie


اکسی‌ها علاوه بر دسته بندی پایه خود دارای چهار کیفیت آماری نیز هستند:

دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟ | آمار Axie | چهار نوع آماری اکسی



چهار نوع آماری Axie


اکسی‌ها در مجموع دارای 140 نقطه آماری هستند که بر اساس دسته بندی پایه خود بین چهار ویژگی تقسیم می‌شوند.



اعضای مختلف بدن اکسی


علاوه بر دسته بندی پایه، اکسی‌ها شش عضو بدن دیگر هم دارند:

دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟ | اعضای مختلف بدن اکسی | 6 مورد از اعضای بدن اکسی

هر قسمت از بدن آن متعلق به یک دسته بندی Axie خاص است و این مؤلفه بر اساس دسته بندی، ویژگی آماری بیشتری را ارائه می‌دهد:

دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟ | اعضای مختلف بدن اکسی | بوسترهای آماری بر اساس دسته بندی اکسی

یک Axie می‌تواند از بخش‌های مختلفی از چندین دسته بندی تشکیل شود. این چیزی است که هر Axie را متمایز می‌کند.



مزیت دسته بندی Axie Infinity


Axies مانند Pokemon دارای مزایای دسته ای است. هزینه انرژی، حمله و دفاع سه عامل ارزشی کارت‌های Axie هستند. هنگام تعیین آسیب واقعی وارد شده توسط یک Axie به Axie دشمن، دسته بندی Axie وارد بازی می‌شود. سه گروه از دسته بندی‌ها در Axie Infinity رابطه سنگ-کاغذ-قیچی دارند:

دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟ | مزیت دسته بندی Axie Infinity | سه گروه از دسته ها با رابطه سنگ کاغذ قیچی در اکسی اینفینیتیبا نگاه کردن به مثلث زیر می‌توانید تعیین کنید که کدام دسته بندی‌ها در برابر کدام نوع از Axies بهتر هستند.

داشتن مزیت دسته بندی نسبت به Axie دیگر به Axie شما اجازه می‌دهد بدون توجه به دسته بندی حرکتی آسیب بیشتری وارد کنید. این بدان معناست که مهم نیست که یک اکسی رپتایل در برابر یک اکسی آکوآتیک چه حرکتی انجام دهد، در این شرایط همیشه می‌تواند آسیب بیشتری وارد می‌کند. بنابراین وقتی با برتری دسته بندی حمله می‌کنید، 15 درصد آسیب بیشتری وارد خواهید کرد. با این حال، در صورت حمله با دسته بندی پایین تر، 15٪ آسیب کمتری وارد خواهید کرد.

علاوه بر این، اگر یک اکسی از حرکتی استفاده کند که از نظر دسته بندی مشابه مقادیر کارت باشد برای مثال، یک اکسی رپتایل که از کارت دسته بندی رپتایل استفاده می‌کند آن اکسی 10٪ بیشتر از مقادیر کارت دریافت می‌کند.

از طرف دیگر کارت رپتایل کوتارو بایت دارای آمار زیر است: 80 حمله، 20 دفاع و 1 انرژی. هنگامی‌که یک اکسی رپتایل از کوتارو بایت استفاده می‌کند، 88 آسیب وارد می‌کند و در عوض 22 امتیاز سپر به دست می‌آورد. این پاداش‌ها تجمعی هستند. وقتی یک اکسی رپتایل با کوتارو بایت به اکسی آکوآتیک حمله می‌کند، کل خسارت 101 است.

در حالی که دسته بندی‌های Mech، Dusk و Dawn Axie وجود دارد، در حال حاضر هیچ کارت Mech، Dusk یا Dawn موجود نیست. از طرف دیگر، این سه کلاس از این نظر منحصر به فرد هستند که فقط در شرایط خاص قابل پرورش هستند.

پرورش اکسی‌های اصیل از دسته بندی‌های مختلف تنها راه پرورش این طبقات خاص است. وقتی آنها را پرورش می‌دهید، 33 درصد مواقع Mech، Dusk و Dawnرا دریافت خواهید کرد.

