اخبار ارز دیجیتالاخبار کوتاه

بازگشت بیت‌کوین به بالاتر از ۲۱.۰۰۰ دلار

ریزش اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت بیت‌کوین بزرگترین ارز دیجیتال بازار را به پایین‌ترین میزان در 18 ماهه اخیر رسانده و بازار را به شدت تحت فشار قرار داد. اگرچه بازار کریپتو انتظار چنین سقوطی به خصوص در زیر سطح حمایت  19.000 دلاری را نداشت اما خوشبختانه، بیت‌کوین (BTC) توانست به بالای 20،000 دلار بازگردد.

این بازگشت غیرمنتظره عمدتاً ناشی از عدم فروش در صرافی‌های متمرکز بود، زیرا اکثر سرمایه‌گذاران کوچک و نهادی در جریان معاملات آخر هفته که شبکه بیت‌کوین ضرر 7 میلیارد دلاری را تجربه کرد، تسلیم شدند و از فروش صرف نظر نمودند.

در جلسه معاملاتی دیروز، بیتکوین مقاومت کوتاه مدت 21.000 دلاری را شکست اما به سرعت به 20.000 دلار بازگشت و در 20.555 دلار بسته شد. خوشبختانه، معامله گران توانستند قیمت بیت کوین را افزایش داده و آن را واجد شرایط حرکت صعودی بیشتری در آینده نمایند.

نمایه حجم معاملاتی نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌کنندگان بازار هنوز آماده نیستند تا وجوه قابل توجهی را وارد بازار کنند، زیرا ترس همچنان در بازار ارزهای دیجیتال حاکم است. با توجه به حجم نقدینگی سرمایه گذاران نهادی مانند Three Arrows Capital، سلسیوس و دیگران، افزایش احتمالی کوتاه مدت آینده به احتمال زیاد توسط معامله گران کوچک آغاز خواهد شد.

بازگشت بیت‌کوین به بالاتر از 21.000 دلار |

آلت کوین‌ها نیز شاهد افزایش جریان ورودی هستند زیرا معامله گران برای به حداکثر رساندن سود خود به دنبال قرار گرفتن در معرض نوسانات بیشتری در بازار هستند تا سود بالایی از ارزهای دیجیتال در حال رشد هستند، کسب نمایند.

ارزهایی مانند سینتتیکس (SNX) و استپن (STEPN) یا حتی سلسیوس (Cel) تا 100 درصد بازدهی را در کمتر از 48 ساعت داشتند که نسبت به اتریوم که در سه روز آخر معاملات بازده 10 درصدی را نشان داد، سرمایه گذاران بیشتری را جذب می‌نمایند.

مطالعه بیشتر
پای مالیات به معاملات ارزهای دیجیتال باز شد!

منبع: U.Today

5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x