آموزش آلت کوین هاآموزش بلاک چیناموزش

چگونه در متاورس زمین بخریم؟

NFT زمین متاورس قطعه ای از املاک و مستغلات مجازی هست که با یک توکن غیر قابل تعویض ارائه می‌شود. وابسته به پلتفرم مورد استفاده، مالک می‌تواند از زمین خود برای معاشرت، تبلیغات، کار، بازی و موارد استفاده دیگر استفاده کند.

شما می‌توانید NFT زمین متاورس خود را از طریق یک پروژه فروش زمین یا از طریق بازار NFT برای خرید مستقیم از مالکان خریداری کنید. برای خرید زمین به یک کیف پول دیجیتال و ارز دیجیتال نیاز دارید. همچنین می‌توان از طریق پلتفرم های های مختلف به کاربران دیگر زمین فروخت و در آینده شرایط لازم برای اجاره نیز وجود خواهد داشت.

همیشه NFT زمین خود را از یک پروژه فروش زمین یا به طور امن در بازار ثانویه از طریق یک صرافی قابل اعتماد NFT خریداری کنید. مطمئن شوید که پروژه مرتبط با زمین را کاملاً درک کرده اید و ریسک مالی مربوط به آن را در نظر بگیرید..


معرفی NFT مجازی زمین متاورس


متاورس به طور فزاینده ای در بین طرفداران فناوری، سرمایه گذاران و علاقه مندان به ارزهای دیجیتال محبوب شده است. تقاضا برای زمین مجازی در دنیای دیجیتال سه بعدی به شدت افزایش یافته است و بازار شباهت هایی با املاک و مستغلات در دنیای واقعی دارد. خرید و فروش NFT زمین متاورس فرآیند نسبتاً ساده ای است که پس از مطالعه این راهنما با آن به خوبی آشنا خواهید شد.


 NFT مجازی زمین متاورس چیست؟


زمین NFT یک قطعه فضای دیجیتال قابل خرید در یک پروژه متاورس است. مالک توکن غیر قابل تعویض (NFT) می‌تواند از زمین برای اهداف مختلف یا صرفاً برای سرمایه گذاری استفاده کند. به طور معمول، در یک پروژه متاورس، نقشه به مناطق کوچکتری تقسیم می‌شود و این مناطق کوچک تر در یک یا چند پیشنهاد زمین به فروش می‌رسد.

پرداخت‌ها معمولاً با ارز دیجیتال انجام می‌شود، اما برخی پروژه‌ها روش پرداختِ فیات را نیز می‌پذیرند.پس از خرید، معمولاً یک تجربه کاوش مجازی سه بعدی برای مالک و بازدیدکنندگان ارائه می شود. از آنجایی که زمین ها NFT هستند، اثبات اصالت و مالکیت بر این دارایی های دیجیتال آسان است. مالک می‌تواند زمین خود را در بازار ثانویه با صراقی ثالث یا از طریق اکوسیستم پروژه متاورس بفروشد.


موارد استفاده از NFT زمین مجازی چیست؟


در حالی که برخی از سرمایه گذاران ممکن است به سادگی برای سرمایه گذاری از این زمین ها استفاده کنند، خریداران دیگر ممکن است بخواهند از زمین برای سایر اهدف مورد نظر خود استفاده کنند. پروژه ای که انتخاب می‌کنید دقیقاً بر کارهایی که می‌توانید با زمین خود انجام دهید تأثیر می‌گذارد.

مطالعه بیشتر
بهترین ارزهای متاورس برای سرمایه گذاری 2022

اگر زمین ترافیک کافی داشته باشد، معمولاً می‌توان از این فضاها برای میزبانی رویدادها، کنفرانس ها و حتی اجاره فضای تبلیغاتی استفاده کرد. برخی از شرکت ها از جمله PwC زمین خود را در خدمات ارائه شده خود پیاده سازی کرده اند. اگر از یک بازی NFT زمین خریداری کرده‌اید، به احتمال زیاد از این طرح، مزایای درون بازی دریافت خواهید کرد.