دسته بندی‌های پایه Axie چیست؟ | مزیت دسته بندی Axie Infinity | پرورش Dusk, Dawn, or Mech در اکسی اینفینیتی

Dusk، Dawn، و Mech همگی از کارت‌های دسته بندی خاص افزایش می‌یابند که از همان مفهوم پاداش دسته بندی پیروی می‌کنند. از سوی دیگر، Dusk، Dawn و Mech برخلاف سایر کارت‌های اصیل تنها 7.5 درصد از کارت‌های خود افزایش می‌یابند.

این فقط نیمی‌از 15٪ نژادهای خالص است، اما این دسته بندی‌های ویژه گزینه‌های بیشتری را در هنگام جمع آوری تیم به شما می‌دهند. برای مثال با این Axies ها می‌توانید با خیال راحت هر دو کارت Reptile و Aquatic را روی Dusk Axie خود داشته باشید.



بازار اکسی اینفینیتی


تا این جا، بخشی از معرفی بازی Axie Infinity را ارائه داده ایم. اما باید توجه کنید که برای رشد در گیم پلی Axie infinity، لازم است وارد بازار آن نیز بشوید.
داستان موفقیت Axie Infinity در ارائه یک بازی سودآور باعث شده است تا رویه جهانی تغییر یابد و بازی به یک سرمایه گذاری تجاری سودآور تبدیل شود. از سوی دیگر، بازار اکسی اینفینیتی می‌تواند برای بازیکنان جدید ترسناک باشد.

بازار اکسی اینفینیتی مرکز خرید و فروش اکسی NFT است و بازیکنان می‌توانند Axie را در آنجا بخرند و بفروشند. قطعات زمین به عنوان خانه برای Axies عمل می‌کنند و می‌توانند با مواد به دست آمده از خانه حراج بهبود یابند.

صاحبان زمین همچنین ممکن است توکن‌های AXS را در بسته‌های خود پیدا کنند. Axies را می‌توان در بازار اکسی خرید یا در سایر پلتفرم‌های NFT نیز فروخت. همچنین می‌توانید زمین و سایر کالاها مانند مبلمان و دکوراسیون را برای زمین خود خریداری کنید.

با این حال، سرورهای Axie Infinity ممکن است در برخی مواقع به دلیل افزایش فعالیت کاربر، بیش از حد مشغول شوند که این امر باعث مشکلات لحظه ای در بازی، مانند عدم کارکرد بخش بازار می‌شود.

هنگامی‌که این اتفاق می‌افتد، برخی از کاربران ممکن است برای خرید Axie از طریق بازار مشکل داشته باشند.

برای حل این مشکل، می‌توانید کامپیوتر خود را ری استارت کنید و دوباره وارد بازی شوید. همچنین مطمئن شوید که Axie Infinity به کیف پول Ronin متصل است. سپس، یک بار دیگر Axie را خریداری کنید. اگر خطای بازار ظاهر شد، حالت خرید را تغییر دهید و دوباره امتحان کنید یا اگر تراکنش دوباره با شکست مواجه شد، منتظر بمانید تا خطا برطرف شود.



از کجا می‌توانم ارز اکسی اینفینیتی Axie Infinity بخرم؟ 


کاربران برای خرید توکن Axie Infinity (AXS) ابتدا باید در یک صرافی ارز دیجیتال که توکن‌های Axie Infinity را ارائه می‌کند ثبت نام کنند. Axie Infinity را می‌توان در چندین پلتفرم صرافی از جمله Binance، Huobi Global، Coinbase، FTX، Bithumb، KuCoin، Gate.io و Kraken و کوین کده ایرانی خرید و فروخت.

پس از خرید توکن‌های ارزهای دیجیتال، به یک کیف پول برای نگهداری آنها نیاز خواهید داشت، مانند کیف پول MetaMask. پس از آن مراحل زیر را انجام دهید:

آموزش خرید ارز اکسی اینفینیتی را در تصویر زیر مشاهده می کنید. خرید ارز Axie Infinity از طریق صرافی کوین کده بسیار آسان است.

