معرفی و بررسی پروژه‌ های ارز دیجیتال و بلاک چینمعرفی و بررسی رمزارزهاویدیو ها

کدام پروژه‌های متاورس برای سرمایه گذاری بهتر است؟

پروژه‌های متاورس که به تازگی به بازار رمزارزها معرفی شده اند، سوددهی بسیار مناسبی در بلند مدت می‌توانند داشته باشند. اخیرا علاقه و پذیرش عمومی پروژه‌های متاورس آن گسترش و بهبود داشته است. تا حدودی بهتر است که این پروژه‌ها را با دید سرمایه گذاری و هولد بلند مدت نگاه کرد. در ادامه این مطلب، می‌خواهیم سه  مورد پروژه‌های متاورس مهم و بسیار جالب را برای هولد کردن به شما معرفی کنیم.



توضیحی مختصر بر متاورس


در ابتدا بهتر است با مفهوم متاورس آشنا شویم. متاورس از دو کلمه Meta  و Universe تشکیل شده است. که Meta به معنای ورای یک چیزی و Universe به معنای هستی و جهان است. از ترکیب این دو کلمه،  کلمه جدید متاورس را تشکیل می‌دهد که هدف از انتخاب این نام فراهم کردن امکانات و ویژگی‌های فراتر از دنیای واقعی است. در مفهوم، تکنولوژی جدیدی است که با ترکیب قابل فهم جهان فیزیکی و مجازی، این امکان را به کاربر می‌دهد که هر فعالیتی را که در فضای مجازی قابلیت اجرا دارد را در آن دنیای مجازی نیز اجرا کند. مثلا شما در متاورس می‌توانید خرید و فروش کنید، زمین خریداری کنید و یا حتی رویداد‌هایی را برگزار کنید.

نکته قابل توجه این جاست که شما برای انجام هر کاری در این دنیا نیاز به رمزارز دیجیتال دارید. مثلا اگر می‌خواهید کالایی را خرید و فروش کنید یا زمینی را خریداری کنید، باید با رمزارز متاورس هزینه‌‌‌ها را پرداخت کنید.



معرفی بهترین ارزهای متاورس


در این ویدیو سه مورد ازموفق ترین و بهترین پروژه ها و ارزهای متاورس را به شما معرفی کنیم.

مطالعه بیشتر
موسس ترون، تاریخچه، تیم و نقشه راه ترون

 



معرفی رمزارز  Decentraland MANA 


یکی از بهترین رمزارزهای دنیای متاورس رمزارز MANA (به فارسی مانا) است که تا حدودی به عنوان بیت کوین ارزهای متاورس شناخته می‌شود. این ارز از آن جهت با بیت کوین شباهت دارد که تاکنون در میان بهترین ارزهای متاورس بوده است:

رمزارز مانا ، رمزارز بومی Decentraland است و افراد می‌توانند در آن مواردی را تبادل و خرید و فروش کنند. رمزارز مانا بر روی شبکه ERC-20  ایجاد شده است بدین معنی که برای ارسال یا دریافت آن باید بر روی بستر ERC-20 اتریوم اقدام کنید.

مانا یک توکن NFT محسوب می‌شود و قابلیت حاکمیتی را به کاربر می‌دهد. منظور از قابلیت حاکمیتی این است که برای کسب مالکیت هر چیزی در متاورس باید سند مالکیت داشته باشید. مانا این سند مالکیت را برای شما فراهم می‌کند.

خرید و فروش مانا

این پروژه توسط یک شرکت بزرگ پشتیبانی می‌شود. Decentraland توسط Ariel Meilich و Esteban Ordano تأسیس شد – که هر دو از سمت‌های اصلی این پروژه کنار رفته اند، اما همچنان در کنار Decentraland به عنوان مشاور کار می‌کنند.

آقای Ordano قبل‌تر در شرکت بیت پی، یکی از بزرگترین شرکت‌های تکنولوژی، به عنوان مهندس نرم افزار فعالیت کرده است.

صرافی کوین کده | صرافی ارز دیجیتال - خرید و فروش ارزهای دیجیتال

اولین بار نام این رمزارز در سال 2018 و در بازی Stone Age مطرح شد.از آن به بعد، Decentraland (MANA) خود را به عنوان یک پلتفرم واقعیت مجازی با استفاده از بلاک چین اتریوم تعریف می کند که به کاربران امکان ایجاد،تجربه و کسب درآمد از محتوا و برنامه‌ها را فراهم می کند. در این دنیای مجازی، کاربران می‌توانند زمین‌هایی را خریداری ‌کنند که بعداً می‌توانند در آن جابجا شوند، بر روی آن ساختمان‌هایی بسازند و درآمد کسب کنند.

تا ژانویه 2021، بیش از 1.49 میلیارد توکن MANA در گردش بود. این معادل حدود 68 درصد از کل عرضه فعلی 2.19 میلیارد MANA است. مجموع عرضه اولیه 2.8 میلیارد مانا تعیین شده بود.