نحوه خرید زمین در متاورس


فرآیند خرید NFT زمین مانند خرید هر NFT دیگری است. تنها چیزی که برای شروع نیاز دارید یک کیف پول و مقداری ارز دیجیتال است. مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری، قبل از ریسک کردن، حتماً تحقیقات خود را انجام دهید.

مرحله 1: یک پلت فرم متاورس انتخاب کنید.

قبل از خرید ملک متاورس، باید یک پلت فرم متاورس انتخاب کنید. هدف شما از خرید زمین، بر پروژه انتخابی شما تأثیر می‌گذارد. البته در ادامه در بخش نکات به این موضوع خواهیم پرداخت. ما به عنوان نمونه از Sandbox در Ethereum برای این آموزش استفاده خواهیم کرد، اما Decentraland یکی دیگر از گزینه های محبوب است.

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

مرحله 2: کیف پول خود را تنظیم کنید.

شما باید کیف پولی ایجاد کنید که امکان دسترسی به ارزهای دیجیتال را فراهم کند. بسته به اولویت خود می‌توانید از کیف پول موبایل یا کیف پول مبتنی بر مرورگر استفاده کنید. با این حال، استفاده از کیف پول مبتنی بر مرورگر معمولاً مشکلات کمتری به همراه خواهد داشت. متامسک یا کیف پول زنجیره بایننس هر دو گزینه های مناسبی هستند زیرا از چندین بلاک چین پشتیبانی می‌کنند، اما همیشه بررسی کنید که کیف پولی که استفاده می‌کنید از بلاک چین NFT پشتیبانی می‌کند.

هنگامی که کیف پول خود را تنظیم می‌کنید، رشته ای از کلمات به نام عبارت seed دریافت خواهید کرد. آن را در مکانی امن نگه دارید، زیرا در صورت از دست دادن دسترسی به کیف پول تنها از طریق همین عبارت seed می‌توانید کیف پول خود را بازیابی کنید. بهتر است آن را در محلی به صورت آفلاین ذخیره کنید.

مرحله 3: کیف پول خود را به بازار Sandbox متصل کنید.

در نقشه The Sandbox، می‌توانید قطعه‌های زمینی را مشاهده کنید که برای پیشنهاد قیمت در دسترس هستند. برخی از این موارد را می‌توانید مستقیماً از طریق بازار Sandbox مشاهده کنید، در حالی که برخی دیگر در صرافی‌های خارجی مانند OpenSea میزبانی می‌شوند. اجازه دهید برای این که روند را ساده تر توضیح دهیم، یکی از مواردی که می‌توانیم از طریق The SandBox پیشنهاد قیمت بدهیم را با هم بررسی کنیم.

قبل از اینکه بتوانید برای هر چیزی پیشنهاد بدهید، باید کیف پول خود را وصل کنید. در نقشه The Sandbox، روی [ورود به سیستم] در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که کیف پول شما نیز روی بلاک چین صحیح پروژه، در این مورد، اتریوم تنظیم شده است.

مطالعه بیشتر
آموزش ذخیره کردن توکن های NFT

در نقشه The Sandbox، روی [ورود به سیستم] در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید

سپس، روی [MetaMask] کلیک کنید.

سپس، روی [MetaMask] کلیک کنید.

متامسک یک پاپ آپ نمایش می‌دهد که از شما می‌خواهد وصل شوید. روی [Next] کلیک کنید.

متامسک یک پاپ آپ نمایش می دهد که از شما می خواهد وصل شوید. روی [Next] کلیک کنید.

برای ادامه اتصال کیف پول خود، روی دکمه [Connect] کلیک کنید.

برای ادامه اتصال کیف پول خود، روی دکمه [Connect] کلیک کنید.

 

اکنون Sandbox از شما می‌خواهد که یک آدرس ایمیل اضافه کنید و یک نام مستعار ایجاد کنید. برای پایان راه‌اندازی حساب خود، روی [Continue] کلیک کنید. همچنین اگر می‌خواهید از ویرایشگر SandBox استفاده کنید، می‌توانید خودتان یک رمز عبور تنظیم کنید.