از کجا می‌توانم ارز اکسی اینفینیتی Axie Infinity بخرم؟ | مراحل خرید اکسی از متامسک



چگونه Axie Infinity بازی کنیم؟


با توجه به رشد Axie Infinity، NFT‌ها را می‌توان از بازار اکسی اینفینیتی نیز خریداری کرد. برای خرید NFT‌های Axie از یک بازار این مراحل را دنبال کنید:

مراحل ساخت اکانت بازی حساب Axie Infinity (اکسی اینفینیتی)را در تصویر مشاهده می کنید:

چگونه Axie Infinity بازی کنیم؟ | ایجاد حساب اکسی اینفینینی

در بازاری که می‌خواهید Axie Infinity NFT را خریداری کنید، ثبت نام کنید و وارد شوید. به احتمال زیاد وارد بازار رسمی‌Axie Infinity خواهید شد، جایی که می‌توانید با استفاده از اتر Axies بخرید و بفروشید. به یاد داشته باشید که برای شروع بازی Axie Infinity، ابتدا باید سه Axie را از بازار خریداری کنید.



چگونه کلاینت بازی Axie Infinity را نصب کنیم؟


پس از خرید سه Axie اولیه و آماده شدن برای شروع فارمینگ Smooth Love Potions، ابتدا باید کلاینت بازی را دانلود کنید! می‌توانید فایل نصب Axie Infinity را از وب‌سایت رسمی‌آن‌ها، AxieInfinity.com دانلود کرده و آن را روی دسک‌تاپ (دستگاه ویندوز یا MacOS) یا تلفن همراه خود نصب کنید.

چگونه کلاینت بازی Axie Infinity را نصب کنیم؟ | دانلود اکسی اینفینیتی در موبایل یا دسکتاپ

اگر با گوشی هوشمند بازی می‌کنید، برنامه بازی هنوز در فروشگاه‌های برنامه رسمی‌اندروید و iOS در دسترس نیست. از سوی دیگر، توسعه دهندگان نسخه اپلیکیشن موبایل بازی را روی سرورهای خود و همچنین پلتفرم TestFlight اپل آپلود کرده اند.قابل توجه است که در صورت انتشار آپدیت بازی Axie Infinity، مجدد باید نسخه آپدیت شده را از همین پلتفرم ها تهیه کنید.

در ادامه آموزش نصب بازی Axie Infinity را مشاهده خواهید کرد. دقت کنید که اگر از دستگاه خاصی برای انجام بازی می خواهید استفاده کنید، پس باید به آموزش بازی اکسی اینفینیتی در دستگاه مورد نظر مراجعه کنید. همانطور که می بینید، باید برای نصب بازی به وب سایت axieinfinity مراجعه کنید و نسخه های اصلی فایل نصب این بازی را دریافت کنید.

چگونه کلاینت بازی Axie Infinity را نصب کنیم؟ | دانلودفایل نصب اکسی اینفینیتی



چگونه Axie Infinity در اندروید دانلود کنیم؟


فایل APK را از وب سایت آنها دانلود کنید تا برنامه موبایل Axie Infinity را بر روی دستگاه اندروید خود نصب کنید:



چگونه Axie Infinity را در iOS دانلود کنیم؟


دستورالعمل‌های زیر را دنبال کنید تا Axie Infinity را به‌عنوان یک تستر بتا در دستگاه iOS خود بازی کنید:



چگونه Axie Infinity برای ویندوز دانلود کنیم؟ 


در رایانه شخصی ویندوزی، مراحل زیر را برای نصب Axie Infinity دنبال کنید:



چگونه Axie Infinity برای MacOS دانلود کنیم؟


برای نصب Axie Infinity بر روی یک دستگاه MacOS، مراحل زیر را دنبال کنید:



چگونه در متاورس بازی NFT Axie Infinity درآمد کسب کنیم؟


پرورش یک آیتم درون بازی به نام Smooth Love Potion یا SLP، ساده ترین و رایج ترین راه برای کسب درآمد در Axie Infinity است. SLP‌ها را می‌توان فقط با گیم پلی Axie Infinity به دست آورد. سپس، بر اساس قیمت فعلی بازار SLP، می‌توانید آنها را به بازار اکسی اینفینتی بفروشید.

