اخبار آلت‌ کوین‌ هااخبار ارز دیجیتالاخبار کوتاه

شیبا اینو قصد دارد استیبل کوین SHI و توکن پاداش خود را راه‌اندازی نماید

Shiba Inu Plans to Launch Stablecoin and Reward Token

شیتوشی کوساما، یکی از توسعه‌ دهندگان اصلی میم کوین محبوب شیبا اینو، طرح‌‌هایی را برای گسترش اکوسیستم شیبا اینو با انتشار یک استیبل کوین غیرمتمرکز و یک توکن پاداش منتشر نمود.

شیتوشی در پست خود در Medium اعلام نمود که توسعه دهندگان مستقل در حال ایجاد یک استیبل کوین غیرمتمرکز به نام SHI هستند، که تحت تاثیر نوسانات بازار قرار نخواهد گرفت. او اعتراف کرد که پس از سقوط استیبل کوین شبکه ترا (USTC) نگرانی‌هایی در مورد استیبل کوین ها به وجود آمده است. اما به گفته وی، نسخه SHI که در حال حاضر در حال توسعه است، از تمام مشکلاتی نطیر آنچه که برای ترا رخ داد پیش گیری خواهد نمود.

شیتوشی همچنین اعلام نمود اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، قصد دارد استیبل کوین SHI را در اواخر سال 2022 (آذر و دی 1401) راه اندازی کند و زمانی که این پروژه بیشتر به شکل نهایی خود نزدیک شود اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهد گذاشت.

توکن پاداشی که در طرح‌های کوساما اعلام شده است TREAT یا توکن پاداش متاورس شیبا، با بازی کارتی کلکسیونی شیبا در ارتباط بوده و همچنین به ایجاد تعادل در استیبل کوین شیبا اینو نیز کمک خواهد کرد. همچنین تعدادی محدودی از TREAT نیز برای حامیان قدیمی پروژه در نظر گرفته خواهد شد.

کوساما بیان نمود که به طور کلی توکن جدید TREAT برای اکوسیستم شیبا اینو مفید بوده و به تمرکززدایی کامل آن کمک خواهد کرد.

شیبا اینو (Shiba Inu)، دومین میم کوین محبوب الهام گرفته از یک سگ با نژاد ژاپنی پس از دوج‌کوین (Dogecoin)، در آگوست 2020 راه‌اندازی شد و توانست در طول آخرین دوران رونق کریپتو، طرفداران پرشوری را به دست آورد. پس از آن شیبا یک صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap و توکن‌های BONE و LEASH را نیز راه‌اندازی نموده و برنامه‌های بیشتری برای گسترش این میم کوین به یک اکوسیستم کامل را در دست اجرا دارد.

مطالعه بیشتر
کاهش عرضه‌ی تتر به 74 میلیارد دلار

به عنوان بخشی از این استراتژی، توسعه دهندگان شیبا اینو در حال کار بر روی پروتکل لایه 2 اکوسیستم شیبا به نام Shibarium هستند که از استقرار و توسعه برنامه‌های بومی، از جمله توکن BONE پشتیبانی می‌کند. این تیم به طور جداگانه نیز در حال ساخت یک پروژه متاورس با 100000 قطعه زمین به عنوان املاک مجازی است.

قیمت توکن SHIB در پی انتشار این اخبار ثابت مانده، اما در ماه ژوئن در بحبوحه گمانه زنی‌ها در مورد پروتکل Shibarium ، قیمت شیبا اینو تقریباً 50 درصد افزایش یافته بود.


5/5 - (1 امتیاز)

منبع
CoinDesk

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x