اکنون Sandbox از شما می خواهد که یک آدرس ایمیل اضافه کنید و یک نام مستعار ایجاد کنید. برای پایان راه‌اندازی حساب خود، روی [Continue] کلیک کنید

برای تکمیل حساب خود، روی درخواست امضای MetaMask دکمه[Sign]را کلیک کنید.

برای تکمیل حساب خود، روی درخواست امضای MetaMask دکمه[Sign]را کلیک کنید.

پس از اتصال موفقیت آمیز، موجودی حساب و تصویر پروفایل خود را در سمت راست بالای وب سایت مشاهده خواهید کرد.

پس از اتصال موفقیت آمیز، موجودی حساب و تصویر پروفایا خود را در سمت راست بالای وب سایت مشاهده خواهید کرد.

 

مرحله 4: در کوین کده SAND یا ETH خریداری کنید و آن را به کیف پول خود منتقل کنید.

برای خرید یا ارائه پیشنهاد روی یک زمین، به SAND یا Ether (ETH) در کیف پول خود نیاز دارید. خرید اتریوم احتمالا مفیدتر خواهد بود چرا که اکثر فروش های زمین Sandbox فقط اتریوم را می‌پذیرند. از طریق حساب کوین کده خود می‌توانید SAND یا ETH را از طریق کارت اعتباری خود خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انجام این کار، راهنمای نحوه خرید ارز دیجیتال از کوین کده را ببینید.

اموزش خرید ارزدیجیتال در صرافی کوین کده

 

هنگامی که ارز دیجیتال خود را خریداری کردید، باید آن را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید. آدرس عمومی را از کیف پول ارز دیجیتال خود کپی کنید و از آن به عنوان آدرس برداشت خود استفاده کنید.

هنگامی که ارز دیجیتال خود را خریداری کردید، باید آن را به کیف پول ارز دیجیتال خود منتقل کنید. آدرس عمومی را از کیف پول ارز دیجیتال خود کپی کنید و از آن به عنوان آدرس برداشت خود استفاده کنید

مرحله 5: یک قطعه زمین را انتخاب کنید.

می‌توانید به راحتی زمین‌های موجود برای پیشنهاد یا خرید در The Sandbox با فیلترهای زیر مرتب کنید. بیشتر زمین های The Sandbox قبلاً خریداری شده اند، به این معنی که معمولاً فقط زمین های موجود در OpenSea را پیدا خواهید کرد. با این حال، همچنان می‌توانید از طریق نقشه The Sandbox برای این فروش‌ها پیشنهاد بدهید. نقشه SandBox همچنین بهترین راه برای تأیید این است که شما یک طرح NFT قانونی خریداری کرده اید، زیرا لینک های OpenSea در رابط کاربری تعبیه شده است.

می‌توانید به راحتی زمین‌های موجود برای پیشنهاد یا خرید در The Sandbox با فیلترهای زیر مرتب کنید. بیشتر زمین های The Sandbox قبلاً خریداری شده اند، به این معنی که معمولاً فقط زمین های موجود در OpenSea را پیدا خواهید کرد. با این حال، همچنان می‌توانید از طریق نقشه The Sandbox برای این فروش‌ها پیشنهاد بدهید. نقشه SandBox همچنین بهترین راه برای تأیید این است که شما یک طرح NFT قانونی خریداری کرده اید، زیرا لینک های OpenSea در رابط کاربری تعبیه شده است.

پس از یافتن زمینی که می‌خواهید بخرید، می‌توانید روی دکمه [Bid] برای ارائه پیشنهاد کلیک کنید یا با کلیک بر روی مقدار ETH، آن را با قیمت ثابتی خریداری کنید. اجازه دهید با کلیک بر روی [Bid] برای یک مورد پیشنهاد قیمت بدهیم.

پس از یافتن زمینی که می‌خواهید بخرید، می‌توانید روی دکمه [Bid] برای ارائه پیشنهاد کلیک کنید

اکنون یک پنجره پاپ آپ مشاهده خواهید کرد که به شما امکان ارائه پیشنهاد را می‌دهد. قبل از تأیید تراکنش با کیف پول خود، مبلغ پیشنهاد را وارد کنید و روی [Place Bid] کلیک کنید. اگر فروشنده پیشنهاد شما را رد کرد یا فروش به پایان رسید، آن میزان ارز دیجیتال به کیف پول شما بازگردانده می‌شود.

