راهنمای خرید و فروش ارز دیجیتالویدیو ها

نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی کوین کده

راهنمای اموزش خرید ارز دیجیتال در صرافی کوین کده. در این ویدیو به صورت ساده با نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی کوین کده اشنا می‌شوید.


نحوه خرید ارز دیجیتال از صرافی کوین کده


 برای اموزش خرید ارز دیجیتال و یا سایر رمزارزها کافیست پس از ثبت نام و احراز هویت در سایت کوین کده، وارد اکانت کاربری خود شوید و سپس در صفحه اصلی در بخش داشبورد، با تغییر حالت دو فیلد “خرید ازما” و “فروش به ما” رمزارز مورد نظر را انتخاب کنید و سپس میزان درخواستی ان رمزارز را وراد نمایید. همچنین می‌توانید با انتخاب رمزارز مورد نظر مبلغ ریالی ان را وارد کنید تا میزان تعداد واحد ان محاسبه شود.

پس از انتخاب رمزارز و مبلغ ان یک پیش فاکتور به کاربرنمایش داده می‌شود که کاربر باید در فیلد مربوطه ادرس کیف پول خود را وارد نمایید. و ضمن تایید مبلغ به درگاه پرداخت متصل شده و پس از پرداخت رمزارز مورد نظر به کیف پول وی واریز می‌شود.


اگر در زمینه موارد ذکر شده، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی کوین کده ، بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی از ۵۰۰ ارز دیجیتال، با کمترین کارمزد، منصفانه‌ترین قیمت رمزارزها، پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است.

مطالعه بیشتر
نحوه فروش ارز دیجیتال از صرافی کوین کده

جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰۰


ایا این مطلب برای شما مفید بود؟

4.6/5 - (5 امتیاز)

علی تارک

سردبیر کوین کده و علاقه‌مند به بیت کوین.
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HsH
HsH
میهمان
11 می 2022 11:25 ق.ظ

سلام ، کی فکرشو می‌کرد بیت کوین در طول کمتر از دو سال ۶۷ هزار دلاری یک روز بشه ، ۳۰ هزار دلار ، و الان هم هیچکس تضمین نمیکنه کمتر از ۱۰ هزار دلار در کمین اوست . تنها عامل بی ظرفیتی کاربران و تریدر های ارزهای دیجیتال میباشد . چون پایه اصلی آن عرضه و تقاضا میباشد .

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x