اخبار ارز دیجیتالاخبار بیت کوین

هشتمین کندل متوالی نزولی بیت‌کوین؛ آیا بازار نجات خواهد یافت؟

بیت‌کوین در ماه می با عملکرد خود در شرایطی قرار گرفته که در تاریخ این ارز دیجیتال بی‌سابقه است. بازار بیت‌کوین برای هشت هفته متوالی باز هم در ضرر قرار گرفت و طولانی‌ترین رشته پیوسته کندل‌های قرمز هفتگی در تاریخ بیت‌کوین به ثبت رسید. اگرچه برخی از سرمایه‌گذاران دارایی‌های خود را کنار گذاشته‌اند، اما برخی دیگر معتقدند بیت‌کوین به آرامی در حال بیش‌فروش شدن است و ممکن است به زودی به یک روند اصلاحی برسد.
هشت هفته متوالی زیان برای بیت کوین چیزی است که معامله گران و سرمایه گذاران قبلاً ندیده بودند، اما طبق نمودار BTC، این اتفاق نتیجه روند صعودی است که در نوامبر 2020 برای بیت کوین شروع شد.

هشتمین کندل متوالی نزولی بیت‌کوین؛ آیا بازار نجات خواهد یافت؟ |
در هنگام رسیدن بیت‌کوین به اوج تاریحی قیمت (ATH)، بیت کوین تقریباً 300 درصد سود YTD (میزان سود حاصل از سرمایه گذاری از روز اول سال جاری) را نشان داد و قیمت آن به تقریباً 70.000 دلار رسیده است. دوره زمانی روند صعودی بین سال‌های 2020 تا 2021 طولانی‌ترین دوره‌ای بود که اولین ارز دیجیتال در تاریخ معاملات خود مشاهده کرد. رالی 2020-2021 تقریباً دو برابر بیشتر از دوره‌ای بود که در سال 2017 شاهد بودیم.
بازه‌های زمانی روزانه نشان می‌دهد که بیت‌کوین به منطقه اشباع فروش رسیده است، زیرا از ابتدای سال تحت فشار شدید فروش بوده است. در حالی که تعداد کندل‌های هفتگی متوالی را می‌توان به‌عنوان یک شاخص فروش یا خرید بیش از حد در نظر گرفت، راه اصلی برای تعیین وضعیت بازار، شاخص قدرت نسبی است.
با توجه به شاخص فنی، RSI پایین‌تر از ارزش 35 حرکت می‌کند، که باعث می‌شود دارایی تجزیه و تحلیل شده بیش از حد فروخته شود و ممکن است نشانگر بازگشت فوری نباشد.
نزدیکترین خط حمایت برای بیتکوین میانگین متحرک 200 هفته ای است که در حدود 27.000 دلار قرار دارد. در زمان انتشار این خبر، بیت‌کوین حمایت 29.000 دلاری را آزمایش می‌کند که در صورت شکست، بیت‌کوین مستقیماً به سمت حمایت 27.000 دلاری حرکت خواهد کرد.

مطالعه بیشتر
افزایش درآمد شبکه اتریوم با رشد ۴۶%

منبع: U.Today

5/5 - (1 امتیاز)

marziye timori

کارشناس نرم افزار کامپیوتر، مترجم و علاقه مند به حوزه کریپتوکارنسی
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x