اکنون یک پنجره پاپ آپ مشاهده خواهید کرد که به شما امکان ارائه پیشنهاد را می دهد. قبل از تأیید تراکنش با کیف پول خود، مبلغ پیشنهاد را وارد کنید و روی [Place Bid] کلیک کنید

اگر روی قیمت ثابت کلیک کنید، برای تکمیل تراکنش به OpenSea منتقل خواهید شد. قبل از خرید زمین، باید کیف پول خود را به بازار وصل کنید. اگر نمی‌خواهید این کار را از طریق The Sandbox انجام دهید، همچنین می‌توانید از OpenSea برای ارائه پیشنهاد استفاده کنید.

مطالعه بیشتر
چطور در کوین مارکت کپ ارزهای متاورس را پیدا کنیم؟

نحوه فروش زمین در متاورس


معمولاً هنگام فروش NFT زمین تان دو گزینه وجود دارد. شما می‌توانید آن را از طریق بازار پروژه متاورس یا در بازار ثانویه بفروشید. هنگام استفاده از The Sandbox، در حال حاضر فقط می‌توان از بازارهای ثالث برای فروش استفاده کرد. در آینده، مالکان زمین قادر خواهند بود مستقیماً از طریق The Sandbox با هزینه تراکنش 5٪ SAND اقدام به فروش کنند.

اگر می‌خواهید زمین خود را در OpenSea بفروشید، به سادگی به پروفایل خود مراجعه کنید و روی دکمه [Sell] در NFT خود کلیک کنید. سپس می‌توانید یک قیمت ثابت یا حراج به موقع ایجاد کنید.

چطور در متاورس زمین اجاره بدهیم؟

برخی از پروژه‌ها، مانند The Sandbox، این فرصت را برای مالکان فراهم می‌کند تا زمین خود را به اشخاص ثالث اجاره دهند. با این حال، هیچ سیستم رسمی برای انجام این کار وجود ندارد. اگر تصمیم دارید زمین را به شخصی اجاره کنید، باید یک توافق خصوصی با شخص موردنظر حاصل کنید که همین عامل این روند را نسبتاً پر ریسک می‌کند. هنگام اجاره، هرگز نباید مالکیت NFT خود را به مستاجر منتقل کنید. توصیه می‌شود که منتظر بمانید تا یک سیستم اجاره رسمی و ایمن راه اندازی شود.


نکاتی قبل از خرید NFT زمین مجازی


هنگام سرمایه گذاری در NFT زمین، مانند هر سرمایه گذاری دیگری، همیشه باید بهترین شیوه ها را دنبال کنید. مطمئن شوید که از لینک رسمی پروژه برای خرید NFT زمین استفاده کنید یا یک بازار شخص ثالث معتبر را انتخاب می‌کنید. قبل از خرید، درباره پلتفرمی را که روی آن سرمایه گذاری می‌کنید به دقت تحقیق کنید و فاندامنتال آن را بررسی کنید. و فراموش نکنید، خرید تنها گزینه نیست، شاید بتوانید در آینده در صورت نیاز برای هدف خاصی، زمینی را اجاره کنید.


کلام اخر


اکوسیستم دیجیتال املاک و مستغلات در دنیای ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده است. همانطور که می‌بینید، خرید و فروش زمین نسبتاً آسان است. با این حال، به دلیل قیمت های فعلی گاهی اوقات این نوع سرمایه گذاری، از یک سرمایه گذاری فیزیکی واقعی در املاک و مستغلات گران تر تمام می‌شود. اگر قصد خرید NFT زمین متاورس را را دارید، مطمئن شوید که خطرات آن را در نظر گرفته و از روش های امن ارز دیجیتال پیروی می‌کنید.

اگر در زمینه موارد ذکر شده، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

صرافی ارز دیجیتال کوین کده برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰

ایا این مطلب مفید بود؟

5/5 - (17 امتیاز)

علی تارک

سردبیر کوین کده و علاقه‌مند به بیت کوین.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x