مطالعه بیشتر
چطور در کوین مارکت کپ ارزهای متاورس را پیدا کنیم؟


معرفی رمزارز Sandbox


رمزارز Sandbox (سندباکس) در سال 2011 توسط Pixowl و درطی معرفی بازی Sandbox راه‌اندازی شد و در سال 2018 به قیمت 5 میلیون دلار به شرکت دیگری فروخته شد.  در همان سال رمزارز بومی Sand به وجود آمد.

Sandbox خود را یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین معرفی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد تا دارایی‌های دیجیتال را در قالب یک بازی ایجاد کرده و خرید و فروش کنند. این پروژه شاهد پشیرفت‌های بسیاری بوده است بدین ترتیب که توانسته است 5 میلیون دلار سرمایه و 10 میلیون کاربر فعال را جذب کرده است

این ارز هم مانند Mana، یک توکن ERC-20  است و برای دریافت یا انتقال آن باید بر روی شبکه اتریوم اقدام کنید.

آرتور مادرید یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Pixowl است که به عنوان یک نیروی محرک The Sandbox شناخته شده است. سباستین بورگت همچنین یکی از بنیانگذاران Pixowl است و به عنوان مدیر اجرایی این شرکت فعالیت می‌کند.

حداکثر و مجموع عرضه 3,000,000,000 توکن SAND وجود دارد. در حال حاضر، حدود 680،266،194 توکن SAND در گردش هستند که نشان دهنده 23٪ از کل عرضه موجود تا مارس 2021 است.



معرفی رمزارز Enjin Coin


رمزارز Enjin Coin ( به فارسی انجین کوین)برای اولین بار در سال 2009 و در کشور سنگاپور توسط ویتک رادومسکی و ماکسیم بلاگوف معرفی شد. ویتک رادومسکی، کد یکی از اولین توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را نوشت و همچنین یکی از نویسندگان استاندارد توکن اتریوم ERC-1155 است و به عنوان مدیر ارشد توسعه فناوری این پروژه و ماکسیم بلاگوف به عنوان مدیرعامل مشغول شده و مسئولیت هدایت خلاقانه شرکت را بر عهده گرفت.

این شرکت در سال 2017 ارز انجین کوین را به بازار را به جهت تامین نقدینگی شرکت خود ارائه کرده و توانست همکاری شرکتهایی مانند مایکروسافت، BMW، سامسونگ را جلب کند.

مطالعه بیشتر
7 تکنولوژی برتر که باعث تقویت متاورس می‌شود

انجین کوین در اصل در عرصه بلاک چین بسترهای ارز‌های مختلف گیمینگ رو با هم مرتبط می‌کند و بین آن‌ها به واسطه Engin Network یک راه ارتباطی ایجاد می‌کند. Enjin به توسعه دهندگان بازی اجازه می‌دهد تا آیتم‌های درون بازی را در بلاک چین اتریوم تبدیل به توکن کنند. ازEnjin Coin، که یک توکن  ERC-20 است برای پشتیبانی از دارایی‌های دیجیتالی که با استفاده از پلتفرم آن منتشر می‌شود، استفاده می‌شود، به این معنی که با استفاده از ان می‌تواند مواردی را با ارزش واقعی خرید، فروخت و معامله کرد.

در اینجا سعی کردیم که سه مورد از بهترین پروژه‌های ارز متاورس را به شما معرفی کنیم. پیشنهاد می‌کنیم که امکان سرمایه گذاری بر روی این سه رمزارز در سال 2022 را از دست ندهید. البته باز هم توصیه می‌کنیم که قبل از هر اقدامی در مورد وضعیت آن کوین و پیشینه آن خودتان تحقیقات بیشتری انجام دهید و مسئولیت سرمایه گذاری خود را به عهده بگیرید.البته لازم به ذکر است که در قسمت معرفی و بررسی رمزارزها، پیشینه و مهم ترین اطلاعات هر ارز را برای شما آماده کردیم که خواندن آن به شما در درک هدف و سابقه یک کوین و تصمیم گیری درباره آن کمک می‌کند.


اگر در زمینه موارد ذکر شده، نیاز به کسب راهنمایی دارید، می توانید سوالات خود را در قسمت دیدگاه های همین صفحه درج نمایید و منتظر پاسخ کارشناسان کوین کده باشید.

کوین کده ، صرافی ارز دیجیتال کوین کده  برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال با پشتیبانی ۲۴ ساعته حتی در ایام تعطیل است. جهت ارتباط می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

۰۵۱-۹۱۳۱۱۳۰۰ || ۰۲۱-۹۱۳۱۱۳۰

5/5 - (3 امتیاز)

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
7 جولای 2022 2:30 ب.ظ

[…] که در طرح‌های کوساما اعلام شده است TREAT یا توکن پاداش متاورس شیبا، با بازی کارتی کلکسیونی شیبا در ارتباط بوده و […]

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x