اخبار ارز دیجیتالاخبار بیت کوین

سقوط بیت‌کوین به ۳۸.۰۰۰ دلار

بر اساس داده‌های تریدینگ ویو، پس از تقریبا دو هفته تثبیت، بیت‌کوین سرانجام به زیر کانال صعودی که از ژانویه 2022 شکل گرفته بود، سقوط کرد. این کانال قبلاً به عنوان یک راهنمای قیمت عمل می‌کرد.

همانطور که نمودار روزانه بیت‌کوین نشان می‌دهد، کانال صعودی نقش خود را حداقل پنج بار برای قیمت بیت کوین به درستی اجرا نمود و به معامله گران اجازه می‌داد تا به درستی نقاط مقاومت و حمایت را برجسته کنند و بر اساس آن معاملات انجام دهند.

سقوط بیت‌کوین به 38.000 دلار |

افت قیمت بیت کوین به زیر این کانال در واقع ممکن است به یک کاتالیزور برای حرکت رو به پایین بیشتر طلای دیجیتال تبدیل شود، زیرا در مرز پایینی کانال تمرکز سفارشات فروش بسیاری وجود دارد.

فشار فروش اضافی ممکن است به دلیل تمرکز سفارشات فروش در زیر خط حمایت فوق الذکر به وجود آید. بازار برای محدود کردن سفارشات فروش کسانی که موقعیت‌های خود را در خط حمایتی باز کرده‌اند، به افت بیشتری نیز دامن خواهد زد.

 در طی 24 ساعت گذشته 200 میلیون دلار از دارایی کاربران ارزهای دیجیتال لیکویید شد. حجم بالای لیکوییدی‌ها به نفع این تئوری است زیرا چنین حجم بزرگی از سفارشات لیکویید شده نشان می‌دهد که معامله گران روی تغییر روند بیت‌کوین در حدود 39000 دلار شرط بندی می‌کردند.

کاهش ارزش بیت کوین به زیر 40000 دلار نیز باید به عنوان یک ضرر روانی قوی در نظر گرفته شود که ممکن است بر عملکرد قیمت بیتکوین تأثیر بگذارد. برخی از کارشناسان خاطرنشان کردند که اگر بیت کوین به طور ناگهانی و در نهایت وارد محدوده 30000 دلار شود، بازار ممکن است وارد یک چرخه نزولی کامل شود.

مطالعه بیشتر
هشتمین کندل متوالی نزولی بیت‌کوین؛ آیا بازار نجات خواهد یافت؟

در زمان انتشار این خبر، بیت‌کوین در حدود قیمت 38500 دلار معامله می‌شود.


برگرفته از: U.Today

5/5 - (2 امتیاز)

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x