 علاوه بر این، SLP‌ها منبع ارزشمندی در بازی هستند و تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد، زیرا از آنها برای پرورش Axies بیشتر استفاده می‌شود. در نتیجه، SLP‌ها باید برای پرورش Axies مصرف شوند. هر چه SLP بیشتری مورد نیاز باشد، سطح نژادی بالاتر است. به همین دلیل SLP‌ها کمیاب و به همین دلیل گران تر هستند و بازیکنانی که برای خرد کردن آنها تلاش می‌کنند، پاداش می‌دهد.

در Axie Infinity، سه راه برای بدست آوردن Smooth Love Potions وجود دارد:

چگونه در متاورس بازی NFT Axie Infinity درآمد کسب کنیم؟ | سه روش برای به دست آوردن Smooth Love Potions

بازیکنان می‌توانند به طور متوسط ​​100-200 SLP در روز کسب کنند. با این حال، انتظار داشته باشید که قیمت SLP مانند سایر ارزهای دیجیتال، نوسانات زیادی داشته باشد، به ویژه به این دلیل که این بازی اخیراً مورد توجه قرار گرفته است. علاوه بر این، عرضه و تقاضای SLP به شدت بر درآمد تأثیر خواهد گذاشت.



آیا می‌توان توکن‌های AXS را سهام گذاری کرد؟


استیکینگ روشی برای حفظ یکپارچگی و دوام طولانی مدت بلاک چین با وابستگی به کاربران آن برای اطمینان از تکمیل تراکنش‌ها است. شرط بندی در شبکه Axie Infinity مستلزم رها کردن توکن‌های AXS کاربر برای مدت معینی است. این یکی از ویژگی های جذاب گیم پلی Axie Infinity است، ضمن بازی و کسب درآمد از بازی اکسی اینفینیتی، می توانید توکن‌های اکسی را هم سهام گذاری کنید.

با گذشت زمان، جوایز جمع می‌شوند و به کاربر امکان می‌دهند توکن‌های AXS بیشتری کسب کنند. Staking همچنین به کاربران مالکیت جزئی بازی و حق رای در مورد استفاده آتی از خزانه جامعه بازی را اعطا می‌کند.

Sky Mavis توکن‌های AXS را به گیمرهای اولیه‌اش اعطا کرد تا اولین بازی AXS Axie Infinity را به یادگار بگذارد. توکن‌های AXS به همه کاربرانی که بازی Axie Infinity را قبل از ۲۰ اکتبر ۲۰۲۱ شروع کرده‌اند تعلق گرفت.



 نحوه سهام گذاری توکن‌های AXS


سهام گذاری اکسی اینفینیتی یک عملیات ساده است. سهام گذاران باید به داشبورد سهام AXS بروند. بقیه مراحل ساده است:

به داشبورد AXS staking بروید تا AXS را سهام گذاری کنید.

آیا می‌توان توکن‌های AXS را سهام گذاری کرد؟ |  نحوه سهام گذاری توکن‌های AXS | داشبورد استیک AXS

اگر در بحث استیک AXS تازه وارد هستید، ابتدا باید کیف پول Ronin خود را وصل کنید. برای انجام این کار روی “اتصال به کیف پول Ronin” کلیک کنید.

پس از اتصال کیف پول شما، دکمه سهام گذاری ظاهر می‌شود

آیا می‌توان توکن‌های AXS را سهام گذاری کرد؟ |  نحوه سهام گذاری توکن‌های AXS | استیک AXS

بعد از اینکه آن را انتخاب کردید، از شما پرسیده می‌شود که چقدر AXS می‌خواهید به اشتراک بگذارید. مقدار استیکینگ مورد نظر را وارد کرده و دکمه Stake را فشار دهید.

آیا می‌توان توکن‌های AXS را سهام گذاری کرد؟ |  نحوه سهام گذاری توکن‌های AXS | استیک AXS

رونین پس از کلیک بر روی دکمه سهام گذاری از شما می‌خواهد که تراکنش را تأیید کنید. پس از مجاز شدن تراکنش، آپدیت «Total Staked» خود را خواهید دید و شروع به کسب پاداش‌های AXS خواهید کرد.


نحوه Unstake کردن توکن AXS


علاوه بر موارد فوق، همیشه می‌توانید توکن‌ها را لغو کرده و پس از سهام گذاری آن‌ها را به کیف پول Ronin خود برگردانید. اینطوری باید انجام دهید:

پس از اتصال کیف پول خود می‌توانید دکمه Unstake را انتخاب کنید.

