حراج!

کیف پول کول ولت پرو (Coolwallet Pro )

۶.۷۹۹.۰۰۰

کول ولت پرو (Coolwallet Pro ) یک کیف پول سخت افزاری از شرکت CoolBitX است که طرحی به سبک کارت اعتباری دارد. کیف پولهای سخت افزاری این شرکت که بر روی ارائه ی امنیت در کنار قابلیت حمل آسان تمرکز دارند، از طریق یک اپلیکیشن تلفن همراه کنترل می شوند. جدیدترین مدل از آنها نیز کیف پول سخت افزاری کول ولت پرو است که همانند نسخه قبلی خود یعنی S CoolWallet برای اتصال به اپلیکیشن از بلوتوث پشتیبانی می کند. اما نسبت به آن تغییرات و بهبودهایی به همراه داشته است. این محصول مناسب کاربران حرفه ای ارزهای رمزنگاری است که به دنبال پروژه های رمزنگاری جالب و محافظت پیشرفته هستند. در ادامه به بررسی مشخصات این محصول خواهیم پرداخت.


محتویات درون جعبه کول ولت پرو


Coolwallet Pro

محتویات درون جعبه:

_ کیف پول کول ولت پرو (coolwallet pro)

_ شارژر

_ کارت های مخصوص عبارت بازیابی


امنیت کیف پول کول ولت پرو (Coolwallet Pro) چقدر است؟


کیف پول کول ولت پرو، دارای بالاترین استاندارد امنیتی در تجهیزات سخت افزاری است که البته گواه ینامه 6 EAL +را نیز در یافت کرده است. گواهینامه 6 EAL +در واقع تضمین می کند که کول ولت پرو با فناوری SE مخفف Element Secure ،امنیت کلیدهای خصوصی مربوط به آدرس بلاکچین را فراهم کرده و تضمین میکند که اطلاعات داخل دستگاه به خوبی حفظ و ذخیره گردد. نفوذ کردن و خواندن اطالعات SE بسیار سخت، پرهزینه و تا حدودی غیر ممکن میباشد. از آنجایی که کول ولت پرو از الگوریتم رمزنگاری AES256 بهره می برد و اتصال آن از طریق بلوتوث می باشد، پس دسترسی به اطالعات آن به راحتی میسر نیست.


تفاوت کول ولت پرو با مدل اس


کیف پول کول ولت پرو (Coolwallet Pro ) |

کیف پول کول ولت اس (CoolWallet S)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کول ولت پرو،جدیدترین کیف پول سخت افزاری شرکت Coolbitx است که ویژگیهای حفظ امنیت و ارزهای پشتیبانی شده کول ولت اس را در بر میگیرد. چیپ ست کول ولت پرو نسبت به کول ولت اس ارتقا یافته و به نسخه 6 EAL CC +تبدیل شده است.همچنین این نسخه از کول ولت، کوین و توکن های بیشتر و جدیدتری را پشتیبانی میکند. مشخصات سخت افزار ی این ولت ارتقا یافته و ویژگی های استیکینگ را به آن اضافه کرده است.


پشتیبانی کول ولت پرو از ارزهای دیجیتال


کول ولت پرو عالوه بر تمامی کو ین ها و توکن هایی که در کول ولت اس پشتیبانی میشد، از سه کوین جدید پولکادات ( DOT ) ترون ( TRX )و کازماس ( ATOM ) پشتیبانی می کند. همچنین طبق نقشه ی راه این کیف پول، در آینده امکان پشتیبانی از اتریوم 2 ،کاردانو، تزوس و NFTها فراهم خواهد شد.

کوین های پشتیبانی شده :

Omni ،ICX ،ZEN ،LTC ،ETH ،XRP ،BCH ،BTC ، KAU ،KAG ،XLM ،BNB BEP2 ،USDT و کوین های جدید تر TRX ،ATOM ،DOT .

توکن ها : تمامی توکن های ERC20 و توکن های USDT , WETH , JOY , ZPR , BNB , CTXC , USDC , BDG , FMF , ATUM , SAI , MTL , GUSD , ZRX , XYO , MITH , GWTT , IRC , GTST , WENI , ZMTK , USDB , OKB , DAI , BOA , GGS , LEO , LINK , BSC , FNK


ترید آسان ، ویژگی مهم کول ولت پرو !


به لطف اپلیکشن های اندروید و iOS دستگاه ، شما قادر خواهید بود تا :
1 .در تمامی صرافی ها مبادلات خود را انجام دهید ، به آسانی خرید و فروش کنید و همچنین می توانید از سیستم های تبادلی مانند ChangeHero و BitPay استفاده کنید .
2 .به بهترین صرافی های غیرمتمرکز مانند UniSwap و Sushiswap متصل شوید.
3 .به لطف پشتیبانی گسترده از ERC20 می توانید با پروتکل های DeFi و Dapps ارتباط برقرار کنید .
4 .همچنین می توانید توکن های غیر قابل تعو یض (NFT )از سایت های مختلف جمع آوری کنید.
5 .شما همچنین می توانید ارزهای دیجیتال را در کیف پول خود نگه دارید و از این راه توکن به دست آورید.


سخن پایانی


کول ولت پرو، یکی از بهترین ولتها برای نگهداری و مدیریت ارزها ی دیجیتال است که به دلیل کوچک بودن و داشتن وزن کم میتواند همیشه همراه شما باشد . امیدواریم با مطالعه مطالبی که در اختیارتان قرار دادیم ، انتخابی راحت تر و خریدی آسان تر را تجربه کنید.

جنس بدنه

تنوع ارز

محدود

مشخصات ظاهری

1 دکمه فلزی, صفحه نمایش غیر لمسی و سیاه و سفید

ساپورت سیستم عامل

ios, اندروید

امنیت

بالا

مجوز امنیتی

+EAL6

وزن

6 گرم

اشتراک در
اطلاع از
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x