آیا می‌توان توکن‌های AXS را سهام گذاری کرد؟ | نحوه Unstake کردن توکن AXS

سپس پس از وارد کردن مقدار AXS مورد نظر برای حذف، دکمه “Unstake” را فشار دهید.

آیا می‌توان توکن‌های AXS را سهام گذاری کرد؟ | نحوه Unstake کردن توکن AXS

مبلغ مورد نظری را که می‌خواهید از سهام گذاری خارج کنید وارد کنید. رونین ظاهر می‌شود و درخواست تایید تراکنش می‌کند. AXS سهام گذاری شما پس از تایید به روز می‌شود و مبلغ سهام گذاری نشده به کیف پول Ronin شما اضافه می‌شود.



 اسکولارشیپ در Axie Infinity چیست؟


اسکولارشیپ در Axie Infinity نوعی درآمد غیرفعال است، مشابه داشتن حق امتیاز.

همانطور که بحث شد، شما فقط می‌توانید با سه (3) اکسی در Axie Infinity مبارزه کنید. وقتی که Axies بیشتری دارید، چه از طریق پرورش یا از خرید Axies بیشتر در بازار، می‌توانید آنها را به افراد دیگری (که به آنها اعتماد دارید) بدهید و به آنها اجازه دهید از تیم شما برای پرورش SLP‌ها استفاده کنند. بدین ترتیب افراد بیشتری در گیم پلی Axie Infinity مشارکت می کنند و بخشی از درآمد بازی به جیب شما خواهد رفت!

این به عنوان “اسکولارشیپ ” شناخته می‌شود و در میان بازیکنان Axie بسیار رایج است. هم برای مدیر (کسی که اکسی رایگان را توزیع می‌کند) و هم برای فرد اسکولار، تقریباً همیشه یک موقعیت برد-برد است. اسکولارشیپ‌ها معمولاً مستلزم تقسیم 50-50، 60-40 یا 70-30 از SLP‌های پرورش یافته توسط اسکولار است که مدیریت بخشی از آن را برداشت می‌کند.



 چگونه می‌توانم اسکولار شوم و Axie Infinity را به صورت رایگان بازی کنم؟


برای تبدیل شدن به یک اسکولار در Axie Infinity، باید پرورش دهندگان یا مدیرانی را پیدا کنید که تعداد زیادی Axie دارند و همچنین به دنبال اسکولار باشند. برخی از بازیکنان یا افراد تجاری “اصناف” را تشکیل می‌دهند، که در آنها در تعداد زیادی Axies سرمایه گذاری می‌کنند و به اسکولارها پول می‌دهند تا از طرف آنها SLP را به صورت غیرفعال کسب کنند. با روش اسکولار شیپ، گیم پلی Axie Infinity برای همه قابل استفاده است.

 چگونه می‌توانم اسکولار شوم و Axie Infinity را به صورت رایگان بازی کنم؟

اگر شما هم می‌خواهید به یک اسکولار اکسی تبدیل شوید و بخشی از گیم پلی Axie Infinity باشید، می‌توانید منابع زیر را دنیال کنید. اگر یک Axie Scholar هستید، در اینجا منابعی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:



 آینده اکسی اینفینیتی


در سال 2021، Axie Infinity، به عنوان یک بازی محبوب برای کسب درآمد (P2E)، رشد فوق العاده ای داشته است. بنابراین، توسعه‌دهندگان Axie مجبور بودند زیرساخت‌های خود را گسترش دهند تا بتوانند پاسخگوی تقاضای افزایش یافته باشند.

به گفته اندرو کمپبل، یکی از رهبران برنامه Axie Infinity، سال 2022 کاملاً بر روی گیم‌پلی متمرکز خواهد بود – معرفی Origins، یک تجربه مبارزه، و Project K، یک تجربه بازی مبتنی بر زمین.

گیم پلی Axie Infinity یکی از هیجان انگیز ترین روش ها برای سرگرمی و کسب درآمد است. کسب درآمد از بازی Axie Infinity می‌تواند جذاب و پر سود باشد.

5/5 - (2 امتیاز)
خروج از نسخه موبایل